LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brief om te voorkomen de verjaring van de claim

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
joojoo

brief om te voorkomen de verjaring van de claim

Ongelezen bericht door joojoo »

Klein vraagje, ook ik heb bij Sprintplan/spaarbeleg 5 jaar lang een bedrag betaald en inderdaad was ik alles kwijt in 2004. Ik heb mij, toen bij c&g aangesloten en een bovenstaande brief gestuurd naar aegon. Alleen heb ik daarna niks meer vernomen van Aegon, ook geen antwoord op deze (standaard) brief. Ik heb met deze brief ook een adreswijziging verstuurd en wel aangetekend. Hoe kan ik nu bewijzen dat ik deze brief verstuurd heb?

peewee

Re: brief om te voorkomen de verjaring van de claim

Ongelezen bericht door peewee »

Joojoo,

Wanneer je een aangetekende brief verzend, krijg je normaliter op het postkantoor een verzendbewijs. Dit is je bewijsstuk.

joojoo

Ongelezen bericht door joojoo »

he peewee bedankt voor je reactie, ik begrijp dat ik dat krijg en tevens ook bewijs is, maar omdat ik 2 dingen tegelijkertijd gestuurd heb begin ik opeens te twijfelen. denk dat ik gewoon nog een brief stuur....maar ik begrijp dat als ik niks hoor (reactiebrief van hun kant) dat het dan ook ok is? groetjes

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

C& G treedt nu toch ook op namens U!? zij regelen de lopende rechtzaak, en u komt voor op de lijst van mensen namens wie zij optreden, dus van verjaring kan geen sprake meer zijn.

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Walter van V,

Een misverstand. In een collectieve rechtszaak wordt niet NAMENS (dat wil zeggen IN NAAM VAN) een aangesloten gedupeerde geprocedeerd.

Dit is logisch, vele duizenden gedupeerden sloten zich pas jaren nadat de rechtszaak van VCGvan start ging aan.

Ik zou geen enkele risico nemen met het versturen van een stuitingsbrief. Beter te vaak dan te weinig verstuurd.

Gesloten