Bij Page kun je bij aankoop van 3 Pakken Toiletpapier een Persoonlijke Verjaardags kalender Bestellen,en dit zou je dan binnen 5 werkdagen in huis hebben.
Nou ik wacht al vanaf 22 MEI op mijn Kalender maar tot heden NIETS ontvangen...
Heb al diverse malen een E-Mail gestuurd naar Page maar steeds opnieuw geen Uitsluitsel over wanneer mijn Kalender nou eens wordt verstuurd.
Ze hebben Brand gehad en daardoor duurt het allemaal wat langer!!! Ja, Ja
Ik vind het echt NIET kloppen, zeg dan niet Binnen 5 Dagen want dat is Niet zo...
ik maak me niet zo druk om die 7.95 maar wees dan gewoon EERLIJK.[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Page Verjaardags kalender
-
Re: Page Verjaardags kalender
Waarschijnlijk laten ze die kalender maken bij dezelfde firma als waar de Hema haar foto-orders verwerkt.
Die hebben inderdaad te maken gehad met een brand in de produktie-afdeling. Ik heb eveneens veel langer moeten wachten dan beloofd, maar de levering heeft intussen plaatsgevonden.
Kan zijn dat ze hun achterstand nog niet helemaal hebben ingelopen, omdat ze een aanzienlijk aantal opdrachten opnieuw moesten invoeren.
Die hebben inderdaad te maken gehad met een brand in de produktie-afdeling. Ik heb eveneens veel langer moeten wachten dan beloofd, maar de levering heeft intussen plaatsgevonden.
Kan zijn dat ze hun achterstand nog niet helemaal hebben ingelopen, omdat ze een aanzienlijk aantal opdrachten opnieuw moesten invoeren.