LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Global Collect BV en HOSHI NL
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
ik ben dus ook 1 van de gelukkigen die er is in getrapt!
hoe kom ik aan hun adres en rekeningnummer zodat ik dit kan laten blokkeren ??
hoe kom ik aan hun adres en rekeningnummer zodat ik dit kan laten blokkeren ??
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Beste lezers,
Wat is dat toch iedere keer als we naar radar of kassa kijken hebben we een mening over de naïviteit van sommige mensen. En zie hier, ook ik ben er ingetrapt en dat vreselijke "but" sudoku.
Maar ik geloof dat ze nu iets nieuws hebben verzonnen en ik weet nog niet wat het resultaat gaat zijn. Maar luister en huiver:
Ik ben gebeld door zo'n telekansarmenietafgestudeerdeikhebgeengrijntezelfrespectenethischvermogen figuur met de mededeling dat ik, naar aanleiding van een internetenquete gebruik mocht maken van de aanbieding van die vreselijke sudoku puzzels. (Puzzels waar ik overigens zlefniets aan vind). Het bekende 4,95 proefexemplaar met een opzeg termijn van twee weken. Tot dusver voor jullie allemaal niets nieuws. Echter....
Na een aantal weken, op dinsdag 29 mei 2007, ontving ik keurig in een enveloppe de blijkbaar topper der toppers van puzzelland (blijkbaar, want ik maak nooit puzzels ik wilde hem alleen maar weggeven). Wat schetst echter mijn verbazing. Het opzegtermijn van het abonnement zou gelden tot twee weken na dagtekening en de dagtekening stond op 14 MEI 2007. Reken zelf maar uit hoeveeldagen je dan nog overhoudt om op te zeggen. Inderdaad -1. Ik heb dus meteen via dat vreselijke bandje opgezegd en zie hier weer terecht gekomen.
Ik ben dus erg benieuwd wat er van gaat komen. Ik heb gelezen dat meerdere mensen hebben gestorneerd. Hoe is dat afgelopen. Die 4,95 euro mogen ze houden. Ik heb immers dat stapeltje krantenpapier gekregen. Ik ben alleen benieuwd hoe het verder met incassobureau's komt te zitten.
Wat is dat toch iedere keer als we naar radar of kassa kijken hebben we een mening over de naïviteit van sommige mensen. En zie hier, ook ik ben er ingetrapt en dat vreselijke "but" sudoku.
Maar ik geloof dat ze nu iets nieuws hebben verzonnen en ik weet nog niet wat het resultaat gaat zijn. Maar luister en huiver:
Ik ben gebeld door zo'n telekansarmenietafgestudeerdeikhebgeengrijntezelfrespectenethischvermogen figuur met de mededeling dat ik, naar aanleiding van een internetenquete gebruik mocht maken van de aanbieding van die vreselijke sudoku puzzels. (Puzzels waar ik overigens zlefniets aan vind). Het bekende 4,95 proefexemplaar met een opzeg termijn van twee weken. Tot dusver voor jullie allemaal niets nieuws. Echter....
Na een aantal weken, op dinsdag 29 mei 2007, ontving ik keurig in een enveloppe de blijkbaar topper der toppers van puzzelland (blijkbaar, want ik maak nooit puzzels ik wilde hem alleen maar weggeven). Wat schetst echter mijn verbazing. Het opzegtermijn van het abonnement zou gelden tot twee weken na dagtekening en de dagtekening stond op 14 MEI 2007. Reken zelf maar uit hoeveeldagen je dan nog overhoudt om op te zeggen. Inderdaad -1. Ik heb dus meteen via dat vreselijke bandje opgezegd en zie hier weer terecht gekomen.
Ik ben dus erg benieuwd wat er van gaat komen. Ik heb gelezen dat meerdere mensen hebben gestorneerd. Hoe is dat afgelopen. Die 4,95 euro mogen ze houden. Ik heb immers dat stapeltje krantenpapier gekregen. Ik ben alleen benieuwd hoe het verder met incassobureau's komt te zitten.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ook ik ben gestrikt voor de geluksbode. Er is tijdens het gesprek niets gezegd over een abonnement en ook nog een €19,95 voor een waardeloos blad. Onder aan de brief staat een adres:
de Geluksbode
Postbus 133
5670 AC Nuenen
Dit ga ik aanschrijven en laat jullie weten of dit wat heeft uitgehaald.
de Geluksbode
Postbus 133
5670 AC Nuenen
Dit ga ik aanschrijven en laat jullie weten of dit wat heeft uitgehaald.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Helaas, ik ben er zojuist ook ingetrapt
Ik was er al een beetje bang voor maar het kwam zo vertrouwd over.
