Ik woon sinds february in het buitenland en heb op tijd mijn abonnement met Tele2 opgezegd. Ik heb een nette brief ontvangen waarin Tele2 schrijft;
"Geachte heer/mevrouw.....
Onlangs heeft U aangegeven uw ADSL abonnement te willen beeindigen. Uiteraard betreuren wij deze beslissing.
Uw verzoek is door ons verwerkt. Wij beeindigen uw abonnement per 15/02/07. Uw email adres blijft bestaan."
Ondertekend door de Customer Service manager.
Sinds ik deze bevestiging ontvangen heb wordt er toch elke maand geld, voor deze 'service', van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb ze al 3 keer via het contact formulier op Tele2's website over mijn ongenoegen ingelicht maar elke keer schrijven ze me dat ze eerst bewijs willen zien dat ik naar het buitenland vertrokken ben.
Enfin, ik woon in het buitenland en kan dit natuurlijk ook bewijzen maar mijn punt is dit. Als Tele2 schrijft dat mijn abonnement wordt beeindigd dan betekend dit ook daadwerkelijk beeindigd, toch? Of niet, want elke maand wordt er, voor een service die niet geleverd wordt, wel geld van mijn rekening geschreven en vraagt tele2 alsnog bewijs. Als je mij vraagt is dit hipocritisch en illegaal.
Wie heeft advies?
Als webservice tele2 dit leest mijn klant nummer is B0000147807
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Re: Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Als je een brief ter bevestigig van je opzegging hebt, waarom stuur je niet een kopie via fax/(aangetekende) post naar ze toe met een begeleidend schrijven?
Re: Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Goed idee, alleen Tele2 geeft geen faxnummers vrij. Een adres waar het naar toe moet heb ik ook niet. Toch bedankt.
Re: Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Tele2 Nederland B.V.
t.a.v. Klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen
t.a.v. Klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Re: Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Ik kreeg op 26e Juni het volgende bericht (zie onder) van, ik neem aan, Tele2.
Op 27 juni wordt er weer geld van mijn rekening gehaald.
Wat is er met dit bedrijf aan de hand?
kan iemand mij dit vertellen?
Zijn er ook andere mensen met de zelfde problemen. Misschien moeten we ze eens samen aanpakken?
PS.
Er staat ook in het mailtje dat ik contact kan opnemen via het forum van Tele2 maar dit staat al enige tijd op non actief.
Het is voor mij duidelijk, zoals er gezongen wordt in het liedje Hotel california van de Eagles, : "you can check out any time you like but you can never leave".
jojo44
[email protected] wrote:
>
> Geachte heer/mevrouw Daratanas,
>
> Ik heb je bericht gelezen op het forum en ik heb direct actie ondernomen.
> Het abonnement Tele2 ADSL Start stond nog steeds actief,maar ik heb
> het stopgezet. Ik biedt mijn oprechte excuses aan namens Tele2 voor het
> ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij een persoonlijk bericht
> sturen op het forum van Tele2.
>
> groetjes Melanie
> WebServiceTele2 team
Op 27 juni wordt er weer geld van mijn rekening gehaald.
Wat is er met dit bedrijf aan de hand?
kan iemand mij dit vertellen?
Zijn er ook andere mensen met de zelfde problemen. Misschien moeten we ze eens samen aanpakken?
PS.
Er staat ook in het mailtje dat ik contact kan opnemen via het forum van Tele2 maar dit staat al enige tijd op non actief.
Het is voor mij duidelijk, zoals er gezongen wordt in het liedje Hotel california van de Eagles, : "you can check out any time you like but you can never leave".
jojo44
[email protected] wrote:
>
> Geachte heer/mevrouw Daratanas,
>
> Ik heb je bericht gelezen op het forum en ik heb direct actie ondernomen.
> Het abonnement Tele2 ADSL Start stond nog steeds actief,maar ik heb
> het stopgezet. Ik biedt mijn oprechte excuses aan namens Tele2 voor het
> ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij een persoonlijk bericht
> sturen op het forum van Tele2.
>
> groetjes Melanie
> WebServiceTele2 team
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
Tele 2, de verdere gegevens.
Hullenbergweg 101
1101CL Amsterdam Zuidoost
Tel:020-7501000
Fax: 020-7501001
Alternatieven voor de standaard email van klantenservice: [email protected]. Tele2 contactformulier: Nog een Tele2 contactformulie
Wie Tele 2 hoofdkantoor intikt in Google krijgt zelfs een overzichtfoto zichtbaar waar zich dit hoofdkantoor bevind.
Grootvader
Hullenbergweg 101
1101CL Amsterdam Zuidoost
Tel:020-7501000
Fax: 020-7501001
Alternatieven voor de standaard email van klantenservice: [email protected]. Tele2 contactformulier: Nog een Tele2 contactformulie
Wie Tele 2 hoofdkantoor intikt in Google krijgt zelfs een overzichtfoto zichtbaar waar zich dit hoofdkantoor bevind.
Grootvader
Re: Tele2 abonnement beeindigd, incassering wordt niet gestaakt
bedankt, ik ga ze eens bellen,
jojo44
jojo44