LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis internet HI ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
misme
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2007 10:43

Gratis internet HI ?

Ongelezen bericht door misme »

Ik heb op 6 april een 4tal smsjes van Hi ontvangen zo dat ik tot eind mei gratis zou kunnen internetten op mijn mobile. Nu krijg ik de nota van de maand mei met een fix bedrag aan data verbruik (maw internet verbruik).

Na 45 minuten bellen en doorgeschakeld worden met zeer behulpzamen (kuch*kuch) klanten sevice van Hi. Ben ik nog niet heel veel verder gekomen. Wel
ben ik er achter dat Hi wel een actie heeft waarbij je in het weekend gratis kan internetten. Maar in de smsjes wat ik heb ontvangen stond niks vermeld dat het alleen in het weekend gold (mischien misleidend geinformeerd door HI ?). Of de medewerkers van HI weten niet welke acties ze allemaal hebben.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben ondervonden ?

Groepskorting
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2007 13:58

Re: Gratis internet HI ?

Ongelezen bericht door Groepskorting »

De voorwaarden staan, al zijn ze wel een beetje verstopt, op de hi site:
Actievoorwaarden Internet op je mobiel gratis in het weekend.


- Tijdens de actie periode is het gebruik van internet op je mobiel volledig gratis

- De actie is geldig alleen tijdens weekeinden in mei en juni 2007

- Het weekend start zaterdag om 00:01 uur en eindigt zondag om 23:59 uur

- De actie start 5 mei 2007 om 00:01 uur. De actie eindigt het laatste weekend op 1 juli om 23:59 uur

- Dataverbruik in het buitenland is niet gratis, hiervoor geldt het regulier tarief

- De actie is niet van toepassing op streaming data-verbruik (zoals bijv. het live streamen van filmpjes, radio, etc)

Bron: http://www.hi.nl/web/show/id=108117

Fully
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 sep 2005 23:55

Re: Gratis internet HI ?

Ongelezen bericht door Fully »

als het goed is zou is de smsjes iets moeten hebben gestaan als: "Kijk op hi.nl voor de voorwaarden" of "meld je aan via hi.nl" ofzo

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: Gratis internet HI ?

Ongelezen bericht door RSt »

Ik heb dat smsje nog in mijn telefoon staan en er staat letterlijk in..

Hi, let op je brievenbus, want je kunt vele prijzen winnen!! Vanaf nu heb je t/m 1 juli ieder weekend gratis Internet op je mobiel. Check alvast hi.nl/actie.

Het bericht is op 31-05 verstuurd misschien kan je hem nog terugvinden in je telefoon!!

Groeten RSt

kuif_gouda
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2007 14:02

Re: Gratis internet HI ?

Ongelezen bericht door kuif_gouda »

Ik heb het SMS-je nog van 6 april mbt de actie t/m eind mei. Dat leest als volgt:
"Gratis surfen met je mobiel
Gratis surfen met je mobiel tot eind mei 07! Je krijgt tsraks gratis instellingen voor je toestel, zodat jij ook van dit aanbod gebruik kunt maken.Info: hi.nl/actie"

Daarna kwamen de instellings sms-jes en sluit HI af met:

"Klaar! Je kunt tot eind mei 07 gratis Mobiel Internet gebruiken. Begin direct op http://mobileportal/ Problemen? SMS JA naar 8040 0f kijk op Hi.nl/8040. Afz Hi"

Dus geen verwijzing naar actievoorwaarden op HI.NL en ook nergens een vermelding van alleen in het weekend. Ik heb bijna het vermoeden dat de hierboven vermelde actievoorwaarden weer bij een andere actie horen.

Resultaat: op de rekening van April wordt er netjes geen data-gebruik in rekening gebracht, terwijl er juist buiten het weekend gebruik is gemaakt van mobiel internet. En op de rekening van juni een gepeperde rekening voor data gebruik voor het restant van mei.

Ook ik heb de klantenservice gebeld en mijn klacht ligt nu bij afdeling Notaklachten, die binnen 5 werkdagen reageren.

Ben zeer benieuwd of er nog andere mensen zijn met dezelfde ervraingen.

kiddykick1
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jun 2007 21:16

Re: Gratis internet HI ?

Ongelezen bericht door kiddykick1 »

een beetje verantwoordelijkheid zelf nemen,waarom informeer je niet eerst naar de voorwaarden of controleer je of het daadwerkelijk zo is.mensen zijn alleen geneigd te vragen naar iets als het in hun nadeel is achteraf .vooraf informeren is een kleine moeite en scheelt ellende achteraf

Gesloten