LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 15.000

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pfffff

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Prospect »

denk dat ik nog even blijf! bevalt mij goed hier! :lol:
Details? Wanneer die hangt mag je langs komen!

Middelmatig?
Meer waar voor mijn geld dan Siematic vriend! das mijn mening!

O ja! ik blijf dus nog even! :twisted:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: 15.000

Ongelezen bericht door maxx »

Meer waar voor mijn geld dan Siematic vriend! das mijn mening
Dat is geen mening, dat is een feit :wink:

Want jullie weten allemaal; Krijg je geen Blum, dan moet je het niet doen!! :lol:

Middelmatig beste Pffff? You know what they say, it takes one to know one.

Prospect, blijf maar. Pffff zegt altijd het 1 maar bedoelt het ander. Moet je een beetje doorheen prikken. :lol:

MVG

Pfffff

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Scara

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Scara »

:lol:
Laatst gewijzigd door Scara op 06 sep 2007 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolynne

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Jolynne »

Die slome geeft geen geld uit aan advertenties, maar steekt alleen zijn vrije tijd er in.
Format ????? Wat is dat ???

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Prospect »

boel fans :shock:

Zeg heb mijn verhaal verteld en thats it! Doe ermee wat je wilt!
Best vervelend toch een tevreden klant!

Project keuken, middelmatig? zal allemaal best kunnen echter deel alleen mijn ervaring en deze zijn erg goed! Geloofwaardig? wat is nu je probleem te positief?

Het zal maxx inderdaad sieren om zich eens meer inhoudelijk te mengen in diverse topics.
Komt ook zo sterk over! 8) zet deze onderaan op het A4tje bij de rest van je inhoudelijke verrijkingen ( blinde! 8) )

Trek nog een flessie open pfffff
Laatst gewijzigd door Prospect op 09 jun 2007 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Pfffff

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: 15.000

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Hoi inderdaad, naam is veranderd en ervaringen worden hier op netjes aangegeven.
Tsja volgens mij is dat meer de insteek van dit Forum.

Dus we blijven nog even! tot snel weer :lol:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: 15.000

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Pffff,

tot 10 tellen gaat je niet best af zie ik. Format een bouwmarktproduct? Wat jij wil, we staan in ieder geval niet op iedere hoek en zeker niet bij Ben in de winkel. Het is trouwens een beetje twijfelachtig dat jij je in een topic mengt die over een budget gaat van 15000. Rustig in de winkel of is de beurs weer ingezakt?

Val ik door de mand omdat een klant zijn goede ervaring wil delen, of val jij door de mand dat je niet inziet dat het juist positief is voor de keukenhandel. Andere kant van het verhaal is dat een foutje in Prospects keukenproject straks ook op het forum te lezen is. Dat risico durf ik wel aan.

Laat smans lichamelijke holtes er voortaan lekker buiten. Dit soort dingen worden alleen gebruikt als goede argumenten niet voorhanden zijn. Heb jij toch niet nodig of is dat tegenwoordig inhoudelijk reageren?

Format is in jouw ogen minderwaardig maar je laat nooit los welke merken jij zelf verkoopt. Blijkbaar geen merken om trots op te zijn maar ik blijf graven want ook jij bent te vinden.

Jammer.....

@ Jolynne,

Bespaart een hoop geld, zonder reclame. Vrije tijd heb je als ondernemer niet en ik ga er niet vanuit dat jij om 23.08 op de zaak bent.

Om eerlijk te zijn heb ik laatst trouwens wel reclame gemaakt. We staan eindelijk in het telefoonboek!!

