LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

Hallo Forum - collega's

Is er iemand die naar de protestaktie tegen Yarden in Ede is geweest ?
Zoja kan die dan een veslagje maken hoe dat is gegaan of belangrijker nog of daar iets bereikt is.Mischien wil er iemand iets over deze aktie op het forum zetten, waarvoor bij voorbaat dank.
Zelf was ik helaas door verplichtingen elders niet in staat om naar Ede te gaan maar mijn interese (belang) is er daarom niet minder om.
Vriendelijke groet,
Frans

mcwimpy51
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 jun 2007 19:11

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door mcwimpy51 »

Beste mensen

Maxiem bedankt voor de informatie http://www.yarden-uniek.nl is inmiddels aangepast .Zie kopje nieuws ,klachten procedure.
Maar nu mijn volgende vraag .Wie is bekend met de leden korting van Yarden. Op de officiele website van Yarden is hier niets over te vinden.Het word ook niet genoemd in de polis maw dit bedrag dat word genoemd kan dus per dag aan gepast worden.Wie weet meer !

Beste Jansen
In eerste instantie zal de doelgroep nog klein zijn maar mond tot mond reclame kan een grote vlucht nemen.
Voor de eerste dag dat website online is , nog niet ontdekt door Google etc en ook nog geen reactie van Yarden zelf , bv naamgebruik etc .Vind ik het resultaat tot nu toe niet slecht.
Plus het voor deel alle ideeen ,tips welke op dit forum verteld worden komen nu overzichtelijk op een website te staan.
Ik ga in ieder geval proberen of Yarden wil vrijgeven om hoeveel polis houders het gaat maar ik denk zelf dat dit niet gaat lukken Sommige mensen zijn het eens met de gewijzigde polis voorwaarden of kijken niet eens naar de wijziging .Dus een inventarisatie is toch wel waarde vol.Er is in ieder geval een website in ontwikkeling die wat makkelijker te doorzoeken is dat dit fijne forum.
Ik zal hier regelmatig vertoeven dus
:) Wim webmaster http://www.yarden-uniek.nl

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Beste wim.

Ik heb naast de gewijzigde polis een leden korting bevestiging ontvangen.

Polis staat € 2.650,91 Daarnaast een aanvullend polisblad gedateerd 8 maart 2007 dus ruim twee maanden later ledenkorting Op uw polisblad staat het verzekerd bedrag enz.
Daarnaast biedt Yarden gratis ledenkorting aan als u ter zijner tijd uw uivaart door Yarden laat verzorgen.
Het op uw polisblad genoemde bedrag komt dan overeen met een huidige markwaarde van € 4.294,47.
Dus de voorwaarde is dat Yarden de uitvaart verzorgd, anders is het bedrag maximaal zo als op het polisblad staat vermeld beschikbaar.

Gratis dekking tegen stijging van de uitvaartkosten

Op uw polis is de Yarden winstdeling van toepassing waardoor het verzekerde bedrag jaarlijks wordt verhoogd zonder dat u meer premie hoeft te betalen.
Voor de komenden 5 jaar bent u automatisch verzekerd tegen stijging van uitvaartkosten.Na 5 jaar doen wij u automatisch een aanbod om uw polis te verhogen waarna u wederom voor 5 jaar verzekerd bent tegen stijging van de uitvaart kosten.

Tot zo ver de aanvullende verklaring van Yarden.
Laatst gewijzigd door janssen op 10 jun 2007 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

...................
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

kaav
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2007 22:33

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door kaav »

Er is dus duidelijk geen koffie "met"meer bij Yarden. Ook wij sloten een verzekering af bij de AVVL.later Yarden.
Op 8 JUNI kregen wij(al) de gewijzigde polissen thuis gestuurd. De datum van de brief was 21 APRIL. Volgen de telefoniste was de "mailing"uitbesteed?????
Ik heb Yarden al een klachtenbrief geschreven en ook heb ik ze gebeld. Volgens mij geven ze de telefonisten een "shot"valium voor ze beginnen te werken. Ik vind het ronduit schandalig wat hier gebeurd. Waar kan ik mij aansluiten om in verzet te komen tegen deze öplichters?" :evil: Tel uit je winst....Mijn kinderen kunnen mij nu "de oven"inschuiven om daarna op eigen kosten een kopje koffie te gaan drinken........Heb ik het nog geen eens over het vervoer, opbaren, rouwdrukwerk, akte van overlijden, rouwauto....Daarvoor heb ik, hebben wij indertijd niet gekozen voor de AVVL???
Iedere uitvaart uniek? Laat mij niet lachen! Het is een massa bedrijf. Productie draaien..veel beloven weinig geven doet de gek "in vreugde leven" Deze "gek" gaat een concept maken voor de "doe het zelf"uitvaart.

