LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijzen Eldoradopark in Chaam

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
ruimte
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 okt 2006 08:31

prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door ruimte »

Wie heeft ervaringen met dit park niet alleen i.v.m. de prijzen?
Op hun site rekenen ze voor een weekend in juni 212 euro maar in de Telegraaf adverteren ze met de prijs van 38,50 p.n.all-in.
Dus zou volgens mijn berekening 2 nachten, een weekend van Vrijdag t.m.
Zondag slechts 77 euro moeten kosten.
Wie is daar geweest en wat vinden jullie van deze prijs vergelijking?

zondag
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 dec 2005 16:17

Re: prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door zondag »

volgens mij bedoelen ze dan altijd Per Persoon met dat bedrag!
Bij CP ook altijd zo!

ruimte
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 okt 2006 08:31

Re: prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door ruimte »

Dan zou er toch moeten staan p.p.p.n.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Tarief € 38,50 is misschien voor een midweek?

Verder is een weekend 3 nachten!

ruimte
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 okt 2006 08:31

Re: prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door ruimte »

@NewDurchie,
In de Telegraaf staat letterlijk;
Unieke, mod. 4-pers. bung. t.h. euro38,50 p.d. all-in.
Een weekend is bijna overal 3 dagen, aankomst vrijdag vertrek zondag dus 3 dagen, 2 nachten of je boekt een lang weekend, dan is het vertrek maandag.
Jammer dat er niemand heeft gereageerd die ervaringen heeft met dit park omdat ik er ben wezen kijken en moet toegeven dat het er mooi verzorgd uitziet.
Wat mij tegenhoud om te boeken is dat er nogal wat auto,s staan met een Pools kenteken.

Evy
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:56

Re: prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door Evy »

Over het park en de prijzen kan ik je niet verder helpen, zou zeggen kies de goedkoopste aanbieding!!
In heel veel parken( al kan het park nog zo mooi zijn) in brabant en Limburg zitten Polen, heb ze al op veel parken meegemaakt.Ze werken ook in de weekenden. En overal zijn het zeer stevige, luidruchtige alcoholdrinkers, er zijn zelfs parken zoals Patersven in Wernhout die een apart pools cafe hebben. Ik woon zelf in west Brabant en hier werken er (te)veel in de kassen, s'ochtends vroeg het lawaai als ze weggaan, met tig tegelijk, en s' avonds als ze na het werk de cafe's induiken, er is hier in de buurt zelfs een cafe eigenaar die zelf een busje heeft om de stomdronken Polen snachts naar huis te brengen, vind hij veiliger, maar toch vorige week weer 4 polen zwaargewond geraakt toen ze met hun auto tegen een boom knalden idd door overmatig alcoholgebruik bestuurder, en zo gebeurd dat hier wel een aantal keer elk jaar. De polen zitten hier dan wel niet op een vakantiepark maar wel met z'n allen opgestapeld in huurhuizen. Op Park Eldorado zal het ook wel zo gaan met de polen, maar helaas merk je dat meestal pas als je er al zit.

corlen
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2007 15:51

Re: prijzen Eldoradopark in Chaam

Ongelezen bericht door corlen »

Ik ben er zelf geweest en ik kan zeggen, dat het een heel mooi park is. Je zit er heel prive omdat alle huisjes een afgescheiden stukje grond hebben. Je kijkt ook niet bij de buren in huis of in de tuin. Verder kan je er lekker vissen en fietsen. Er zitten idd wel Polen, maar omdat er op het park geen cafe is heb je daar eigenlijk niet veel last van. Ze zullen heus wel drinken, maar dat merk je bij je eigen huisje niet omdat er zoveel ruimte omheen zit.
De prijs van 38,50 euro geldt alleen in voor- en naseizoen en voor een last minute. Ik kon ook niet boeken voor die prijs, alleen als ik niet langer dan 2 weken voor vertrek boekte... Zouden ze er eigenlijk even bij moeten zetten, maar ja - een advertentie kost natuurlijk best wel een hoop centen, misschien dat ze het daarom zo kort gehouden hebben?? En als je de prijs vergelijkt met CP valt het daar eigenlijk best mee. Het huisje waar wij zaten was heel mooi van binnen, heel apart ook door die ronde vorm. Er was van alles aanwezig en best wel luxe...
Ook kan je er lekker eten in dat restaurant wat er naast zit. Ik vind het wel een goed park en een aanrader als je niet van veel drukte houdt.
:D

Gesloten