LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen (of niet) via multikabel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
duyfs
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2006 16:04

Bellen (of niet) via multikabel

Ongelezen bericht door duyfs »

Wij zijn vorig jaar rond november gaan bellen via multikabel want dat zou zoveel goedkoper zijn omdat multikabel bellers onderling gratis kunnen bellen en dit is echt zo maar je moet wel alle storingen die ze hebben voor lief nemen.
D.W.Z. je ben aan het bellen en ineens word de verbinding verbroken.
Of je ben aan het bellen en jij hoort de tegenpartij wel maar hun horen jou niet meer.
Of je ben aan het bellen en de tegenpartij hoort jou nog wel maar bij jou is de lijn dood.
Dus je belt naar multikabel (0,01 eurocent per minuut) en krijg na zeker 10 minuten te horen: we zijn er mee bezig.

Wij zijn al sinds februari minimaal 1 x per week aan het bellen met multikabel en belangrijke telefoontjes zoals naar het ziekenhuis o.i.d. bellen we nu ondertussen maar met een mobieltje omdat je dan gewoon wel zeker weet dat je het gesprek af kan maken.

En maar de reklame op de tv van multikabel is zo geweldig en veel goedkoper maar mijn telefoonrekening en mijn mobiele telefoonrekening zijn ondertussen gewoon niet meer leuk.
Mijn advies op dit moment is dus voor iedereen die nog niet belt via multikabel: VOORAL NIET DOEN BLIJF LEKKER WAAR JE ZIT EN GA NIET NAAR MULTIKABEL tenzij je een hoge telefoonrekening wilt hebben en een slechte telefoonlijn.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Bellen (of niet) via multikabel

Ongelezen bericht door skippy »

multikabel is een bedrijf dat net als de andere kabelbedrijven veel loze
beloften doet,ik leg voor mijn werk veel internet en telefonie aan. ik heb al veel klanten gehad die van ellende weggegaan zijn bij multikabel,casema, upc en dergelijke. goed kpn heeft ook veel problemen met internetplusbellen gehad maar die zijn nu grotendeels opgelost,terwijl de kabelaars nu nog bezig zijn de kinderziektes proberen op te lossen. ik adviseer zelf de mensen altijd gewoon een vaste kpn bel budget lijn van 10 euro te nemen en daarbij adsl en voip
te nemen men heeft dan wel een betrouwbare vaste lijn om in noodgevallen te kunnen bellen.en overstappen op een andere adsl
aanbieder is ook eenvoudiger.terwijl men bij de kabel altijd aan de monopolist in de regio bent gebonden.

Gesloten