LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon Reizen
Re: Corendon Reizen
Dan heb je nog een aardig stukje moeten rijden naar Haarlem voor een bos bloemen en een kortingsbon.
Om precies te zijn is het één uur en drie minuten rijden naar Haarlem.
Ja je moet er wat voor over hebben, leuk hoor een bos bloemen en een waardebon.
Ja je moet er wat voor over hebben, leuk hoor een bos bloemen en een waardebon.
tja zitten ze toch ale bij fout met de haarlem
das nou pech ik ben in eindhoven geweest
das nou pech ik ben in eindhoven geweest
Zo is dat en zo hoort het ook.tja 2 man ontslagen en de piloot een waarschuwing gehad
En rene117, je hoeft hier echt niet de hele tijd tekst en uitleg te geven over jou vergoeding die je van Corendon hebt gehad. Ik geloof je in ieder geval wel.
Sommigen kunnen toch niets gezegd hebben, als het om Turkije gaat. dus laat ze lekker.
Ga eens fijn weer naar Spanje, betaal je teminste nog een normale prijs als je op een terrasje gaat zitten en trekken ze je geen poot uit.
Turkije is en blijft een mooi land ( ik ga er binnenkort naar toe), maar zijn momenteel hun eigen glazen aan het ingooien.
Ik geloof hier geen fluit van.
Klachtenafhandeling gaat normaal gesproken schriftelijk en het verhaal rammelt aan alle kanten.
Als Corendon alle klanten gaat uitnodigen die klachten hebben kunnen ze beter af en toe een hal afhuren.
Als het kan met rokersgedeelte.
Just my 2 cents
Klachtenafhandeling gaat normaal gesproken schriftelijk en het verhaal rammelt aan alle kanten.
Als Corendon alle klanten gaat uitnodigen die klachten hebben kunnen ze beter af en toe een hal afhuren.
Als het kan met rokersgedeelte.
Just my 2 cents
Misschien wel de Ahoy, gezien de klachten die ik regelmatig lees op het internet.Als Corendon alle klanten gaat uitnodigen die klachten hebben kunnen ze beter af en toe een hal afhuren.
Maargoed, ik ben ooit met hun naar Alanya geweest voor heel weinig geld en hebben een super vakantie gehad, maarja vlogen dan ook wel met Transavia. En wij hadden toen over Corendon zelf, niets te klagen.
Zou ik dan geluk hebben gehad?
tja en daar vliegen we ook de volgende keer mee
maar ja als meneer hartman me niet geloofd moet hij zelf weten
maar daar lig ik niet wakker van
ik ben er uit met corendon dus de zaak is voor mijn gesloten
in september ga ik er weer lekker op uit met corendon
maar vlieg dan met transavia
maar ja als meneer hartman me niet geloofd moet hij zelf weten
maar daar lig ik niet wakker van
ik ben er uit met corendon dus de zaak is voor mijn gesloten
in september ga ik er weer lekker op uit met corendon
maar vlieg dan met transavia
En geloof jij nou maar dat rene117 hier met verschillende namen zit, zelf tijdens dit topic heeft hij nog een andere naam aangenomen, of jij G7 moet ook weer Rene117 zijn. Maar als je alles terug leest word het je misschien een beetje duidelijk. Het mooiste stukje vind ik dat rene117 zich aanmelde met Jolanda in dit topic was niet waar volgens hem, als je verder leest dan stuurt hij als bewijs de ingescande tickets,En rene117, je hoeft hier echt niet de hele tijd tekst en uitleg te geven over jou vergoeding die je van Corendon hebt gehad. Ik geloof je in ieder geval wel.
hij was één ding vergeten, hij gebruikte geen hotmail maar zijn normale email, en je mag één keer raden van wie deze mail met inscande tickets kwam, van Jolanda foutje van rene117.
Een ding is wel waar hij is op vakantie geweest, de tickets had ik als bewijs, maar dat rook verhaal is uit zijn duim gezogen.
En verder zijn ook alle posts die geschreven zijn onder Jolanda ook ineens in rook op gegaan zonder opgaaf van reden.
