| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotel geboekt via vakantiekaart
hotel geboekt via vakantiekaart
Ieder jaar ga ik met een stel vriendinnen een nachtje weg naar een grote stad, dit jaar word dat dus Groningen, omdat we met 6en zijn begin ik al vrij vroeg met kijken en evt. boeken van een hotel. Deze kun je toch altijd kosteloos annuleren tot 24 uur tevoren. Probeer altijd voor een leuke prijs zo dicht mogelijk in het centrum te komen. Had al een leuk hotel geboekt maar was toch vrij prijzig, kreeg ineens vorige week een aanbieding van Vakantiekaart voor het Mercurehotel in Groningen via NS-travel, omdat deze geen kamers beschikbaar hadden heeft Vakantiekaart dit hotel via Vrij-Uit geboekt, alleen nu heb ik nog weer een betere aanbiding gevonden midden in het centrum.....Maar kosteloos annuleren kan niet schijnbaar, kost me 50 % dus schiet ik niets mee op. Weet iemand hoe ik hier toch onderuit kan komen?? Heb geen 
Re: hotel geboekt via vakantiekaart
Naar mijn weten kan je nooit kosteloos annuleren, mits er een goede reden voor is; overlijden, ziekte etc...
Normaal een nachtje hotel wel, had ik het bij Mercure zelf geboekt dan had het wel gekunt, kosteloos tot 24u van te voren, maar omdat dit via een touroperator is dus niet 
Een hotel houdt zich meestal aan de uvh voorwaarden (dit staat als het goed is op de documentatie vermeld).
Maar een hotel kan ook zijn eigen voorwaarden hanteerd.
Had je maar niet zo vroeg moeten boeken! U zou het ook niet leuk vinden als het hotel uw reservering annuleert als ze een betere reservering (bv voor meer nachten) kunnen krijgen!
Als ik vandaag een tv koop, en volgende week is de tv in de aanbieding, kan ik die toch ook niet terug brengen!
Maar een hotel kan ook zijn eigen voorwaarden hanteerd.
Had je maar niet zo vroeg moeten boeken! U zou het ook niet leuk vinden als het hotel uw reservering annuleert als ze een betere reservering (bv voor meer nachten) kunnen krijgen!
Als ik vandaag een tv koop, en volgende week is de tv in de aanbieding, kan ik die toch ook niet terug brengen!
-
Uncle Willy
Laat die annulering zitten en ga lekker naar het Mercure, is een goed hotel met goede kamers, zwembad en sauna.
Belangrijkste is dat de stad te belopen is, dus zo'n probleem moet het dan niet zijn.
Wel opschieten en misschien slaap je dan wel in het bed van je favorietenmotorcoureur, want deze komen binnenkort weer, TT.
Veel plezier in Groningen en hotel,
Uncle Willy
Belangrijkste is dat de stad te belopen is, dus zo'n probleem moet het dan niet zijn.
Wel opschieten en misschien slaap je dan wel in het bed van je favorietenmotorcoureur, want deze komen binnenkort weer, TT.
Veel plezier in Groningen en hotel,
Uncle Willy