LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Compaq laptop, een drama!
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 29 mei 2007 17:46
Compaq laptop, een drama!
In december 2006 kocht ik een Compaq Presario, met inmiddels Vista Premium. Het is huilen met de pet op met die machine. Inmiddels is hij voor de vierde (!) keer naar de fabriek terug. Het moederbord is inmiddels twee keer vervangen, ik kreeg o.a. de laptop weer terug met een defect scherm, de andere keer geen geluid meer. Maar iedere keer moet ik de helpdesk bellen (0,20 p/m), en thuis blijven zodat UPS de laptop op kan halen en weer kan terugbrengen. Inmiddels heb ik daar dus al 7 keer thuis voor moeten blijven! En ook nog eens een keer voor helemaal niets omdat UPS niet kwam opdagen ondanks een toezegging van de fabrikant dat hij expliciet die bepaalde dag zou komen. Bovendien heb ik de laptop een geruime tijd niet kunnen gebruiken. Als ik vraag aan de serviceafdeling dat ik dit helemaal zat ben en een nieuwe machine wil krijg ik nul op het rekest. Ook over alle kosten die ik heb met snipperdagen en telefoonkosten, er wordt helemaal niet mee gedaan. Wat kan ik nog meer doen?
-
- Berichten: 1372
- Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36
Re: Compaq laptop, een drama!
toch bellen naar HP,
en duidelijk je probleem voorleggen en vragen wat zij van plan zijn er aan te doen, jou schadeloos stellen lijkt me op z'n plaats
De winkelier kan uiteraard niet steeds buiten zijn macht benadeeld worden, maar de consument moet natuurlijk aan het einde van het verhaal ook gewoon een goed product kunnen genieten wat niet aan reparaties het dubbele gekost heeft.
Het terug vragen van het geld lijkt me ook wel op z'n plaats
koop dan een mooie thosiba of acer ;')
en duidelijk je probleem voorleggen en vragen wat zij van plan zijn er aan te doen, jou schadeloos stellen lijkt me op z'n plaats
De winkelier kan uiteraard niet steeds buiten zijn macht benadeeld worden, maar de consument moet natuurlijk aan het einde van het verhaal ook gewoon een goed product kunnen genieten wat niet aan reparaties het dubbele gekost heeft.
Het terug vragen van het geld lijkt me ook wel op z'n plaats
koop dan een mooie thosiba of acer ;')
Re: Compaq laptop, een drama!
heb je de compaq in een winkel gekocht???? zo ja was het niet verstandiger geweest om dit via de winkel te regelen had je namelijlkna de 3e keer een deugelijk nieuw exemplaar kunnen eisen.
Des ondanks is het natuurlijk heel erg en hoop toch dat er een oplossing gevonden wordt.
Succes er mee
Des ondanks is het natuurlijk heel erg en hoop toch dat er een oplossing gevonden wordt.
Succes er mee
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 29 mei 2007 17:46
Re: Compaq laptop, een drama!
Na de 29e nog steeds niet terug! Vandaag is het 09-06! Op 2-06 kreeg ik bericht van HP dat de fout was ontdekt, en dat ik de laptop op maandag 4-06 terug zou krijgen. Niet dus. Welke maandag hebben ze me nog niet verteld... Wat een bedrijf, gewoonweg schande!
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 02:07
Re: Compaq laptop, een drama!
Goedemorgen, In dit geval zou ik mijn geld terugvragen. Het wel duidelijk aan Uw verhaal dat er mankementen in de moederborden zit.
Een verkeerde partij. Dit is een advies van een pc dokter
Een verkeerde partij. Dit is een advies van een pc dokter