Bewijslast verwijderen heet dat.
We kunnen er zonder meer vanuit gaan dit een kulverhaal is.
Bewijslast verwijderen heet dat.
We kunnen er zonder meer vanuit gaan dit een kulverhaal is.
Oke, ik geef hem/haar het voordeel van de twijfel.We kunnen er zonder meer vanuit gaan dit een kulverhaal is.
En ach, dat hier mensen met meerdere namen zitten, was mij ook wel wel duidelijk. Toch Chief?
Zou zomaar kunnen ja, maar ik denk van niet!of jij G7 moet ook weer Rene117 zijn.
Groetjes en toch allemaal een hele fijne vakantie gewenst.
Ik hoop alleen niet dat jij mij ermee bedoelt, ik verlaag me niet tot dat nivo daar ben ik iets te oud voor. Ik vind het heel leuk om up to date te blijven zeker wat betreft consumenten zaken, maar je moet wel eerlijk blijven. Want bij twijfel van een bericht zoek ik dat uit, zoals ik al eerder heb gezegd hou ik wel van eerlijkheid.En ach, dat hier mensen met meerdere namen zitten, was mij ook wel wel duidelijk. Toch Chief?
Groetjes Dorien.
Wat is dit allemaal?
2 kampen; 1 voor en 1 tegen Corendon?
Mijn ervaring met Corendon is dat ze het aan hun laars lappen hoe toeristen zich voelen.
We hadden in Januari via D-reizen geboekt om vanaf Eindhoven maandag 18 Juni naar Istanbul te vertrekken, 23 Juni terug naar Eindhoven.
Week van te voren kregen we telefoon dat we niet mee konden op de 18e, en we dag eerder vanuit A'dam vlogen.In eerste instantie ginegn we accoord, maar zagen op internet dat bij vlucht op maandag Full stond.Dus we dachten dat ze overboekt hadden en ons eruit hadden gepikt.Heb toen teruggebeld naar Corendon en D-reizen dat we niet accord gingen en toch op maandag wilden vliegen.Nou, dat ging niet (vertelden nog steeds niet waarom maandag niet kon).Toen heb ik zelf maar alternatief aangedragen om nog een dag eerder vanuit Eindhoven te gaan en dat ging wel.Later bleek de vlucht er echt niet te zijn op maandag.
Terugvlucht: dag voor terugreis belden we waar onze notificatie bleef hoe laat we opgehaald zouden worden.Die kwam uur later: We vlogen opeens niet naar Eindhoven , maar naar Brussel.Gevolg: niet om 8.00 's morgens thuis, maar om 21:30 's avonds.
Niet netjes allemaal, zonder reden alles omgooien.
Verblijf in Hotel Metropol via Corendon was wel Prima in Istanbul.
Niet dramatisch allemaal, maar volgende keer pak ik toch een betere maatschappij, ook al is dat dan wat duurder.
2 kampen; 1 voor en 1 tegen Corendon?
Mijn ervaring met Corendon is dat ze het aan hun laars lappen hoe toeristen zich voelen.
We hadden in Januari via D-reizen geboekt om vanaf Eindhoven maandag 18 Juni naar Istanbul te vertrekken, 23 Juni terug naar Eindhoven.
Week van te voren kregen we telefoon dat we niet mee konden op de 18e, en we dag eerder vanuit A'dam vlogen.In eerste instantie ginegn we accoord, maar zagen op internet dat bij vlucht op maandag Full stond.Dus we dachten dat ze overboekt hadden en ons eruit hadden gepikt.Heb toen teruggebeld naar Corendon en D-reizen dat we niet accord gingen en toch op maandag wilden vliegen.Nou, dat ging niet (vertelden nog steeds niet waarom maandag niet kon).Toen heb ik zelf maar alternatief aangedragen om nog een dag eerder vanuit Eindhoven te gaan en dat ging wel.Later bleek de vlucht er echt niet te zijn op maandag.
Terugvlucht: dag voor terugreis belden we waar onze notificatie bleef hoe laat we opgehaald zouden worden.Die kwam uur later: We vlogen opeens niet naar Eindhoven , maar naar Brussel.Gevolg: niet om 8.00 's morgens thuis, maar om 21:30 's avonds.