MVG

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: 15.000

Ongelezen bericht door GWTE »

Blum maakt voor ieder die dat wenst (lees: iedere fabriekant van formaat, niet te verwarren met format) lade systemen op maat. De boxen en korven zijn op breedte en/of diepte maat te leveren. Is je nooit opgevallen dat de ene bestekbak van keukenmerk A niet past in keukenmerk B ondanks dat ze beiden Blum laden gebruiken
Blum levert ladesystemen tussen 200mm en 1500mm breed op iedere millimetermaat. De diepte van de ladesystemen is een ander verhaal: 270, 350, 400, 450 , 500, 550, 600 en 650mm diep.
Beste GWTE is het je wel eens opgevallen dat keukenmerken verschillend materiaal voor hun kasten gebruiken? jaaah echt waar en dat de Blum lades vervaardigd worden op de binnenmaten van de kast. Logisch dat een besteklade van keukenmerk A met een korpusmateriaal van 16mm niet in keukenmerk B met een korpusmateriaal van 18mm past.
Zoek de verschillen!.............

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: 15.000

Ongelezen bericht door rayke »

Gaaaaap :roll:

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

jongens jongens, wellicht elkaars producten wat minder afzeiken en/of afvallen, en uiteraard heb je verschillen, ook in kwaliteit!

kimw
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door kimw »

Vandaag keukendagje gehad, ben goed geholpen bij 2 zaken (1 binnenhuiscenter en 1 kleinere zaak). Vooral in de laatste zaak (de kleinere zaak) had ik het gevoel dat ze er echt verstand van hebben en met de klant mee denken, ben erg benieuwd naar de offerte.

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Prospect »

Leuk! ben benieuwd naar het vervolg! en volg de ontwikkelingen.

WATCHVIEWER
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2007 22:32

Re: 15.000

Ongelezen bericht door WATCHVIEWER »

beste Kim met dit budget moet het geen enkel probleem zijn om een kwalitatieve keuken samen te stellen,
Ik wil je graag een aanbod maken.
Zet je wensen op een rij.
En ik zal je vrijblijvend adviseren.

Wellicht houdt je nog geldt over.

Waarom vindt toch iedereen dat je geen budget mag noemen?

hebben deze mensen al eens een huis gezocht of gekocht zonder hun budget te bepalen?

groeten ralph

Pfffff

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.

alex01
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 13:46

Re: 15.000

Ongelezen bericht door alex01 »

MAXX,

Laat ze maar hun gang gaan. ze bekijken het vanuit een verkoper/adviseur standpunt. En dat is dan ook de reden waarom ik er zolang over heb gedaan voordat een definitieve beslissing werd genomen.

Ivm een nieuwbouw woning, hadden (hebben) we genoeg tijd om er eens grondig wat energie in te steken. We hebben er in totaal 6 maanden over gedaan voordat wij de knoop hebben doorgehakt. Overal geweest en van alles gezien.

Uiteindelijk zijn wij zeer goed geholpen en geslaagd bij MAXX.
En voordat de rest weer begint. Nee. De keuken is nog niet geplaatst. Dus daar kan ik nog geen oordeel over geven. Echter het voortraject is bijzonder goed bevallen. Dus verwachtingen over installatie/levering zijn bij ons ook goed.

ps. (Aanvulling omtrent het Blum verhaal/gezever. IKEA staat niet op de lijst met Blum voor een bepaalde reden. IKEA wil niet dat er reclame wordt gemaakt door toelevernaciers, of dat ze gebruikt worden als referentie. Zo zijn er nog meer bedrijven die deze richtlijnen er op na houden)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: 15.000

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Alex,

Bedankt voor het positieve bericht.


Jammer genoeg volgt na een positief bericht altijd een storm van ellende. Eens kijken wat we nu weer aan het lijstje steekpenningen, absurde kortingen, anaal verkeer met klanten en alcoholmisbruik kunnen toevoegen. :wink:


MVG

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: 15.000

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Denk dat je het goed doet Maxx, zijn er niet veel in ons wereldje die klanten hebben die jou kennen, en op dit forum aanwezig zijn.
Vakmanschap en lef, een combinatie die ik bij anderen hier aanwezig niet herken.

kuchegirl.

Gesloten