LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Walibi fotoactie doorgestoken kaart

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Walibi fotoactie doorgestoken kaart

Ongelezen bericht door bolleboos »

Ik heb me deze week ingezet met de Walibi fotoactie en stond vandaag op plaats 1 die goed is voor een Familiepas twv 225 euro.
Helaas kreeg ik net een mail van hun met de mededeling dat ik gediskwalificeerd ben vanwege "Stemfraude"
Allereerst ben ik benieuwd wat die stemfraude zou moeten zijn want mag je niemand oproepen om op je te stemmen dan?
Ten 2e is het zo dat de winnaars van de familiepassen bijna altijd dezelfden zijn,dus sta je daarboven met het aantal stemmen dan word je met een lulverhaal gediskwalificeerd.
Hetzelfde overkwam een vriend van mij de week hiervoor,stond ook op plek 1 en de hele week moeite gedaan om mensen op hem te laten stemmen en puntje bij het paaltje...............gediskwalificeerd.............reden toen was dat de foto niet aan hun voorwaarden voldoet............voorwaarden moets zijn een foto genomen in walibi of een foto waarmee je je gevoel laat zien wat walibi bij je doet........foto van vorige week was een achtbaan en er staan de weken hiervoor foto`s van winnaars tussen die ook niets met walibi te maken hebben.

Ik heb walibi gemaild en gezegd dat ze de winnaar van de afgelopen week en ook een aantal keren daarvoor gewoon alle passen moeten geven want deze actie stinkt aan alle kanten.

Oja deze week stond ik op plek 1 en een ander op plek 2,die is eveneens gediskwalificeerd en je raad het al de persoon die moet winnen wint nu ook.
In de voorwaarden staat dit:

Medewerkers van Walibi World Nederland zijn uitgesloten van deelname

De winnaar die moet winnen staat elke keer alleen op de foto zelfs een keer bovenop Goliath in een tuigje,als dat dan wel met de voorwaarden klopt?
Dan heeft die toch connecties en is 1 en 1 nog steeds 2 toch?

Groet,

Een erg BOZE Ron

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Walibi fotoactie doorgestoken kaart

Ongelezen bericht door bolleboos »

Oja die maat van mij werd afgescheept met 2 walibi kaartjes omdat ze toch ook wel vonden dat ze de foto eerder hadden moeten verwijderen,als ze dat bij mij flikken breekt helemaal de oorlog uit want die kunnen ze wat mij aan gaat op een erg donker plekje stoppen..............of aan de winnaar geven,die heeft ze nodig

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Walibi fotoactie doorgestoken kaart

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ga naar dat park en slopen die tent!! ALLES KAPOT!!!!

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Walibi fotoactie doorgestoken kaart

Ongelezen bericht door bolleboos »

En het is netjes opgelost door Walibi,ik kreeg vanmorgen een mail dat ik alsnog weekwinnaar ben geworden.
Dit topic kan dus gesloten worden

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Walibi fotoactie doorgestoken kaart

Ongelezen bericht door gjvisser »

En sloop ook meteen die irritante oranje Walibi :P

Gesloten