LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Monopoly Actie van Super de Boer

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Is het Monopoly spel van SdB oplichterij?

Peiling eindigde op 31 mei 2007 04:27

ja, sommige straten zitten er niet bij
1
17%
nee, ik heb de zeldzame straten al wel gezien
2
33%
weet niet/geen mening
3
50%

Totaal aantal stemmen: 6

sammelke

Re: Monopoly Actie van Super de Boer

Ongelezen bericht door sammelke »

Gister voor ongeveer 100 euro boodschappen gedaan, en 4 actie artikelen gekocht. Dus zou 14 kaartjes moeten krijgen.
Krijg ik bij de kassa te horen dat de kaartjes op zijn, en waarschijnlijk ook niet meer komen.
Zit je dus met al je halve straten, de actie duurt bijna nog een week.
Ik heb de actieartikelen teruggeven, ik laat me niet voor de gek houden.

Ik had ook nog kaartjes mee voor 14 direct gewonnen prijsjes, alles was op slecht 3 dingetjes waren op voorraad.
Waardeloze actie dus.

sammelke

Had een mailtje naar het hoofdkantoor gestuurd, en ik kreeg net een telefoontje van de filiaalleider hier, ik kan de kaartjes ophalen, ze hebben er nog wat van een ander filiaal gekregen

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 13 Jun 2007 16:01 door sammelke

--------------------------------------------------------------------------------

Had een mailtje naar het hoofdkantoor gestuurd, en ik kreeg net een telefoontje van de filiaalleider hier, ik kan de kaartjes ophalen, ze hebben er nog wat van een ander filiaal gekregen
Sorry hoor maar dit begrijp ik niet.Je had kaartjes voor 14 direct gewonnen prijzen en er waren er drie.
Nu kan je kaartjes ophalen van een ander filiaal zodat je er toch 14 hebt.
Maar die 11 prijzen dan. :?:

sammelke

Ik had 14 nieuwe kaartje moeten krijgen, bij m,n boodschappen.

En de andere waren al eerder gespaarde kaartjes waar een direct prijs opzat.

De nieuwe kaartjes krijg ik nu als nog.

En die waar een prijsje opzit kan ik inleveren als de voorraad is aangevuld.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

ok. :wink:

mswelgraven

Ongelezen bericht door mswelgraven »

hoi,
ik was gisteren in de super de boer in barneveld,en hoorde dat er 4 autos inzaten vd cassiere.Er zijn er voor zover haar bekend 3 uit.1 in barneveld,en 1 in scherpenzeel en 1 in arnhem,dus nog 1 te gaan!
Ik doe iedere dag boodschappen want ik heb 8 kids maar heb de dorpsstr de blaak en de leidsestraat al zoveel keer.Ik heb nu nog 79 kaarten over,trewijl ik e 50 aan familie heb gegeven,maar nog geen straat hoor.Trouwens neude heb ik wel hoor
Wat we+ zo is verder nog geen grote prijzen in barneveld
groetjes en misschien hebben jullie wel geluk en word de actie weer verlengd,gebeurt wel vaker

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Er zijn er voor zover haar bekend 3 uit.1 in barneveld,en 1 in scherpenzeel en 1 in arnhem
Ligt dat niet allemaal bij elkaar in de buurt???????
Vreemd of moet ik zeggen opvallend :!:

mswelgraven

Ongelezen bericht door mswelgraven »

ja dat klopt scherpenzeel ligt op 6 km van barneveld en arnhem ligt 36 km van barneveld af

Klantiskoning

Ongelezen bericht door Klantiskoning »

Ik weet in elk geval zeker dat er 1 auto bij een Super de Boer in Weert gewonnen is. Ik werk hie namelijk zelf! Dit zou dan dus betekenen dat alle auto's eruit zijn?

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ér zouden er vier in het spel zijn. Volgens de hoofdcassiere bij mij in de buurt, en de persoon van de klantenservice in Amersfoort.
Ik weet in elk geval zeker dat er 1 auto bij een Super de Boer in Weert gewonnen is. Ik werk hie namelijk zelf! Dit zou dan dus betekenen dat alle auto's eruit zijn?
Ja, dit stond zo in de krant. Bij Super de Boer Heerschap in Weert.

Als het van die andere drie plaatsnamen klopt, zijn er inderdaad geen auto's meer te winnen.

bodejosm43

Was nog iets vergeten: er zijn echt niet MEER dan 4 Kalverstraatkaarten in omloopt. Er waren 4 auto's, en stel nou dat er meer auto's geclaimd werden dan er beschikbaar waren.

