LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online Digitale TV kopen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Welk postorderbedrijf kan ik het best een digitale TV kopen

Modern.nl
2
67%
Mediamarkt
0
Geen stemmen
Wehkamp.nl
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

Jozef65
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2007 16:45

Online Digitale TV kopen

Ongelezen bericht door Jozef65 »

Beste Forumbezoekers,
Nu het digitale televisie kijken steeds meer in trek komt, wil ik jullie meningen/ervaringen horen. Want ik ben van plan om zo'n systeem aan te schaffen. Dit wil ik online doen, omdat ik zelf niet de mogelijkheid heb om het buiten de deur te kunnen verrichten en ik wil hier vooral zekerheid bij hebben. Maar wat ik graag wil weten is:

1. Waar jullie op letten voordat je zo'n aankoop doet? (M.u.v. de prijs natuurlijk)
2. Waar letten jullie op bij de getoonde tv’s die geplaatst zijn op een website?
3. Waar ik dit het beste kan halen?

Ik vind het zelf erg moeilijk kiezen omdat er zoveel postorderbedrijven zijn die dit leveren. Misschien zijn er mensen die graag andere toepasselijke functies willen zien die nog ontbreken bij zulke websites of goede ideeën hebben?

Alvast bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Jozef

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Online Digitale TV kopen

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Als je eens kijk op kieskeurig.nl wordt je al een hoop wijzer, ook op tweaker.net kun je nuttige info vinden over onder andere shop survey's.

Prijzen zakken nog steeds, kwaliteit van LCD tv's zou ik nu nog niet willen inruilen voor mijn 8 jaar oude philis crt. maar dat is mijn mening.

Voor LCD tv's doet o.a Panasonic het goed

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: Online Digitale TV kopen

Ongelezen bericht door Ninja »

Ik sluit me aan bij Beertje02.
Als ik iets online wil bestellen (en dat doe ik heel vaak) dan kijk ik vaak bij kieskeurig waar ik dat product (incl verzendkosten) het goedkoopste kan bestellen. Ik kijk dan ook naar de score van de betreffende winkel.

Verder gaat mijn voorkeur uit naar winkels waar ik (zonder extra kosten) met creditcard kan betalen. De reden hiervan is, dat mocht het toch een bedrijf zijn dat niet netjes handelt en dus niet levert, ik het geld via de creditcardmaatschappij terug kan krijgen. Daarnaast is het product verzekerd, dus dat scheelt ook weer wat zorgen.
Als het om een winkel gaat waar ik alleen vooruit kan betalen, dan doe ik dit alleen als ik zeker ben van de betrouwbaarheid van de winkel. Een uitzondering maak ik wel eens als het niet om een al te hoog bedrag gaat en de score van de winkel bij andere gebruikers heel goed is. Voor het bestellen van een tv zou ik het persoonlijk niet doen.
Wat ik verder doe om te bepalen of de winkel betrouwbaar is, is de algemene voorwaarden doorlezen en kijken of hiet niets vreemds in staat. En soms probeer ik ook even uit hoe de telefonische bereikbaarheid is (en of deze er echt is) en/of hoe snel men reageert op een e-mail.

Waar op te letten als je een tv koopt, hangt veel af van wat je zelf wil. Kieskeurig kan je daar goed bij helpen, omdat je daar veel specificaties op kan geven die je wel of niet wil. Zelf vond ik de aansluitingen die op de tv zitten (zoals hdmi, scart etc) belangrijk, dus daar heb ik extra op gelet.

Ik heb mijn tv overigens bij Komplett gekocht en ben zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling. Komplett komt vaak iets duurder uit dan de goedkoopste winkels, maar in dit geval was deze winkel een keer het goedkoopst. Ik had binnen 2 dagen m'n tv al in huis!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Online Digitale TV kopen

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Mij voorkeur gaat uit naar betaling bij aflevering, ik kocht laatst een wasmachine en koelkast online en heb deze na aflevering gewoon kunnen pinnen aan de deur ( Bij beter witgoed ).

Henry1878
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007 23:20

Re: Online Digitale TV kopen

Ongelezen bericht door Henry1878 »

Ik ben zelf tevreden over online bestellen van digitale tv. Ik heb besteld op televisiedigitaal en geen enkel probleem. Overigens ben ik niet zo tevreden over het pakket dat ik besteld heb. Digitenne van KPN.

Henry1878
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007 23:20

Re: Online Digitale TV kopen

Ongelezen bericht door Henry1878 »

Ik ben zelf tevreden over online bestellen van digitale tv. Ik heb besteld op televisiedigitaal en geen enkel probleem. Overigens ben ik niet zo tevreden over het pakket dat ik besteld heb. Digitenne van KPN.

Gesloten