LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ONLINETICKETSHOP

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
blacktdi

ONLINETICKETSHOP

Ongelezen bericht door blacktdi »

Ik had al in november 2006 kaartjes voor Toppers 2007 besteld. Ergens in juni kreeg ik eindelijk bericht maar dat de kaartjes voor 2 juni die ik besteld had er niet meer waren. Dus een alternatief van ze was om op 8 juni te gaan maar dan in de binnenring ter compensatie, was er niet blij mee wegens een drukke agenda maar goed, weinig keus. Nu kreeg ik 5 juni bericht dat ze de kaartjes niet op konden sturen door een of andere duistere reden. Of ik ze op wilde halen ergens dicht bij de Arena.
Nu blijkt dat dat dichtbij een van der Valk hotel in Breukelen te zijn. Dat is 22 km verwijderd van de Arena. Daar komt nog bij dat ik uit omgeving Den haag kom dus dat is ruim 40km extra rijden om ze op te halen. Daar komt nog bij dat ik ze pas om half zeven sávonds kan halen dus dat word erg krap om nog op tijd bij de Toppers te zijn, zeker met die ongelooflijke drukte. Ik was eigenlijk al van plan met de trein te komen maar hoe moest ik dat doen. Daar bovenop moest ik zelf aangeven dat ze wel verzendkosten in rekening brengen, en na veel vijven en zessen kreeg ik dat terug. Ik had er zo genoeg van dat ik onlineticketshop heb gevraagd of ik kan afzeggen maar dat was onmogelijk. Wat te doen?

anita1971

Re: ONLINETICKETSHOP

Ongelezen bericht door anita1971 »

U heeft vandaag de kaartjes pas opgehaald????

blacktdi

Re: ONLINETICKETSHOP

Ongelezen bericht door blacktdi »

Ik heb de kaartjes niet opgehaald, op deze manier heb ik daar geen zin meer in en dat heb ik ook kenbaar gemaakt. Ik hoef toch niet alles te slikken wat ze me voorleggen.

Gesloten