Niet netjes allemaal, zonder reden alles omgooien.
Verblijf in Hotel Metropol via Corendon was wel Prima in Istanbul.
Niet dramatisch allemaal, maar volgende keer pak ik toch een betere maatschappij, ook al is dat dan wat duurder.
Vorig jaar Alanya bij Corendon geboekt. Goede vlucht, hotel ed super. Alleen slordig dat bij de waterval tour de chauffeur en de gids 10 min. vroeger vertokken dan was afgesproken. Het gevolg was dat er 2 mensen ergens midden in turkye werden achtergelaten. Verder zijn de chauffeurs arrogant en rijden bij voorkeur midden op de weg, of knallen met 100 door het rode licht.
Vandaag een reactie gekregen op mijn mail aan Corendon over roken aan boord.
Hieronder de reactie..
Geachte heer Harteman,
Allereerst hartelijk dank voor uw mail.
Uit onderzoek is helaas gebleken dat een van de personeelsleden van Corendon Airlines ongeoorloofd een sigaret heeft gerookt tijdens de vlucht. Zij betreuren de situatie zeer en hebben de betreffende persoon op staande voet ontslagen.
Helaas lijkt het nu alsof al het personeel op elke vlucht rookt bij Corendon Airlines. Het was een incident dat door de airline zeer serieus is opgepakt en waarbij drastische maatregelen zijn genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Corendon Vliegvakanties
Afd Cliëntenservice Roland ******
--------------------------------------------------------------------------
Heb de mail geverifieerd en komt bij Tursys.net vandaan die het beheer van de Corendon website heeft.
@ Rene117
Als je de volgende keer is geen onwaarheden verteld in je postings, en niet reageert onder aliassen als Jolanda988, Karin53, rvanweelden en Joost mag weten wat voor namen je nog meer gebruikt om je stellingen te onderbouwen, dan hadden we je in eerste instantie geloofd
H.Harteman.
Hieronder de reactie..
Geachte heer Harteman,
Allereerst hartelijk dank voor uw mail.
Uit onderzoek is helaas gebleken dat een van de personeelsleden van Corendon Airlines ongeoorloofd een sigaret heeft gerookt tijdens de vlucht. Zij betreuren de situatie zeer en hebben de betreffende persoon op staande voet ontslagen.
Helaas lijkt het nu alsof al het personeel op elke vlucht rookt bij Corendon Airlines. Het was een incident dat door de airline zeer serieus is opgepakt en waarbij drastische maatregelen zijn genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Corendon Vliegvakanties
Afd Cliëntenservice Roland ******
--------------------------------------------------------------------------
Heb de mail geverifieerd en komt bij Tursys.net vandaan die het beheer van de Corendon website heeft.
@ Rene117
Als je de volgende keer is geen onwaarheden verteld in je postings, en niet reageert onder aliassen als Jolanda988, Karin53, rvanweelden en Joost mag weten wat voor namen je nog meer gebruikt om je stellingen te onderbouwen, dan hadden we je in eerste instantie geloofd
H.Harteman.
beste heer hartman ik zit niet onder de naam van karin en rweelden
maar uw zit het wie er hier gelijk heeft gehad
met vriendelijke groeten rene
maar uw zit het wie er hier gelijk heeft gehad
met vriendelijke groeten rene
-
Beste mensen,
Over Corendon kunnen mijn man en ik na de laatste reis een boek schrijven, wat een slechte service!
Wij hebben op 22 april een reis naar Griekenland geboekt in een leuk kleinschalig hotel 2 km van Kos-stad, met de bedoeling gezellig na het avond eten met een gehuurde fiets naar Kos-stad te fietsen en lekker een terrasje pakken en winkeltjes kijken. Binnen een uur kregen wij een bevestiging en de rekening.
20 Juli was het zover, toen we op Kos landen kregen we te horen dat ons hotel dubbel geboekt was, of we daar geen bericht van hadden gehad, nou echt niet! We hebben gelijk geprotesteerd maar aangezien het al laat was moesten we maar eerst een nachtje daar gaan slapen en dan zouden ze de volgende ochtend wel maatregelen nemen. Wat moet je, je staat met de rug tegen de muur.
