Ik had kaarten voor Frans Bauer, door de gewijzigde data konden wij niet en ik had wel de mogelijkheid om de kaarten terug te sturen. Dat kon alleen naar een antwoordnummer, toen ik Ticketpoint belde voor een gewoon adres zodat ik ze aangetekend kon versturen zei men dat dat niet mogelijk was en als de kaarten zoek raakte in de post was dat mijn probleem, dus ik liep het risico om en mijn kaarten en mijn geld kwijt te zijn. Ook werd er gezegd dat ik ze dan maar moest verkopen.
Dat heb ik ook gedaan, ik heb de kaarten verkocht maar had ook het Frasn Bauer buffet geboekt dat geld wilde ik wel terug. Ik heb de brief terug gestuurd naar Ticketpoint en heb daarop gezet dat ik de kaarten wilde houden en het eten terug betaald wilde hebben. Tot mijn vebazing hebben ze ook het geld van de kaarten retour gestort terwijl ik mijn kaarten niet retour heb gestuurd. Toen ik belde dat dit niet de bedoeling was zei men dat ze het zouden rechttrekken en de kaarten weer zouden activeren. Nou de mensen waar ik mijn kaarten aan verkocht had kwamen er dus mooi niet in want de kaarten waren geblokkeerd.
Uiterraard ga ik de gedupeerde mensen netjes terug betalen maar baal ervan dat door een fout van Ticketpoint (niet 1 maar meerdere) deze mensen een flop avond hebben gehad.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketpoint
Re: Ticketpoint
Wij zijn 2 mei naar Frans Bauer geweest en hadden zo'n slechte plaatsen. We moesten om het concert te zien constant blijven staan anders keken we tegen die hoge tribune aan. We hadden ook een gehandicapte bij die dus niet lang kan staan. Frans Bauer is geweldig maar we hebben weinig van het concert meegekregen. En het heeft onze(mooie) avond tot een vervelende avond gemaakt. We hadden ook nog kaartjes van E 62,50 eerste rang.