LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Christelijke MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: Christelijke MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik zal voor Mario bidden.

En Maarschalk, heb je nou echt niet door dat jij degene bent die continue gifpijlen afvuurt terwijl ik je er enkel op wijs dat jouw uitspraken over anderen keer op keer op jezelf van toepassing zijn.

Ik geef je overigens gelijk dat mijn opmerking over abortus verkeerd kan worden begrepen als je de humor ervan niet inziet. Het sloeg nl. op het nieuwgeborene en christenen als Mario zouden onder behandeling moeten worden geplaatst.

Overigens is je opmerking dat christelijkheid geen voorwaarde is wel heel beperkt, het soort 'christelijkheid' dat Mario ten toon spreide is de tegenpool van christelijkheid.

arendflier

Ongelezen bericht door arendflier »

Hey Mario,

Ik ben atheist! Wil je nu geen zaken doen met mij?? Ga je je klanten eerst screenen?? Doe ik niet hoor!! Ik verkoop aan iedereen!!

Gr, Arend.

Mario Van Mooter

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Hoe dat je het ook draait of keert. Ik kan getuigen ***** heeft mij geraakt op een van de seminars tijdens de bouw van mijn zaak. Door de boeken de tapes, de functies met het leggen van kontakten heb ik mensen leren kennen die God kennen en op een gegeven moment ben ik de bijbel beginnen lezen en na vasten, bidden en de doop ben ik verandert en is ook mijn leven verandert. Ik ben lang rebel geweest. Ik heb gedronken, gerookt en geblowd. Nu ben ik volledig clean en bevrijdt en ondervind ik vrede, vreugde, liefde en voorspoed. Ik had hartproblemen vroeger, maar nu niet meer gewoon een handoplegging een gebed en de druk op mijn borstkas is volledig verdwenen. Binnenkort trouw ik met een echte vrouw van God. Mijn doelen zijn ook verandert, mijn relaties zijn ook verandert. Voila en nu weet je het.
God bestaat of je er nu in gelooft of niet en wie eerst zijn koninkrijk zoekt zal op een gegeven moment kunnen beamen van wat ik hier net ten getuigenis heb neergetypt en wat ondernemen betreft. Kijk een bij psalm 1:3 Hij is als een boom aan het water, een boom die altijd vrucht draagt als het de tijd ervoor is, en waarvan nooit de bladeren verdorren. Zo'n mens zal slagen wat hij ook doet.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

mario, ik moet zeggen dat je posts erg warrig overkomen.

Mario Van Mooter

mario, ik moet zeggen dat je posts erg warrig overkomen.
Wat bedoel je?

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je posts zijn warrig. Wat je probeert te zeggen is niet duidelijk, alsmede dat je van de hak op de tak springt en allerlei zaken aanhaalt, waarvan de relatie tot mlm onduidelijk is.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik heb gedronken, gerookt en geblowd.
En iets teveel ook, heb ik sterk de indruk...

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Hmmmmm, was toch voor de verandering óók wel eens leuk...
Nou, genoeg met die onzin.....
Mag ik u er aan herinneren of u dit al dan niet weet is dat er christelijke literatuur wordt verspreidt via de trainingen? Een heel verstandig iets.
Ja???
Laat even weten waar dat gebeurt..., zullen we dat even hogerop doorgeven, halve zool!!!

SBI
(Is dat nu óók schelden....?
Een "halve zool"een "halve zool"noemen"....??)... :lol:

Mario Van Mooter

May God bless you.

S.

Ongelezen bericht door S. »

Mario, wie heeft jou kunnen overtuigen? God, of de predikant die gestalte gaf aan God?
Oftewel; waar geloof je nu eigenlijk in? In God of in de predikant?

Mario Van Mooter

Passions and Pride

4:1 Where do the conflicts and where1 do the quarrels among you come from? Is it not from this,2 from your passions that battle inside you?3 4:2 You desire and you do not have; you murder and envy and you cannot obtain; you quarrel and fight. You do not have because you do not ask; 4:3 you ask and do not receive because you ask wrongly, so you can spend it on your passions.

4:4 Adulterers, do you not know that friendship with the world means hostility toward God?4 So whoever decides to be the world’s friend makes himself God’s enemy. 4:5 Or do you think the scripture means nothing when it says,5 “The spirit that God6 caused7 to live within us has an envious yearning”?8 4:6 But he gives greater grace. Therefore it says, “God opposes the proud, but he gives grace to the humble.”9 4:7 So submit to God. But resist the devil and he will flee from you. 4:8 Draw near to God and he will draw near to you. Cleanse your hands, you sinners, and make your hearts pure, you double-minded.10 4:9 Grieve, mourn,11 and weep. Turn your laughter12 into mourning and your joy into despair. 4:10 Humble yourselves before the Lord and he will exalt you.

