LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbare makelaar gezocht in Den Haag

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
nandi
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 okt 2006 23:32

Betrouwbare makelaar gezocht in Den Haag

Ongelezen bericht door nandi »

Ik wil binnenkort mijn huis te koop zetten en ben op zoek naar een betrouwbare makelaar in Den Haag. Na zoveel negatieve berichten hier op de forum vind ik het moeilijk om een goede betrouwbare makelaar te vinden. Misschien dat iemand mij wat tips en adviezen kan geven.

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Betrouwbare makelaar gezocht in Den Haag

Ongelezen bericht door elianne »

Taco Verbeek te Rijswijk is naar mening/mijn ervaring goed. Hij zat eerst bij een groter bedrijf maar is voor zichzelf begonnen omdat hij het er niet mee eens was dat de andere makelaar er met zijn pet naar gooide(te laat komen op afspraken met klanten, etc..). Klein bedrijf en erg gedreven. Neemt de tijd voor je en dat zie je wel eens anders.

mara21
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2007 00:32

Re: Betrouwbare makelaar gezocht in Den Haag

Ongelezen bericht door mara21 »

Wij hebben de verkoop helemaal zelf geregeld met een prachtige webpagina via www.fotosvanonshuis.nl biinen een week meer dan 30 liefhebbers en binnen een maand verkocht.

Tianne
Berichten: 64
Lid geworden op: 16 sep 2006 23:03

Re: Betrouwbare makelaar gezocht in Den Haag

Ongelezen bericht door Tianne »

Wij hebben ons huis laten verkopen door Frisia makelaars; wij waren hier ontzettend tevreden over !

Gesloten