![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Echter in de periode dat ik een contract met KPN ben aangegaan zouden de aansluitkosten voor rekening KPN zijn. Een week later volgt de factuur, en natuurlijk staan daar de aansluitkosten à € 29,95 er wel op. Twee maal gebeld à € 0,10 pmin en telkens na 13 minuten wordt je eruit gegooit. Naar de KPN winkel in Venlo gegaan. De factuur was fout, en er zouden geen aansluitkosten in rekening worden gebracht. Juist ja, vandaag de factuur digitaal gehad en binnen drie werkdagen wordt automatisch ook de aansluitkosten van mijn rekening geschreven. Wederom gebeld (drie maal) en telkens na 13 minuten wordt ik eruit gegooid zonder ook maar iemand gesproken te hebben. De vierde maal kreeg ik via een omslachtig menu te horen dat het erg druk was en dat ik maar op een ander moment moet terug bellen.
Dat is dan DE telefoonmaatschappij van Nederland. Een K....e zooi is het daar.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)