Bij het verspreiden van zeg tienduizend Leidsestraat-kaarten, is de kans namelijk iets te groot dat de auto's allemaal geclaimd worden.

jvdw

Ongelezen bericht door jvdw »

Lees ik in de Leeuwarder Courant van afgelopen zaterdag dat er zoveel geboden wordt op die monopoly kaarten. Laat ik nou vorige week zo'n kaart hebben weggegooid ... auto met Kalverstraat. Hoewel het marketingconcept misschien wel leuk bedacht is, stoor ik me aan dergelijke reclame-acties. Daarom heb ik het kaartje gelijk weggegooid. Eenmaal het kranteartikel gelezen toch nog maar even in de vuilniszak gekeken; helaas, hij zat al in het vuil van de vorige week. Dus, ik heb blijkbaar behoorlijk wat euri weggegooid, dat spijt mij, want dit had ik graag aan de dierenopvang willen doorgeven. Dan maakt die ene auto meer op de weg ook niet meer uit; snif.

bodejosm43

Nee, je hebt niets weggegooid van waarde.

De vier auto's die beschikbaar waren, waren er op dat moment allevier al uit.

Ik hoorde vandaag van een van de cassieres, dat er veel meer dan vier Kalverstraatkaartjes in het spel moeten hebben gezeten, en dat je dus allerminst zeker was dat je met een kalverstraat en een leidsestraat automatisch een auto had. Dat werd eerlijkgezegd eerst wel zo verteld, maar nu hoor ik dus een heel ander verhaal, namelijk dat er nog een loting volgde.

jvdw

Ongelezen bericht door jvdw »

Ik kan mij meerdere varianten bedenken voor het spelen van zo'n monopoly spel. Ik heb in mijn onwetenheid een auto, Kalverstraat weggegooid. Er kunnen natuurlijk meerdere in omloop zijn geweest. Okay, misschien van dit kaartje minder dan de andere soorten kaartjes. Dan kan het een kwestie zijn geweest van loten, of wie het eerst de boel compleet heeft, die het eerst maalt. Ongetwijfeld zal mijn kaartje (gekregen bij boodschappen van 6 juni 2007) nog wel een marktwaarde hebben gehad, maar in mijn onwetendheid (dit soort acties, eigenlijk wel alle acties, gaan aan mij voorbij; ik heb er niks mee) heb ik het kaartje dus weggegooid. In dit forum wil ik aangegeven dat ik er ook één had.

bodejosm43

Hoe wonderlijk. Plotseling heeft iedereen een kaartje Kalverstraat in handen gehad. :roll: :roll:

Waar waren ze dan toen er nog auto's te vergeven waren?

s i m o n e

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Op de site van Super de Boer staat waar de prijzen gewonnen zijn. Er is maar 1 auto gewonnen, in Weert. Dus ik vraag me af waar het verhaal van die 4 auto's en meer "Kalverstraat-kaartjes" vandaan komt....

milus

Ongelezen bericht door milus »

Wat ze steeds verzinnen om mensen gek te krijgen met bonnetjes en zegeltjes... Doe gewoon je boodschappen en kijk of je toevallig mazzel hebt. Doe zeker niet meer boodschappen voor een kaartje.

Wat me waarschijnlijker lijkt is dat ze van alle series (steden, stations) 1 kaartje laten ontbreken en die beetje voor beetje of pas op het einde van de actie in omloop brengen. Zo blijft iedereen lekker kaartjes kopen (!) door net iets meer boodschappen bij SdB en minder bij de concurrent te doen.

Gewoon niet aan meedoen. Ik ga me daar een beetje mn kostbare vrije tijd aan besteden zeg.

Idem bij die 'snelspaar'acties bij benzine. Door puntengedoe en een andere actievaluta wordt onduidelijk hoeveel je nou eigenlijk moet tanken voor je handdoek. Ga het maar eens uitrekenen; het slaat helemaal nergens op.

Claire83

Ongelezen bericht door Claire83 »

Bedrijven mogen dit soort acties alleen doen als er een notaris bij komt kijken! Dit is bij deze actie ook gebeurd en de prijskaarten worden wel degelijk eerlijk en willekeurig verspreid. Dit is dus geen oplichterij!

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Maar let op!

In Barneveld waren die vier auto's van de kassiëre; tenminste, dat schreef ze!
Citerend: "ik was gisteren in de super de boer in barneveld,en hoorde dat er 4 autos inzaten vd cassiere."

Grootvader

ESDO

Ongelezen bericht door ESDO »

Hallo Mede spaarders,
Ik heb ook vele speelkaarten en zoek vanaf dag 1 ""lange poten""
Ik heb daarna tientallen kaarten gekocht, maar ook gekregen en van alles wel wat maar geen lange poten, wie o wie kan mij helpen aan de lange poten.'
Graag reageren via RADAR

Gesloten