| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb vandaag twee afspraken.
Ik heb vandaag twee afspraken.
Ik heb al een tijdje niets verkocht, zoals jullie weten, vandaag heb ik twee afspraken. Ga ik vandaag verkopen of niet. Het weer is goed. Het ontwerp prachtig en......ik heb m'n geluks onderbroek aan!
Re: Ik heb vandaag twee afspraken.
Zo, ben nu even naar mijn pc gelopen om te rekenen, m'n geluks onderbroek knelt wel wat. Denk wel dat het gaat lukken....komen nog wat dingen bij. Laat nog wel weten hoe het afloopt.
lijkt mij dat dit topic wel geschrapt kan.
Hier heb je dat ook wel eens, gefrustreerde mensen die in te kleine broekjes over het mooie strand lopen,....zouden dit dan allemaal verkopers zijn???
hehe sorry, onzin reactie op een onzinnig topic, kon de verleiding niet weerstaan
als je zo denkt verkoop je vaak niets, en als je twijfeld, moet ik daar nog iets voor doen lukt het vaak, dus gewoon je eigen inzet, en als ik dit lees, ik teken zelden direkt dus gewoon een week later met bedenktijd, dus of het vandaag wat word, niet bij mijn!
Hoe is het nu WARNING? is het wat uitgelopen met klant twee?
Het is jammer voor al die pessimisten maar ik heb ze allebij verkocht! Kon helaas niet eerder reageren. Wilde alléén laten zien dat het soms zeer moeilijk kan zijn om in de keuken verkoop te zitten. Weken niets verkopen en dan op zo'n zaterdag twee afspraken. Dan moet je er voor gaan. Er staat dan ongemerkt toch druk op de ketel. Ik wil graag maar wat doet de klant. Dat is de kant die de klant niet vaak ziet.
Aan de hand van de omzetcijfers van het CBW weet ik dat er veel keuken bedrijven zijn die het op het moment ook moeilijk hebben. Ook wij blijven iets achter op verleden jaar. Wij zijn toch geen klein bredrijf, we zitten hier met drie verkopers, en een parttimer. Hopelijk gaat het snel beter en trekt het aan. Alle stemmers....(alle drie) bedankt.
Aan de hand van de omzetcijfers van het CBW weet ik dat er veel keuken bedrijven zijn die het op het moment ook moeilijk hebben. Ook wij blijven iets achter op verleden jaar. Wij zijn toch geen klein bredrijf, we zitten hier met drie verkopers, en een parttimer. Hopelijk gaat het snel beter en trekt het aan. Alle stemmers....(alle drie) bedankt.
en dat allemaal door die geluksonderbroek?
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij Siemens hebben ze het ook niet druk zie ik! 
je verkoopt niks is mij net verteld dus we wachten op de orders!
Alleen de vrachtwagen naar Heemskerk is goed gevuld
Alleen de vrachtwagen naar Heemskerk is goed gevuld
Hahahahahaha gekkigheid,
leuke boodschap
Heb medeleven met de verkoper 
leuke boodschap
Zeg GWTE,
Namens al mijn collega's, met name CP, transport en magazijn, willen wij jou en je collega's graag wat geluksonderbroeken doen toekomen.
Overigens als jij en je collega's toch niks verkopen er wordt nog wat aanvulling gezocht om de klaverjas rond te krijgen.
Waar kunnen de stringetjes heen?
Namens al mijn collega's, met name CP, transport en magazijn, willen wij jou en je collega's graag wat geluksonderbroeken doen toekomen.
Overigens als jij en je collega's toch niks verkopen er wordt nog wat aanvulling gezocht om de klaverjas rond te krijgen.
Waar kunnen de stringetjes heen?
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
pfffff wij hebben je ingeschat op een XXL
Maar er naast de voor dit forum known Siemensprodukten doen wij nog veel meer; ICT, gehoorapperatuur, treinen, trams, gehoorapparatuur, toegangscontroles, brandbeveiliging, enegriecentrales enz...
Wij vervelen ons dus niet. Sociale dienst? denk het niet
Een gehoorapparaat doen we er gratis bij. ( schijnt overigens beter te werken dan geluksonderbroeken).
Maar er naast de voor dit forum known Siemensprodukten doen wij nog veel meer; ICT, gehoorapperatuur, treinen, trams, gehoorapparatuur, toegangscontroles, brandbeveiliging, enegriecentrales enz...
Wij vervelen ons dus niet. Sociale dienst? denk het niet
Een gehoorapparaat doen we er gratis bij. ( schijnt overigens beter te werken dan geluksonderbroeken).
Laatst gewijzigd door KlantAdam op 21 jun 2007 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas komt dit alles zelden op de goede plaats aan, bij de juiste klant....omdat ze bij Siemens de commissie namen nog al eens door elkaar halen....

echt een Siemens kwaal.....Zeg GWTE,
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga jij mij nou vertellen hoe mijn organisatie werkt??
pffff jouw bescheidendheid siert. takken als telecom enz. zijn inderdaad "weggesnoeit" vertaal als verkocht aan bijvoorbeeld een KPN en Nokia,BenQ enz.
Maar pfff ik nodig je graag uit om gezellig eens bij te praten.
Altijd nieuwsgierig naar de mening van een "allesweter".
De XXL string sturen we op!
Neen een hele pallet krijg je 2.400 stuks wellicht komt het dan wel goed met die 1,5 miljard.
Stel voor dat we ons weer richten op de keukens, kom je beter uit de verf (lak).
pffff jouw bescheidendheid siert. takken als telecom enz. zijn inderdaad "weggesnoeit" vertaal als verkocht aan bijvoorbeeld een KPN en Nokia,BenQ enz.
Maar pfff ik nodig je graag uit om gezellig eens bij te praten.
Altijd nieuwsgierig naar de mening van een "allesweter".
De XXL string sturen we op!
Stel voor dat we ons weer richten op de keukens, kom je beter uit de verf (lak).
Back on topic:
Blijkbaar heeft de klant ontdekt hoe de keukenwereld in elkaar zit of zijn ze het zat om in de maling genomen te worden. Begrijp me niet verkeerd, WARNING, misschien werk jij wel bij een goede keukenzaak maar helaas is er veel kaf onder her koren.
Ik noem geen namen maar ik ken een bedrijf waar keukens verkocht worden en ze hebben vorig jaar een stijging van 30% gehad en dit jaar (tot nu toe) alweer zo'n 30%. Ze verkopen heel helder, zonder mooie kortingen en geven gewoon de prijzen per onderdeel. Onderhandelen kan niet en is ook niet nodig. Het lijkt er toch op dat klanten dit steeds meer gaan waarderen...
Blijkbaar heeft de klant ontdekt hoe de keukenwereld in elkaar zit of zijn ze het zat om in de maling genomen te worden. Begrijp me niet verkeerd, WARNING, misschien werk jij wel bij een goede keukenzaak maar helaas is er veel kaf onder her koren.
Ik noem geen namen maar ik ken een bedrijf waar keukens verkocht worden en ze hebben vorig jaar een stijging van 30% gehad en dit jaar (tot nu toe) alweer zo'n 30%. Ze verkopen heel helder, zonder mooie kortingen en geven gewoon de prijzen per onderdeel. Onderhandelen kan niet en is ook niet nodig. Het lijkt er toch op dat klanten dit steeds meer gaan waarderen...
Bingo!!!! vandaag weer een keuken verkocht. Morgen nog een afspraak. t'gaat weer lekker.