Hallo allemaal.Ik heb lang getwijfeld of ik het wel wilde vertellen.Maar ik vind toch dat ik het uiteindelijk moet doen...
Mij ervaring met Yarden is helaas ronduit belabberd!In 2002 overlijd mij vader na een lang ziekbed.
Ik krijg netjes een dag erna een man op bezoek om de uitvaart te regelen aangezien ik geen contacten onderhoud met mij fam stond ik er aleen voor.De man in kwestie van yarden is erg vriendelijk en begripvol.geen opmerkingen of aan merkingen zover dus...
Helaas op de dag van de uitvaart zelf,zijn er behoorlijk wat dingen fout gegaan!
Eerst moeten we naar het rouwcentrum waar mij vader opgebaart ligt,bij het zien van mij vader merk ik dat hij allemaal vlekken heeft op zijn overhemd,ik spreek daar een man die naast de kist staat op aan hij antwoord: Hmm ja beetje condens kan gebeuren!Daar stond ik dan met al mij verdriet perplex..ik kon nog uitbrengen "maak hem droog dan!
Dit werd dus snel gedaan
Wat een vreselijke ervaring!bah....
het doet mij nog zeer,dat gezicht van mij vader met zijn vlekken...dat staat voor eeuwig in mij geheugen gebrand dankzij Yarden!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] codens vlekken,dankzij yarden
Re: codens vlekken,dankzij yarden
De vlekken zoals u deze beschrijft kan Yarden helemaal niets aan doen dit was ook gebeurt als Monuta Dela of welk andere uitvaartorganisatie dit had uitgevoerd.
Bij een overledende kan het stoffelijk zo veranderen dat er zelfs binnen een half uur erg grote verschillen op kunnen treden. Kleur inzakken. opgeblazen vlekken enz. enz. Dit kan gebeuren door oa. temp. verschillen, hoge/lage drukverschillen, transport.
Ik kan mij goed voorstellen dat u dit vervelend vind maar niemand kan/kon hier iets aan doen.
gr.,
Hendrik
Bij een overledende kan het stoffelijk zo veranderen dat er zelfs binnen een half uur erg grote verschillen op kunnen treden. Kleur inzakken. opgeblazen vlekken enz. enz. Dit kan gebeuren door oa. temp. verschillen, hoge/lage drukverschillen, transport.
Ik kan mij goed voorstellen dat u dit vervelend vind maar niemand kan/kon hier iets aan doen.
gr.,
Hendrik