Eind februari kocht ik met mijn zoon van 12 skateschoenen van 90 euro. Deze staan bekend om hun sterke slijtvaste zolen. Nog geen 4 maanden later zijn de zolen, vooral bij de hiel dusdanig versleten, dat ik besloot terug te gaan naar de winkel. Mijn zoon is geen schoenenverslinder. Hij voetbalt er niet mee, doet er geen gekke dingen mee, maar loopt er gewoon op. In de winkel stelde ze vast dat de schoen nog in goede conditie was, met uitzondering van de hiel, dus dat het aan zijn manier van lopen lag of dat hij er waarschijnlijk mee over de grond gesleept had met fietsen en dat het op zijn leeftijd gebruikelijk is als er elke 3/4 maanden een paar schoenen door heen gaat Na veel aandringen de leverancier er zijn mening over te laten geven, wilde ze de moeite wel nemen de schoenen op te sturen, maar ik moest er vooral niet te veel van verwachten. Wat is in dit geval normaal de gang van zaken?
Mijn ervaring met schoenen in die prijsklasse is, dat ze over het algemeen toch wel een seizoen meegaan, zeker omdat schoenen om en om gedragen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] skateschoenen
-
Re: skateschoenen
Schoenen
[quote] zeker omdat schoenen om en om gedragen worden.[quote]
?????????
Linkerschoen op rechtervoet en weer terug ????
Trouwens, een beetje puber kan best zelfs wel de sterkste zool binnen 4 maanden verslijten!!
Grootvader
[quote] zeker omdat schoenen om en om gedragen worden.[quote]
?????????
Linkerschoen op rechtervoet en weer terug ????
Trouwens, een beetje puber kan best zelfs wel de sterkste zool binnen 4 maanden verslijten!!
Grootvader
Re: skateschoenen
Wat heeft het slijten van zolen met de puberteit te maken dan? ( Dit los van het feit, dat de puberteit nog helemaal niet in zicht is of lijkt.)
Ik moest erg lachen om je interpretatie van om en om dragen: ik bedoelde dat hij ze afwisselt met andere schoenen en er ook niet mee naar bed gaat
Maar even serieus! Hier kom ik weinig verder mee, zal ik maar zeggen.
Ik moest erg lachen om je interpretatie van om en om dragen: ik bedoelde dat hij ze afwisselt met andere schoenen en er ook niet mee naar bed gaat
Maar even serieus! Hier kom ik weinig verder mee, zal ik maar zeggen.