geachte hr/mevr.
mijn naam is w.blitz,ik heb op 13-12-2006 een inventum senseo-apparaat gekocht via wehkamp.
ik heb het 3 weken in huis gehad,toen deed het niet meer,ik heb opgebelt naar wehkamp,en die zeide dat ik het op moest sturen naar martex in veenedaal.
over 3 weken terug gekregen,haalde uit de doos ,toen had ik de onderkant in de handen,weer terug gestuurt naar martex,nu net een week terug ,is alweer kapot,heb vrijdag de 27ste opgebelt ,en die telefoniste daar ,zei dat er niets aan te doen was,moest maar weer terug sturen,ik zei kan je beter een nieuwe geven,is wel een apparaat van f139.00 euro.
hopen op u antwoord wat ik verder kan doen,opsturen naar martex of wehkamp.
hoogachtend w.blitz
almelo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inventum
-
Re: inventum
Garantie-aanspraken.
U heeft zich laten bel****n door Wehkamp!
Immers het is de verkoper die aansprakelijk is voor het leveren van een goedwerkend product.
Gaat een product kapot binnen de 6 maanden dan wordt het geacht een fout te zijn die al aanwezig was bij de koop.
Is het product binnen deze periode al drie maal ter reparatie weggeweest en nog niet goed werkend dat mag u de koopovereenkomst opzeggen en uw geld terug vragen of dat aan u een nieuw gelijkwaardig product wordt aangeboden.
Dat Wehkamp u heeft verwezen naar de fabrikant/importeur van het product is onbehoorlijk omdat Wehkamp zelf voor de garantie zorg hoort te dragen zoals zij aangeeft in haar catalogi en aanbiedingen.
Grootvader
U heeft zich laten bel****n door Wehkamp!
Immers het is de verkoper die aansprakelijk is voor het leveren van een goedwerkend product.
Gaat een product kapot binnen de 6 maanden dan wordt het geacht een fout te zijn die al aanwezig was bij de koop.
Is het product binnen deze periode al drie maal ter reparatie weggeweest en nog niet goed werkend dat mag u de koopovereenkomst opzeggen en uw geld terug vragen of dat aan u een nieuw gelijkwaardig product wordt aangeboden.
Dat Wehkamp u heeft verwezen naar de fabrikant/importeur van het product is onbehoorlijk omdat Wehkamp zelf voor de garantie zorg hoort te dragen zoals zij aangeeft in haar catalogi en aanbiedingen.
Grootvader
-
Ook ik heb een inventum senseo koffiemachine gekocht, ook mijn zoon en zijn schoonmoeder, volgens de reclame geschikt voor alle pads, dus niet, hij werkt alleen op de dure orginele pads, ook de sterkte regelaar werkt de ene keer wel en de andre keer, zodra je een ander merk pad in stopt werkt het niet meer, als je 2 kopjes wil dan slaat de hele machine vast en duurt het zeker 5 min. dat de druk eraf is. Alle 3 de machines zijn terug gestuurd de een spoot het water eruit bij de ander kwam helemaal geen water uit en bij de die van mij een heel klein beetje koffie en dan stond de boel vanst. Had een mail gestuurd naar inventum en die gaf aan dat het aan de padhouder lag en kreeg een verbeterde versie gestuurd, deze werkte met sommige pads met 1 kopje wel maar bij 2 kopjes de hele boel weer vast. Bij het terug brengen bij de winkel waar ik de machine had gekocht hoorde we dat van de 10 machines er 9 terug zijn gebracht.
Kijk eens op kieskeurig.nl wat een klachten allemaal
We moeten een nieuw apparaat hebben omdat de senseo defect is, maar NEE geen inventum
We moeten een nieuw apparaat hebben omdat de senseo defect is, maar NEE geen inventum
-
Had de inventum terug gestuurd, heb hem na 3 weken weer terug, en ja hoor hij doet het nu op alle pads, alleen de sterkte regelaar die doe het nog steeds niet, bij de sterkste kant hoor je een 3/4 senseo kopje te hebben, dus niet vol kopje bij de middelste stand een vol kopje dus niet loopt over, ik wordt een beetje moe van het app. na de slechte service en slecht werkende app. voor mij geen inventum meer. Inventum: niet veilig en niet vertrouwd is een beter slogun.
-
24 december heb ik een inventum koffiepad apparaat gekocht,nog geen 7 weken plezier van gehad.(Nou ja PLEZIER!!!)Het schuifje om de sterkte te regelen heeft 't nog nooit goed gedaan,en naar 7 wk deed ie 't helemaal niet meer... 8 weken kwijt geweest..en toen licht beschadigd terug,maar hij deed 't weer.....Heb hem nu ongeveer 5 weken terug en wat denk je weer stuk(geeft geen water meer... )Wat 'n apparaat....Had ik maar net als mijn broer in december het apparaat maar gelijk terug gebracht,en een SENSEO gekocht..119 euro weggegooid geld.. nooit meer 'n inventum