LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

Ik wil graag de VT wonen keuken kopen van 2007, maar ik ben echt schofterig behandeld bij Grando. Ze zijn uren lang bezig geweest met verkooptrucs, hebben 3 maal een ander prijs gegeven, en uiteindelijk konden ze me niet uitleggen wat de keuken nu zo duur maakte. Hun verhaal was het front van de kastjes, maar verkoper nummer 4 wist me te laten zien in de computer dat de fronten van de kastjes de zelfde prijs hadden. Ik wil de keuken niet meer bij Grando kopen. Kan iemand me vertellen waar de keuken gefabriceerd wordt (in welke fabriek?) , of welk merk het is.......?
Bedankt!

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Kulta »

Voor zover ik het kan bekijken is het een Häcker Systemat SM 4020.
(gezien de kleuren en de gebruikte grepen)
Verkrijgbaar in meerder lak kleuren.

mrd
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jun 2006 12:41

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door mrd »

Is een model, dat bijna elk merk kan maken

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

bedankt voor de info. Ik heb gelijk even gekeken, en hij lijkt er inderdaad op. Ik heb bij Grando gehoord dat er meerdere uitvoeringen bestaan, de deur van de VT wonen keuken is van hout, en ze hebben ook een kunsstof (bovenlaag) uitvoering deur.
Ik zoek dus die van hout. Weet iemand waar ik het over heb?

Joris_zkt_keuken/badkamer
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:37

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Joris_zkt_keuken/badkamer »

Waarom vraag je het aan VT wonen niet zelf?!

:-)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Keukenhansje,

Format front Finca of Ommen.

Finca is leverbaar in Eikenhout of MDF. Deze kunnen ook gespoten worden in alle NCS en ralkleuren waarbij de nerf in het eikenhout zichtbaar blijft.

Ommen is leverbaar in MDF folie. Deze wordt geleverd in een twintigtal foliekleuren en kan ook gespoten worden in alle Ral en NCS-kleuren. Zowel structuur als gladlak.

De tussenmaat van de fresingen in het front is ook naar smaak aan te passen. 1 in het midden van het front, om de 10, 15 em 20cm. Hierdoor zijn ook fronten van 45cm breed mogelijk.

Ik hoop dat je er iets mee kunt

MVG

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

Beste maxx, ontzettend bedankt voor je reactie! Dit is precies de info waar ik op zat te wachten! Nu nog een (aardige) dealer vinden.
Heb je tips waar ik terecht kan? -uiteraard geen Grando.....
MVG!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door maxx »

E-mailtje naar www.euronorm.com

Altijd 1 in de regio!

MVG

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door WARNING! »

Ze zijn uren lang bezig geweest met verkooptrucs, hebben 3 maal een ander prijs gegeven, en uiteindelijk konden ze me niet uitleggen wat de keuken nu zo duur maakte.
Wat is duur?

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Kulta »

volgens VT Wonen kost de keuken
Stoer Naturel heeft een waarde van € 20.507,-, maar u betaalt slechts € 12.995,- met de VT Wonen cheque uit het februarinummer
Model Stoer Canvas heeft een waarde van € 19.214,-, maar u betaalt slechts € 12.995,- met de VT Wonen cheque uit het februarinummer.
Model Stoer Chiq heeft een waarde van € 18.361,-, maar u betaalt slechts € 12.995,- met de VT Wonen cheque uit het februarinummer.

slechts € 12.995,- :wink:

Niet dat de klant zijn keuken daar voor krijgt natuurlijk, dat is namelijk een andere opstelling.

En rekenen maar dat er straf staat op het verkopen van de exacte VT Wonen opstelling!

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

Ik vind dat 1000 euro voor een stol vragen b.v. behoorlijk belachelijk is.
Ik heb nu exact dezelfde keuken gekocht bij bemmel-kroon. Die stol kost 350 euro daar.(stol is 4 plankjes op de hoek van je keuken) Service was helemaal goed, en kwaliteit zelfs beter. Ziet er exact hetzelfde uit....
Dus nogmaals bedankt voor de tips. Behoefd geen uitleg dat de keuken vele male goedkoper is dan wat de VT wonen zegt, en wat Grando's laagste prijs was. Komt niet eens in de buurt. Uiteindelijk was ik 15% lager dan de Grando laagste prijs, voor kwalitatief hogere keuken. Topservice!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door GWTE »

Ik heb nu exact dezelfde keuken gekocht bij bemmel-kroon. Die stol kost 350 euro daar.(stol is 4 plankjes op de hoek van je keuken) Service was helemaal goed, en kwaliteit zelfs beter.
Bij Bemmel-Kroon?.....Dat durf ik te betwijfelen. De gemiddelde klant kan de afwerking van producten niet beoordelen. Als de keuken duizende Euro's goedkoper is...is het niet het zelfde...zeker weten!

De meeste klanten zien niet eens het verschil tussen lak en folie of tussen houtfineer en melamine of hpl kunststof. Goedkoper slagen is altijd makkelijk.

Pfffff

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 01:10, 2 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door GWTE »

Die is scherp Pf 1 f 2 f 3 f 4 f 5..........en dat zo laat nog!

Pfffff

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

Bedankt voor de misdaad Quote,

Dit is de tweede keuken die ik heb gekocht in 6 maanden, ben dus wel al even bezig met het onderwerp. Je kan tegenwoordig een keuken in 1 dag kopen (bij Grando in 2 uur). Het kan zo zijn dat de gemiddelde klant de ene van de andere keuken niet kan omschrijven, wij kunnen dat wel, helaas geen misdaad. We veel energie in de reactie, toch niet van Grando hoop ik?.

Pfffff

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

:lol:

Als afrondertje, de deuren zijn ook eikenhout gefineerd, jaja. En de kastjes die ik nu heb zijn in dezelfde kleur aan de binnenkant meegespoten als mijn deurtjes. Dit in tegenstelling tot de witte binnenkant van de "luxe" Grando binnenkastjes. Met andere woorden, betere keuken.... betere prijs.... mooi toch.

p.s. in de Grando advertentie staat dat hun deurtjes van massief hardhout zijn, helaas, niet waar, misleidende reclame.

In afwachting van uw reactie :lol:

het mannetje
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:42

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door het mannetje »

p.s. in de Grando advertentie staat dat hun deurtjes van massief hardhout zijn, helaas, niet waar, misleidende reclame.
Ik lees nu in de advertentie van de Grando zomerbonus dagen dat het Vt-wonen front 2007 eiken fineer is.

:? :? :?

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

Ton sur ton combinaties worden de nieuwe trend. Ook het nieuwe keukenfront van massief hout is een absolute trend. Dit eigentijdse, strakke geprofi leerde model oogt modern en landelijk tegelijkertijd en sluit volledig aan bij een voorkeur voor pure, natuurlijke kwaliteitsmaterialen. Want hout straalt warmte uit, is tijdloos en duurzaam. De Grando keukenmakers verwerken hout met zorg. Voor de VT Wonen keuken wordt vooral Europees eiken gebruikt, een duurzame houtsoort. Ook de zichtzijden zijn prachtig afgewerkt met houtfi neer.

Hier lees ik dat alleen de zichtzijden gefineerd afgewerkt zijn, ze geven hier wel de impressie dat de deuren hardhout zijn. Dit is rechtstreeks van hun website gekopieert. :lol:

Gesloten