We kwamen terecht in een groot hotel, wij noemden het een vreetschuur, waar totaal niets te doen was en 32 km van Kos-stad af.
De volgende dag contact opgenomen met Corendon, men beloofde ons dat ze een ander hotel voor ons zouden regelen en dat we zouden worden teruggebeld, nou niets is minder waar. Daar zaten we dan, met de koffer nog ingepakt, zwemmen durfden we niet, we zouden immers ieder moment gebeld kunnen worden dat we naar een ander hotel zouden gaan. Na die dag 6 maal gebeld te hebben, terug bellen deden ze niet, en de belofte dat er echt iets aan gedaan werd gingen we de tweede nacht in. De volgende morgen maar weer eens bellen, terugbellen was er immers niet bij. Ja ja, we hoefden niet ongerust te zijn, heel Corendon was voor ons bezig! Na nog zo een dag bij het zwembad hebben we ons er maar in "berust", je moet toch na een jaar werken er iets van maken? En er gebeurde dan ook helemaal niets!
We hebben uiteindelijk een leuk strandje gevonden met een leuk restaurant (terwijl we All inclusive geboekt hadden, maar het eten in het hotel was ronduit verschrikkelijk) waar we de rest van de vakantie hebben doorgebracht. Dus veel extra kosten, drinken, eten, telefoon enzv.
Na een week hebben we een auto gehuurd en zijn eens in het hotel gaan kijken waar we oorsprongkelijk geboekt hadden. En inderdaad, een leuk kleinschalig hotel dicht bij Kos-stad. De eigenaresse (een Nederlandse) vertelde ons dat ze van half maart al volgeboekt waren tot eind september en dit ook via mail naar alle reisorganizaties waar ze bij aangesloten waren een cell-stop hadden gezonden. Hoe kan Corendon ons dan een maand later daar een kamer beloven???
Op de site van Corendon krijgt "Gaya Garden" (het hotel wat wij geboekt hadden) een 7.7 als beoordeling en "Princess of Kos" (waar we uiteindelijk terecht kwamen) een 4,5. Daar wil je dan toch ook niet naar toe?
Wij voelen ons willen en wetens bedonderd! En hopen dan ook dat er wat aan gedaan wordt, maar na alle telefoon zonder reactie terug vrees ik het ergste.
Ik vraag u, is daar nou niets aan te doen?
Joyce Wijnands
Over Corendon kunnen mijn man en ik na de laatste reis een boek schrijven, wat een slechte service!
Wij hebben op 22 april een reis naar Griekenland geboekt in een leuk kleinschalig hotel 2 km van Kos-stad, met de bedoeling gezellig na het avond eten met een gehuurde fiets naar Kos-stad te fietsen en lekker een terrasje pakken en winkeltjes kijken. Binnen een uur kregen wij een bevestiging en de rekening.
20 Juli was het zover, toen we op Kos landen kregen we te horen dat ons hotel dubbel geboekt was, of we daar geen bericht van hadden gehad, nou echt niet! We hebben gelijk geprotesteerd maar aangezien het al laat was moesten we maar eerst een nachtje daar gaan slapen en dan zouden ze de volgende ochtend wel maatregelen nemen. Wat moet je, je staat met de rug tegen de muur.
We kwamen terecht in een groot hotel, wij noemden het een vreetschuur, waar totaal niets te doen was en 32 km van Kos-stad af.
De volgende dag contact opgenomen met Corendon, men beloofde ons dat ze een ander hotel voor ons zouden regelen en dat we zouden worden teruggebeld, nou niets is minder waar. Daar zaten we dan, met de koffer nog ingepakt, zwemmen durfden we niet, we zouden immers ieder moment gebeld kunnen worden dat we naar een ander hotel zouden gaan. Na die dag 6 maal gebeld te hebben, terug bellen deden ze niet, en de belofte dat er echt iets aan gedaan werd gingen we de tweede nacht in. De volgende morgen maar weer eens bellen, terugbellen was er immers niet bij. Ja ja, we hoefden niet ongerust te zijn, heel Corendon was voor ons bezig! Na nog zo een dag bij het zwembad hebben we ons er maar in "berust", je moet toch na een jaar werken er iets van maken? En er gebeurde dan ook helemaal niets!
