LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wordt geen lid van tele2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kyotodamashu
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2007 13:42

Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door kyotodamashu »

Tele 2 beloofd veel maar doet weinig.
Als er iets fout gaat sturen ze je terug naar KPN.
en als je weer belt en kwaad wordt omdat ze het niet willen verhelpen
of ons door willen verbinden met een leiding gevende leggen ze gewoon de hoorn neer.

PAS OP WORDT GEEN LID VAN TELE2

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door gravedigger »

Gaaaaaaaap. Kun je niet ergens anders gaan topicspammen?

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Heb naast UPC ook Tele2. Nergens prblemen mee en en goede service.

Kwaad worden en vooral schelden helpt niet. Daar hebben die medewerkers geen zin in. Zij hoeven daar niet naar te luisteren zeker niet als zij daar nog eens worden doof geschreeuwd. Zij mogen dus gewoon ophangen. Zou ik ook doen. Zij kunnen er niets aan doen. Klantenservice wilt niets minder zeggen dan de problemen opnemen en desnoods meteen verhelpen. Soms is dit laatste niet direct mogeljik en zul je het hogerop moeten spelen en bij mensen vervoegen die er over gaan. Klantenservice verbinden je echt niet zomaar door, want daar zitten hun voor. Hun zijn de schakel naar het bedrijf.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door D1RK »

@ maarten 1234,
Ik ben het volledig eens met jou, als ik begin te schelden is het we zullen alles oplossen en ophangen, en lekker niets doen!
Zo gaan helpdesk medewerkers wraak nemen tegen scheldpartijen!

Netjes en rustig doorgaan, vriendelijk de klacht vertellen en vooral goed luisteren naar vragen, problemen van maanden en vele telefoontjes wist ik in één keer op te lossen met vriendelijk en netjes te blijven!

Dus maanden lange drama binnen 20 minuten opgelost!
En zo geld het voor alle firma's met helpdesk per telefoon.
Als je twijfel aan de deskundigheid, ophangen en opnieuw bellen, krijg je een collega, want als ik twijfel word het toch niets, maar nooit boos worden, zij doen ook maar hun werk!

boze klanten die over vorige keer beginnen, O weer zo iemand waar niet mee te praten valt die alle onzin van vorige keer erbij haalde, dus zo snel mogelijk volgende, zo doen ze dat!

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik zit nou een paar jaar bij Versatel/ Tele2 en ik heb alleen maar goede ervaringen met hun klantenservice. Als ik een vraag stel word ik altijd door hun gebeld met het antwoord op mijn vraag en krijgen ze mij niet te pakken aan de telefoon dan mailen ze netjes het antwoord. Het is gewoon belangrijk dat je netjes naar hun bent, dan zijn ze ook netjes naar jou toe. Als je boos en agressief op storingen en/of problemen reageert bereik je nooit wat bij welke klantenservice dan ook. Moet ik er wel bij zeggen dat ik bijna tot nooit problemen heb met mijn telefoon en internet en dat het altijd perfect werkt.

milie
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2006 13:39

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door milie »

voordat ik me aanmelde heb ik gelijk nagevraagd of men ook daadwerkelijk naar de klachten hadden geluisterd en ze nabehoren hadden opgelost. ( ivm te laat of niet geleverde modems)
voordat ik me aanmelde.
ik kon er op aan dat ook mijn tele2 goed zal verlopen.
Binnen een week zou ik de bevestigingsbrief ontvanven, had ik de volgende dag al en had en week bedenktijd dankzij problemen met ahome had ik al en tijdje geem i.net meer dus zei dat ik zo snel als mogelijk mn modem wou en had hem zoals gezegd binnen een week alleen hij kon geen dsl signaal ontvangen, heb gebeld met prepaid aangegeven als ik weg zou vallen mn btg op was en toen werd ik netjes terug gebelt.
er ging wel 2 weken voorbij, maar zodra ik een mail stuurde werd ik gebeld uiteindelijk technische dienst moest ik de kabels aan elkaar doen om zodat men het kon meten, bleek er buiten in de verdeelkast de kabels kapot te zijn, dat is herstelt door kpn...
voorals nog hier kon tele2 niets aan doen en ze hebben me steeds netjes terug gemaild en of gebeld...
qua internet verbinding gaat alles ook nabehoren, gezien veel klachten over telefonie dat je je specificatie in de gaten moet houden met onterechte gesprekken heb ik ook hier geen problemen me tot nu toe dus ik ben goed te spreken over tele2....

gefopt
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jun 2007 13:39

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door gefopt »

Maarten 1234
Kwaad worden en vooral schelden helpt niet. Daar hebben die medewerkers geen zin in. Zij hoeven daar niet naar te luisteren zeker niet als zij daar nog eens worden doof geschreeuwd. Zij mogen dus gewoon ophangen.
Helemaal eens, maar als je netjes blijft krijg je helaas ook niet de antwoorden op je vraag. De meeste medewerkers hebben geen idee waarover ze praten. Ze verwijzen naar websites en algemene voorwaarden en luisteren slecht. En dat is de "kracht" :roll: van bedrijven zoals als Tele2: Een klantenservice tussen de Klant en het bedrijf zetten waar niemand doorheen komt zodat ze van ellende stoppen met klagen.

Dat werkt tijdelijk. Vroeg of laat gaat ook Tele2 voor gaas en gaat de wal het schip keren. Dan heeft het bedrijf de naam van een slechte behandeling bij de klantenservice. En vergeet niet: de klant is niet voor niets boos!
Hun zijn de schakel naar het bedrijf
. Juist, zij ( en niet "hun") zijn de schakel, en helaas de zwakste schakel.

jdek
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jun 2007 18:18

Re: Wordt geen lid van tele2

Ongelezen bericht door jdek »

Ik lees dit soort berichten over alle helpdesken van internet of telecom/tv aanbieders.

Naam maakt niet uit, in een ander topic is het weer een andere aanbieder met slechte helpdesk.
Ik denk dat het belangrijker is dat je ze regelmatig tegen lage kosten kan bereiken, zodat je later als je tot 10 hebt geteld weer eens kunt terugbellen zonder vermogen kwijt te zijn.

Krijg je een andere medewerker, die je belooft wel goed te helpen.
Tele2 kost maar 0,10 euro p/m.

Gesloten