LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.

Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Nee, de boodschap is geen reclame
7
58%
Ja, de boodschap is reclame en werkt positief
0
Geen stemmen
Ja, de boodschap is reclame en werkt negatief
5
42%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door Kulta »

Naar aanleiding van de onderstaande boodschap, gepost door
johnnny


Geplaatst op 19 Jun 2007 09:07 door johnnny


--------------------------------------------------------------------------------

keukenloods is een zeergoede zaak, ik daar alles gekocht en ben zeer goed geholpen.
Een keer was iets stuk gegaan meteen de zelfde dag kreeg ik een nieuwe van keukenloods in zaandam, dus keukenloods krijgt van mij een warme douch en een dikke 10 als uitcijfer
vraag ik mij af welke indruk er wordt gewekt bij de gemiddelde forumbezoeker?

Volgens mij is het gewoon een manier om reclame te maken. Mocht de poll anders uitwijzen, dan bij deze mijn excusses en zal ik in de toekomst ook dergelijke berichten gaan plaatsen :wink:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door D1RK »

Het zou reclame kunnen zijn, maar iedereen mag hier berichten plaatsen, meestal reageren medewerkers hier als er foute berichten komen, maar dit mag nog.
De Poll niet ingevuld, want je weet nooit zeker, gezien de naam eerder een firma met lage prijzen en gelijke service, maar er zijn altijd die het wel voordelig en goed doen, pas als er meerdere reageren over goed of slecht zouden we iets kunnen beoordelen, en 99% van alle berichten zijn klachten, dus dit mag best wel eens vaker.

Pfffff

Re: Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 13 nov 2007 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door Prospect »

Uitgaande van het gegeven dat dit een tevreden klant zie ik hier niks verkeerds in. Goede service leidt tot goede ervaring en ja, dat mag je volgens mij hier kwijt.( is de bedoeling van dit forum!). En een positief bericht is volgens mij wel welkom.

Wordt persoonlijk niet warm van de keukenloods maar dit is net zo min onderbouwd als het hele korte verhaal van johnnny.

Volgens mij is het gewoon een manier om reclame te maken. Mocht de poll anders uitwijzen, dan bij deze mijn excusses en zal ik in de toekomst ook dergelijke berichten gaan plaatsen
Wanneer je, gezien de opmerking, ook van plan bent je goede ervaringen te delen met de (toekomstplannen?) aanschaf van een nieuwe keuken, heb ik nog wel een leuk adresje voor je Kulta :wink: ( neen spelfout maar wel een leuke)
Laatst gewijzigd door Prospect op 20 jun 2007 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door Kulta »


Wanneer je, gezien de opmerking, ook van plan bent je goede ervaringen te delen met de (toekomstplannen?) aanschaf van een nieuwe keuken, heb ik nog wel een leuk adresje voor je Kutla
Freudiaans ?

Pfffff

Re: Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 sep 2007 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

marpet
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jun 2005 00:17

Re: Is de onderstaande boodschap van johnnny reclame?

Ongelezen bericht door marpet »

Toen ik mij in keukenland ging oriënteren, kwam ik ook in Zaandam terecht, ik was onder andere geïnteresseerd in Siematic (Rolf keukens). Mooie zaak, mooie keukens, maar ik vernam uit de media dat Rolf ermee ging overdoen, dus geen optie. Keukenloods, nog nooit van gehoord. Wij naar binnen. Dit was wat wij niet zochten. Wij wilden een keuken op maat en niet een bijelkaar geraapt zooitje. Ook de andere keukengiganten konden ons niet bekoren. Uiteindelijk geslaagd bij een klein familiebedrijf in Haarlem die Alno verkoopt. Ik ben er zeer tevreden over. Mijn keuken is een plaatje.

Gesloten