LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand??

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

iemand??

Ongelezen bericht door paro »

hallo,sta op het punt een auto te kopen in tilburg bij auto KRIEG, iemand ervaring hiermee aub reageer. gr

Uncle Willy
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 jul 2005 22:54

Re: iemand??

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Als je het bij voorbaat al niet vertrouwd, begin er dan niet aan!
Neem iemand mee die kennis van zaken heeft.

Succes,
Uncle Willy

giovanni ferrari
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2007 22:20

Re: iemand??

Ongelezen bericht door giovanni ferrari »

Inderdaad, bij twijfel niet doen. De garage is niet aangesloten bij de BOVAG. Door schade en schande ben ik wijs geworden. Ik koop niet meer bij bedrijven die niet aangesloten zijn bij de BOVAG. Ik ken wel wat adressen in Tilburg waar je terecht kunt en niet bedrogen wordt.
Kijk eens bij de buurman van auto Krieg. Carlo Hansen. Daar wordt je niet bedrogen dat weet ik zeker. Wil je echt de beste adressen hebben (en zeker niet de duurste) plaats dan nog een bericht met je mailadres. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact op om je aan een eerlijke auto te helpen. Nee, ik heb geen garage, maar ik help graag mensen. Ik heb al teveel meegemaakt op dit gebied, en laat me niet meer naaien!

Ik hoor wel van je!

Bootz
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:34

Re: iemand??

Ongelezen bericht door Bootz »

Koop in ieder geval je auto niet bij van de Mossel!!

Hier heb je garantie tot aan de deur!!

Mooie praatjes maar als puntje bij paaltje komt njente niks . Een nachtmerrie van verkoper en ze laten je barsten als er iets is.

Bootz
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:34

Re: iemand??

Ongelezen bericht door Bootz »

Koop in ieder geval je auto niet bij van Mossel!!

Hier heb je garantie tot aan de deur!!

Mooie praatjes maar als puntje bij paaltje komt njente niks . Een nachtmerrie van verkoper en ze laten je barsten als er iets is.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: iemand??

Ongelezen bericht door D1RK »

Hoe is de werkplaats?

Als er veel auto's echt gerepareerd worden, ook van klanten die daar terug komen zou het wel eens redelijk kunnen zijn, maar er zijn diverse occasion hallen met alleen poets middellen en verf en die werkplaatsen die het alleen maar mooi maken hoef ik niet!

Meestal kun je het beste bij kleine bedrijven die veel repareren en ook wel eens wat verkopen als bijzaak betere dingen verwachten dan occasion hallen die erg veel adverteren!

Helaas is deze regio waar de vragensteller woonde mij onbekend, maar kijk of ze iets kunnen repareren!

Bootz
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:34

Re: iemand??

Ongelezen bericht door Bootz »

Van Mossel repareet niks binnen de garantie, ze doen alsof. Laten je mooi stikken als er iets is!!

Ga naar een kleine garage bv Ad Roks in Goirle die geeft een uitstekende service. Neem bv Rutchen ook een goeie service. Maar neem geen auto bij van Mossel want je bent echt diep en diep nat!!

joske71
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2008 17:58

Re: iemand??

Ongelezen bericht door joske71 »

Ik vind het jammer dat u zo een negatieve ervaring heeft met Van Mossel. Ik ben echter zeer tevreden over van Mossel Weert. Ik heb een Golf IV gekocht, ook een occasion. Deze auto werd super afgeleverd. Niet alleen een volle tank, maar ook met nieuwe banden. Zelfs toen mijn distrubtieriem kapot sloeg, en dit net buiten de garantie viel, kreeg ik een service die op en top was. Men was toen zo coulant op de reparatie voor hun rekening te nemen. Mijn garantie zat er net een dag of wat op, dus volgens de kleine lettertjes had ik geen recht op een vergoeding. Daarnaast ken ik nog meer mensen die super tevreden zijn bij van Mossel. U heeft gewoon pech gehad, ik kan u alleen maar adviseren om toch ook eens bij Van Mossel in Weert te gaan kijken. Echt waar een super service.

Joske

Gesloten