LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik heb het hier ook wel gehad.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Kuchegirl

Ik heb het hier ook wel gehad.

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Hi,

Zoals meerder al voor mij gedaan hebben, ga ik dit forum ook gedag zeggen.
Heb niet de indruk dat hier nog enig nuttig woord geplaatst wordt.
Wens een ieder hier nog veel plezier toe, en wees een beetje lief voor elkander.

Mvg Kuchegirl.

Pfffff

Re: Ik heb het hier ook wel gehad.

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ga je goed.

Ik denk als er niet snel ingegrepen wordt alhier dat er velen zullen volgen.

groet T

Artonio

Ongelezen bericht door Artonio »

Word inderdaad tijd dat er veel gaat veranderen op dit forum. zeker diegene die in de keukens zitten.

Vooral pfff moet verdwijnen want die denkt alleen maar aan zichzelf. (Vandaar de naam, red.) Nee, laat nu de consumenten maar eens aan het woord om elkaars advies en ervaringen uit te wisselen. Worden de dames en heren keukenverkopers nu eindelijk eens wakker???!!! :idea:

Hou je bezig met je werk en laat ons met rust... Net doen of ze de verschillende bedrijven van binnen en buiten kennen.

Mensen, ga op je eigen gevoel af en ga gewoon advies inwinnen bij de gerenomeerde keukenspeciaalzaken. Doe je voordeel ermee en gun de beste partij de opdracht...

KlantAdam

Ongelezen bericht door KlantAdam »

ga je nou doen?
zeg even doorbijten kuchegirl zou ht erg jammer vinden!
Succes

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Mooi gesproken Artonio :D
Zelf ben ik hier terecht gekomen omdat wij diverse grote keukenzaken
hadden bezocht. Wat iets leuks en gezellig moest zijn, veranderde in een ware nachtmerrie. Bij iedere winkel werden we besprongen wat waren de verkopers aardig, ze waren zo aardig dat we met een gevoel naar buiten liepen van wat moet je hier mee.
Thuisgekomen even de namen van diverse zaken ingetikt bij google, ja en toen kwam ik hier terecht. Wat ons gevoel was over de keukenzaken was niet geheel onterecht, maar wat moesten we nu we wilde graag een keuken. Na heel veel te hebben gelezen op dit forum, kreeg ik een nog rotter gevoel, want naar mijn mening was geen ene keuken goed, aan iedere keuken mankeerde wel iets, folie, gelakt, hout ik wist het niet meer. Het enige wat ik toen ben gaan gebruiken is de zoekfunctie ben daar de namen gaan intikken van keukenzaken en heb toen maar gekeken naar de namen of die genoemd werden. In mijn regio waren dat er voor mij twee, die positief werden benoemd en er waren geen lange topics aan besteed. Wat ik hier mee wil zeggen stop met het elkaar afzeiken, en speel geen welles nietus spelletjes de consument word hier heel onzeker van, en daar is dit forum toch niet voor. Het is toch niet de bedoeling dat consumenten hier ook met een rotgevoel weggaan, van dit forum zou je wijzer moeten worden maar ik denk dat de meeste mensen die hier belanden door de bomen het bos niet meer zien.

Kulta

Ongelezen bericht door Kulta »

Word inderdaad tijd dat er veel gaat veranderen op dit forum. zeker diegene die in de keukens zitten.

Vooral pfff moet verdwijnen want die denkt alleen maar aan zichzelf. (Vandaar de naam, red.) Nee, laat nu de consumenten maar eens aan het woord om elkaars advies en ervaringen uit te wisselen. Worden de dames en heren keukenverkopers nu eindelijk eens wakker???!!!
Jammer dat er zo over wordt gedacht.

Het is inderdaad zo dat sommige keukenverkopers (soms) doorslaan in het welles / nietes spelletje, maar dat is nu eenmaal het gevolg van discussie zonder leiding. De berichten worden niet gemodereerd, idereen kan dus roepen wat hij wil , hoe vaak hij wil en hoe HARD hij wil. Wel of geen reclame, het maakt niet uit.

Heel af en toe grijpt een moderator in, maar wat dan de reden is van het verwijderen van het bericht is vaak onduidelijk.

De bijdragen van Pffff zijn soms (wat) kort door de bocht, maar vaak slaat hij de spijker op de kop. Misschien komt het wat hard aan als je eigenlijk niet wilt horen wat hij zegt en je verwachtingspatroon anders is.
(over het algemeen kan ik ze wel waarderen)

De algehele bijdrage van de verkopers op dit forum is denk ik van toegevoegde waarde voor aspirant keukenkopers.(en tuurlijk zit er ook hier kaf tussen het koren, maar een keuken kopen, alleen op advies van iemand die wat rammelt op zijn toetsenbord? Lijkt mij niet wijs!)

Alleen consumenten aan het woord laten? Misschien voor gebruikers ervaring of advies over welke keukenzaken te mijden en welke juist te bezoeken, maar alleen consumenten die gaan vertellen wat waar te plannen en waarom lijkt mij ook niet ideaal.

Ondanks dat er misschien anders over wordt gedacht. (en ervaringen bij keukenconcurrenten etc doen vermoeden) Het plannen / inrichten / monteren van een keuken is een vak en dat kun je alleen goed doen indien men zicht verdiept in de materie en passie heeft voor zijn beroep.

Wat vriendelijker zijn voor elkaar? Prima!
Elkaar in zijn waarde laten? Nog beter!
Maar in het algemeen denk ik dat hier prima advies wordt gegeven!