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johnnny »

DE EIREN VLOGEN DOOR DE ZAAL EN WAS NIET ZO DRUK, ER WAREN MAAR 15 MAN. WAAR WAREN JULLIE NOU. DIE MEVROUW HAD WEINIG NIEUWS VOOR ONS. EN TOEN VLOGEN DE EIREN DOOR DE ZAAL.
HET ZAL WEL STINKEN IN EDE. EN OP DE BARDERIE KWAM DE POLITIE ONS OP ZOEKEN IN LOPIK BIJ UTRECHT DAAR WAS WEL 50 MAN OP DE BEEN EN DAAR HEBBEN WIJ MET ZE ALLEEN DE KRAAM OM VER GEGOOIT. DIT WAS WEL EEN MOOIE RECLAME VOOR YARDEN. WEINIG MENSEN VAN DEZE FORUM TE ZIEN JULLIE WAREN ZEKKER BANG VOOR YARDEN.
BINNEN KORT KOMT ER NOG EEN AKTIE VOOR YARDEN KOM DAN ALLEMAAL WEL, JULLIE MET JULLIE GROTTE MOND.

AKTIE VOEREN ALLEMAAL

Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

Bericht / verzoek aan " testcase " van dit forum n.a.v. zijn / haar notities op dit forum geplaatst op 4 juni 2007 ( om 22.03 uur )

Beste " testcase "

In jouw bericht van 4 juni j.l. schreef jij ondermeer dat de advocaat Beilen in het Noord-Hollands Dagblad in een intervieuw hed gezegd dat Yarden volledig in zijn recht stond bij de aktie die zij hebben uitgevoerd.
Dit interview stond - volgens jou - in de periode tussen 23 mei en 3 juni 2007 in het Noordhollands Dagblad. Zou je dit bericht willen bevestigen of mij inlichten in welke editie (datum) dit interview is geplaatst danwel mij een kopie van dit interview willen doen toekomen

Alvast vriendelijke dank voor de moeite / reaktie,

Frans

Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

Aanvulling op mijn vorige bericht inzake interview

Aan: "testcase"

Ik heb Mr.Beilen over dit door jou gememoreerd interview aangesproken en hij vertelde mij dat dit absoluut niet waar is m.a.w. hij heeft niet gezegd dat Yarden in zijn recht stond
Dit interview is dus volgens hem een in de wereld verspreid gerucht , zou het kunnen dat dit bericht in de wereld is geholpen door een Yarden medewerker met een bepaalde reden..............................??????

Gaarne reakties op dit forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heliberg
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2007 11:39

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Heliberg »

Ook wij hebben ons geregistreerd op de door Wim genoemde site.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

,,,,,,,,,,,,,
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

franil
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:25

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door franil »

Wie heeft ook gelezen in de Financiële Telegraaf omstreeks 4 juni, dat de directeur van Yarden met klem ontkende dat er sprake zou zijn van een mogelijke overname. Gesuggereerd zou zijn, dat dat precies de reden was van deze polis-aktie, omdat een vaste prijs-polis makkelijker te verkopen is dan een 'onzekere' natura-polis. Maar ondertussen wetend wat toezeggingen en beloftes van Yarden waard zijn, heb ik meer zoiets van: waar rook is is vuur.
Ik kwam dat al googelend van de week tegen, maar het is nu niet meer te vinden. :shock: :?:

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

................
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

Ayla;

Zo als je weet heb ik het zelfde ontvangen.
Ik heb deze polis retour gezonden, en hen gevraagd of zij dachten dat ik soms dement begon te worden,

jaarco
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 apr 2007 18:02

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door jaarco »

Beste Frans Veerman,

Op 3 juni jl maakte ik mijnheer Testcase al uit voor een "Yarden-spion".
Hij heeft dit dus wederom bevestigd!!!

Groetjes jaarco

kaav
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2007 22:33

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door kaav »

Waar en wanneer wordt er weer een actie gevoerd tegen yarden?

mcwimpy51
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 jun 2007 19:11

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door mcwimpy51 »

Beste mensen

De respons is ontzettend goed op de website http://www.yarden-uniek.nl
Ik ben nu bij met mijn mailbox tot 13.30 vanmiddag.Dus genoeg te doen.
Wie kan en wil voor mij een voorbeeld basis brief opzetten dan zet ik hem wel online.was een idee die geopperd werd.
Velen handen maken licht werk.
Alvast bedankt
:)

kaav
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2007 22:33

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door kaav »

Ik wil mij graag registeren, maar het lukt niet via de site. Ook wil ik mee werken aan een concept brief. Ik zal berichten via de web-site.

mcwimpy51
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 jun 2007 19:11

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door mcwimpy51 »

Ik wil mij graag registeren, maar het lukt niet via de site. Ook wil ik mee werken aan een concept brief. Ik zal berichten via de web-site

Beste Kaav

Alle gevraagde velden invullen en dan moet het zeker lukken.Alvast bedankt.En anders kunt u het ook via het e-mail adres doen welke op de site vermeld staat.
Alvast bedankt

Wim

http://www.yarden-uniek.nl

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Jan9 »

Ik zou het niet doen, je mag de naam Yarden niet gebruiken voor een website zonder toestemming.
Blijf gewoon hier schrijven Kaav.

biancaa
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2007 09:03

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door biancaa »

ik denk dat je bij yarden werkt: je zegt :begraven is nu eenmaal duur: dat zal best. maar als je hebt betaald om een begrafenis of crematie in natura te laten dekken dan geldt, heel simpel: afspraak=afspraak.

ik laat het hier niet bij zitten

Gesloten