4:11 Do not speak against one another, brothers and sisters.13 He who speaks against a fellow believer14 or judges a fellow believer speaks against the law and judges the law. But if you judge the law, you are not a doer of the law but its judge.15 4:12 But there is only one who is lawgiver and judge – the one who is able to save and destroy. On the other hand, who are you to judge your neighbor?16

4:13 Come now, you who say, “Today or tomorrow we will go into this or that town17 and spend a year there and do business and make a profit.” 4:14 You18 do not know about tomorrow. What is your life like?19 For you are a puff of smoke20 that appears for a short time and then vanishes. 4:15 You ought to say instead,21 “If the Lord is willing, then we will live and do this or that.” 4:16 But as it is,22 you boast in your arrogance. All such boasting is evil. 4:17 So whoever knows what is good to do23 and does not do it is guilty of sin.24

S.

Ongelezen bericht door S. »

Vrees dat je ernstig bent gehersenspoeld.

Econometrist

Het wordt voor iemand weer tijd voor een verblijf in een mooie heldere witte lichte ruimte met veel goede zorg door stevige verplegers in smetteloos witte uniformen...

Mario Van Mooter

Kijk: Dit is de site vana nu voor evangelische MLM. Interesseert het u, dan kunnen we zaken doen. Interesseert het u niet, oke, even goeie vrienden; Maar ik heb dan geen tijd voor u, ga dan tot bij je eigen kudde desnoods die van de vrijmetselaars, het kan me niet interesseren. Dit is de site die de Heer mij heeft aangesteld, alleen in hem vertrouw ik. Het is te nemen of te laten. Nog vragen? Nee? Then go!!!

Econometrist

Dus als ik het goed begrijp mario, is wat jou betreft de grote boodschap alleen weggelegd voor de mensen die jou geld komen opleveren. Hoe lang denk jij dat de heer je laat branden in de hel voor het feit dat je alleen van Hem getuigt tegenover hen die jou economisch gewin opleveren? Je misbruikt Hem voor jouw aards gewin.
Mag ik je even in herinnering roepen hoe het met de geldwisselaars afliep in de tempels van Jerusalem? Je maakt een markt van het boek van de vader, en jij noemt jezelf christelijk? Christus zou zeggen: weg ermee!!

Mario Van Mooter

Econometrist: Ik vertrouw geen mens die God niet op de eerste plaats stelt. Maleachi 3:8-12. Daar ben ik ondertussen al achter gekomen, al ik het zo niet doe, kom ik van de ene teleurstelling in de andere. Ik moet het zo doen ik heb geen andere keus en Nee, ik ben niet van mijn Vader's tempel een rovershol aan het maken. Ik doe alleen zaken met mensen die God op de eerste plaats stellen. Begrijp je het nu of heb jij een beter idee om de 'sprinkhanen' van dit veld te jagen dan met de tienden? Ik heb op een gegeven moment besloten van het op die manier te doen, sindsdien is alles anders verlopen. Deed ik het niet dan begonnen ze met mijn ****** te spelen en dat werd me wat teveel.
Maar door de evangelische principes toe te passen in mijn zaken en prive-leven. Ik ben drugsverslaafde geweest en ik ben nu volledig clean, zelfs geen sigaret raak ik meer aan. Ik heb nog aan de drank gehangen en door de evangelische principes toe te passen ben ik clean geworden. De Heer is mijn herder, mij ontbreekt niets,... (ps 23:1). Ik ben een nieuw leven begonnen, door de doop en de uitstorting van de Heilige Geest,... (Handelingen 2)

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Sode*ieter eens op, Mario....!
Je kreten zijn nog stommer dan die van E....... :roll:

SBI

Mario Van Mooter

Econometrist: Ik vertrouw geen mens die God niet op de eerste plaats stelt. Maleachi 3:8-12. Daar ben ik ondertussen al achter gekomen, al ik het zo niet doe, kom ik van de ene teleurstelling in de andere. Ik moet het zo doen ik heb geen andere keus en Nee, ik ben niet van mijn Vader's tempel een rovershol aan het maken. Ik doe alleen zaken met mensen die God op de eerste plaats stellen. Begrijp je het nu of heb jij een beter idee om de 'sprinkhanen' van dit veld te jagen dan met de tienden? Ik heb op een gegeven moment besloten van het op die manier te doen, sindsdien is alles anders verlopen. Deed ik het niet dan begonnen ze met mijn ****** te spelen en dat werd me wat teveel.
Maar door de evangelische principes toe te passen in mijn zaken en prive-leven. Ik ben drugsverslaafde geweest en ik ben nu volledig clean, zelfs geen sigaret raak ik meer aan. Ik heb nog aan de drank gehangen en door de evangelische principes toe te passen ben ik clean geworden. De Heer is mijn herder, mij ontbreekt niets,... (ps 23:1). Ik ben een nieuw leven begonnen, door de doop en de uitstorting van de Heilige Geest,... (Handelingen 2) en zoals ik al zei: De Heer heeft mij aangesteld om (zie forum) een evangelische MLM site te openen. Zie: Ik ben op een totaal nieuw onderwerp overgestapt. Snappie, snappie?
Bye, bye! God's zegen.

Mario Van Mooter

So be it, zie jij hier op het Forum MLM staan of Evangelische MLM?

Mario Van Mooter

Het leven is als een autosnelweg, het plezier dat je ervan hebt hangt af van de rijbaan die u kiest.

Gesloten