Gr,

Kulta

(oja, waar hij/zijn staat kan natuurlijk ook zij/haar worden gelezen)
Laatst gewijzigd door Kulta op 13 jun 2007 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Jammer, Kuchegirl.........

Ben zelf ook beduidend minder actief op het forum, geef enkel nog reacties op vragen waar een consument mee geholpen kan zijn.

Lees nog wel reacties en moet me inhouden om niet te reageren op het beledigen en gekissebis, gaat vaak onnodig ver..........het gaat er niet om wie het beter weet, maar om mensen van advies te voorzien om door het doolhof van de keukenbranche te komen.

Artonio

Ongelezen bericht door Artonio »

Alleen consumenten aan het woord laten? Misschien voor gebruikers ervaring of advies over welke keukenzaken te mijden en welke juist te bezoeken, maar alleen consumenten die gaan vertellen wat waar te plannen en waarom lijkt mij ook niet ideaal.
Heb je ook gelijk mee. Maar waar het om gaat die ellelange z***verhalen over wie,wat en waar. De ene verkoper weet het nog beter als de andere. Geef nu alleen antwoord op de vraag.

Kijk de ene consument heeft bepaalde ervaring met pietje en de andere met klaas. Deel de ervaring en ga niet een verkoper afzeiken. Vervolgens komen de heren en dames verkopers hier op dit forum in actie om er nog een schepje bovenop te doen. Het gaat af en toe echt nergens over. Het is toch normaal dat je bij een leverancier info gaat inwinnen? Neem vooral de tijd en is je gevoel slecht ga naar een ander...Als je vervolgens hier "door de bomen het keukenbos"niet meer kunt zien, tja dan ben je volgens mij nogal onzeker.

Ben benieuwd of er iets veranderd de komende tijd...

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Tot ziens Kuchegirl, Ik zal er geen traan om laten. Je bent uit vrije wil gekomen en mag dus ook weer gaan. Maar doe dat dan wel zonder ophef en dat wijzende vingertje. Mensen die op jou wijze afscheid nemen op een forum als dit, zijn zelf ook niet helemaal zuiver.

Je bent slechts een passant. Geef je mening...of niet...blijf of ga... Er zijn er al zo vele gekomen en gegaan, de meeste doen dat ongemerkt. Zo belangerijk zijn we nou ook weer niet, weet je. Ik ben zelf al vele malen gekomen en weer gegaan....ooit iets van gemerkt?

Pfffff

Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 01:44, 1 keer totaal gewijzigd.

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Adieu, de groeten

mar53

scheuj

Ongelezen bericht door scheuj »

Jeetje, wat erg dat de (gillende) keukenmijt verdwijnt. Misschien dat het toch nog goed komt met dit forum, tenslotte heb ik Slik, de zeeeeeer integere heer Bloksma en wat te denken van OmeBen ook stil gekregen. Waar blijven toch al die keukenkneuzen die het met de consument zo goed voor hebben??? Loesjes zie/hoor ik ook bijna niet meer. Ik ga ze nog missen. Behalve een echte die-hard zoals pfffff natuurlijk, die blijft maar terugkomen. Maar ja als je werkloos bent heb je niet veel anders te doen en ons als consumenten, dan maar proberen wijs te maken dat hij al 18 jaar spaanplaat inkoopt. Gelukkig weet ik beter. Ik verdwijn ook maar bij mij weet je nooit voor hoelang.

zelfstandigste

Hoi Scheuj, ieder zijn vak hoor. Zo is Bloksma druk bezig zijn zaak aan het expanderen, heeft loesjes het te druk met klanten in de winkel want de keukenmarkt trekt aan en heb ik Pffff nog nooit op een (technische) onwaarheid kunnen betrappen.

Het is wel grappig dat jij als entomoloog een panklare mening over deze mensen hebt, en dat ventileert op een keukenforum.

Mocht ik de schatting van entomoloog fout gemaakt hebben, dien je direct contact op te nemen met het zoölogisch museum te amsterdam want dan heb je een nieuwe soort ontdekt; "de (gillende) keukenmijt" :lol:

scheuj

Ongelezen bericht door scheuj »

Zelfstandigste,

Deze nieuwe insectensoort schijnt vooral vaak op te duiken bij nederlandse keukenboeren net zoals tapijtmeiden voorkomen bij de slechtere tapijt leveranciers. Ik heb jou advies maar eens ter harte genomen, naar Amsterdam gebeld en gevraagd naar de herkomst van de keukenmijt. Het antwoord was klip en klaar. Het is een afstammeling van de strontvlieg.

zelfstandigste

Ach zo leren we nog eens wat............ :?

WARNING!

Ongelezen bericht door WARNING! »

Zoals meerder al voor mij gedaan hebben, ga ik dit forum ook gedag zeggen.
Prima, het is natuurlijk ook niks voor vrouwen....wees eerlijk. Vrouwen weten bijna niks van keukens (technisch gesproken dan). Ze horen in de keuken.....dat dan weer wel...toedeloe...

kuchina

Ongelezen bericht door kuchina »

hmm,..

Voel de liefde :D

Ga je goed Kuchegirl

Echter om dit gebeuren echt voorgoed gedag te zeggen, daar moet je drastischer maatregelen voor nemen, daar op dit forum gewoonweg goed te zien is dat de Nederlandse Keukenmarkt vreemde overeenkomsten vertoont met een soapserie,.... iedereen haat elkaar maar stiekem "doen" ze het ook vaak met elkaar :)

Pfffff

Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.

kuchina

Ongelezen bericht door kuchina »

oh sorry :oops:

soms ben ik wel blij dat ik niets meer te maken heb met die nederlandse keukensoap :)

Gesloten