We hebben uiteindelijk een leuk strandje gevonden met een leuk restaurant (terwijl we All inclusive geboekt hadden, maar het eten in het hotel was ronduit verschrikkelijk) waar we de rest van de vakantie hebben doorgebracht. Dus veel extra kosten, drinken, eten, telefoon enzv.
Na een week hebben we een auto gehuurd en zijn eens in het hotel gaan kijken waar we oorsprongkelijk geboekt hadden. En inderdaad, een leuk kleinschalig hotel dicht bij Kos-stad. De eigenaresse (een Nederlandse) vertelde ons dat ze van half maart al volgeboekt waren tot eind september en dit ook via mail naar alle reisorganizaties waar ze bij aangesloten waren een cell-stop hadden gezonden. Hoe kan Corendon ons dan een maand later daar een kamer beloven???
Op de site van Corendon krijgt "Gaya Garden" (het hotel wat wij geboekt hadden) een 7.7 als beoordeling en "Princess of Kos" (waar we uiteindelijk terecht kwamen) een 4,5. Daar wil je dan toch ook niet naar toe?
Wij voelen ons willen en wetens bedonderd! En hopen dan ook dat er wat aan gedaan wordt, maar na alle telefoon zonder reactie terug vrees ik het ergste.
Ik vraag u, is daar nou niets aan te doen?
Joyce Wijnands
Zijn er nog mensen die over bovenstaande bedrijf nog klachten hebben stuur ze dan voor 1 november naar
[email protected]
http://www.wimversteegen.nl/
[email protected]
http://www.wimversteegen.nl/
Boek in ieder geval geen BINGO arrangement bij Corendon. Wij voelen ons echt belazerd. Het is dan wel goedkoop maar het is de ellende niet waard. Wij boekten de bingo 4 sterren voor een (dachten wij) heerlijk weekje Kos. Niets bleek meer dan waar, we kwamen in het Princess of Kos hotel waarvan de hostess Sanne al aangaf dat dit geen top hotel was. En dat was het ook niet, te erg voor woorden. Voor exacte omschrijving en foto;s zie www.zoover.nl en www.vakantiereiswijzer.nl. Wij realiseren ons heel goed dat we niet al te veel hebben betaald maar als er 4 sterren staat (en wij zijn erg bekend met de sterren in Griekenland) dan mag je dit naar mijn idee ook echt verwachten.
Net weer terug van een reisje met Corendon naar Side.
Bijna alles verlopen zoals verwacht.
Alleen vertrokken van Amsterdam, en terug op Rotterdam.
Als ik met Corendon ga dan neem ik niet de auto naar de luchthaven.
Woon in het midden van het land, en dat maakt het niet zoveel uit waar je gaat landen.
Er zou een bus de ingang van de Fa Jan de Wit klaarstaan voor vervoer naar Amsterdam.
Heb mezelf willen afmelden, maar geen bus te vinden, dus ben maar vertrokken.
Dat zijn de regelmatig voorkomende streken van Corendon.
Heb er mee leren leven en boek er gewoon volgende keer weer.
Prijsstelling is meestal goed.
Bijna alles verlopen zoals verwacht.
Alleen vertrokken van Amsterdam, en terug op Rotterdam.
Als ik met Corendon ga dan neem ik niet de auto naar de luchthaven.
Woon in het midden van het land, en dat maakt het niet zoveel uit waar je gaat landen.
Er zou een bus de ingang van de Fa Jan de Wit klaarstaan voor vervoer naar Amsterdam.
Heb mezelf willen afmelden, maar geen bus te vinden, dus ben maar vertrokken.
Dat zijn de regelmatig voorkomende streken van Corendon.
Heb er mee leren leven en boek er gewoon volgende keer weer.
Prijsstelling is meestal goed.