| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meet and assist Air Berlin
meet and assist Air Berlin
Wie heeft er ervaring met de meet and assist van air Berlin voor oudere mensen en mensen met een handicap?
-
ramonasbreuk
Re: meet and assist Air Berlin
Ik weet dat Air Berlin wat dat betreft een zeer goede service bieden. Zelf heb ik (gelukkig) geen ervaring hiermee, maar van klanten (ik werk bij een reisbureau) weet ik wel, dat de service van Air Berlin, wat dat betreft, meestal iets hoger ligt dan bij andere chartermaatschappijen.
Aan te raden is wel, om het van te voren (via het reisbureau of direct bij Air Berlin) aan te melden, zodat het één en ander voorbereid wordt. Mocht u een pakketreis (vlucht + hotel) hebben geboekt, is het ook raadzaam om dit te melden aan de touroperator. Mits het nodig is, wordt er dan ook rekening gehouden met de transfer van de luchthaven naar het hotel v.v.
Aan te raden is wel, om het van te voren (via het reisbureau of direct bij Air Berlin) aan te melden, zodat het één en ander voorbereid wordt. Mocht u een pakketreis (vlucht + hotel) hebben geboekt, is het ook raadzaam om dit te melden aan de touroperator. Mits het nodig is, wordt er dan ook rekening gehouden met de transfer van de luchthaven naar het hotel v.v.