ik ben op zoek naar een andere energieleverancier
nu krijg ik qua goedkoopste telkens dezelfde bovenaan maar ik zou graag willen weten wie er ervaring heeft met de volgende bedrijven:
energie:direct (zou de goedkoopste zijn)
nederlandse energie maatschappij
vastenlastenbond
thx
marieke
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energieleverancier??
Re: energieleverancier??
Misschien verstandig om alle topics over div energiebedrijven te lezen.Goedkoop is leuk,Maar op achteraf een hoop problemen zit je denk ik ook niet te wachten.
nee daar zit ik inderdaad niet op te wachten vandaar dat ik dit hier heb gezet lol. zou graag goede en slechte ervaringen willen horen en die betrekken bij mijn keuze.
-
MAXIEM
Dag marieke,
Met geen van de drie genoemde bedrijven moet je in zee gaan, tenzij je uiteindelijk veel te veel wil betalen en een hoop administratief gedonder wil hebben. Ik volg deze sector al 5 jaar zeer nauwlettend en weet dus waarover ik praat. De enige leverancier die bij mij nog op het lijstje staat als minst slechte is Eneco.
Vriendelijke groet, Maxiem/Read2.
Met geen van de drie genoemde bedrijven moet je in zee gaan, tenzij je uiteindelijk veel te veel wil betalen en een hoop administratief gedonder wil hebben. Ik volg deze sector al 5 jaar zeer nauwlettend en weet dus waarover ik praat. De enige leverancier die bij mij nog op het lijstje staat als minst slechte is Eneco.
Vriendelijke groet, Maxiem/Read2.