Wat kan ik nu het beste doen?
Vast mailen / bellen om op te zeggen voordat de 4,95 van mijn rekening af is of zal ik daar juist nog mee wachten tot die 4,95 er daadwerkelijk vanaf zijn? Ik heb uiteindelijk akkoord gegeven dat die 4,95 eraf mag.
Ik was er al een beetje bang voor maar het kwam zo vertrouwd over.
Wat kan ik nu het beste doen?
Vast mailen / bellen om op te zeggen voordat de 4,95 van mijn rekening af is of zal ik daar juist nog mee wachten tot die 4,95 er daadwerkelijk vanaf zijn? Ik heb uiteindelijk akkoord gegeven dat die 4,95 eraf mag.
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ik word er niet goed van. Kijk op mijn rekeningnummer en zie dat ze weer geld van man bankrekeningnummer hebben afgehaald nu geen 4.95 euro maar 24.95!!!! Ik word gek van die gasten. Ik heb ze ook al een opzegging gestuurd. Bij de bank geblokkeerd en nu heeft het nog niet geholpen!
Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd om te denken dat ze alles maar kunnen maken!
Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd om te denken dat ze alles maar kunnen maken!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ja hoor, hier weer een slachtoffer.
Ze hebben gister van mij 24.90 afgeschreven!
Vind het te belachelijk voor woorden. Heb gelijk het bedrag terug laten boeken en ga ze ook blokkeren.
Ze hadden mij lang geleden gebelt dat ik een mini cooper kon winnen als ik eenmalig 4.95 zou laten afschrijven. Tja ik zat in de bus en verstand er eigenlijk niks van dus ben ermee akkoord gegaan.
Errug dom! Maarja dan nog vind ik dat ze geen recht hebben om zomaar 24.90 af te schrijven! Daar ben ik namelijk niet mee akkoord gegaan, dat weet ik zeker.
Ik hoop maar dat ik het bedrag terugkrijg
Ze hebben gister van mij 24.90 afgeschreven!
Vind het te belachelijk voor woorden. Heb gelijk het bedrag terug laten boeken en ga ze ook blokkeren.
Ze hadden mij lang geleden gebelt dat ik een mini cooper kon winnen als ik eenmalig 4.95 zou laten afschrijven. Tja ik zat in de bus en verstand er eigenlijk niks van dus ben ermee akkoord gegaan.
Errug dom! Maarja dan nog vind ik dat ze geen recht hebben om zomaar 24.90 af te schrijven! Daar ben ik namelijk niet mee akkoord gegaan, dat weet ik zeker.
Ik hoop maar dat ik het bedrag terugkrijg
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Op 13 juni ben ik gebeld door hun zoals ik hierboven vermeldde.
Gisterenavond, 26 juni, 13 dagen na telefonisch contact, heb ik een mail gestuurd:
Tevens heb ik een mail ontvangen:
Nu afwachten of het zo blijft of dat ik andere acties zal moeten ondernemen...
Gisterenavond, 26 juni, 13 dagen na telefonisch contact, heb ik een mail gestuurd:
Vandaag, 27 juni, heb ik mijn proefexemplaar ontvangen en is de 4,95 van mijn rekening afgeschreven.Beste,
Enige tijd geleden ben ik telefonisch benaderd voor een proefexemplaar van Hoshi Sudoku ter waarde van 30,- voor maar 4,95.
Ik ben hiermee akkoord gegaan en zou deze binnen 2 weken tijd thuis krijgen waarna ik me kon afmelden om niet maandelijks dit blad te krijgen.
Vanwege het feit dat ik tot op heden niets heb gehoord, meld ik mij hierbij af voor het lidmaatschap van Hoshi Sudoku.
Ik wacht op mijn proefexemplaar en zal de 4,95 automatisch laten incasseren. Ik wacht echter niet op uw afmeldingsbrief aangezien deze dan al te laat is om mezelf af te melden.
Ik vraag u dan ook vriendelijk om mij uit uw systeem te verwijderen.
Ik hoop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en wacht op uw bevestiging.
Tevens heb ik een mail ontvangen:
Tot nu toe dus keurig verlopen.Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw verzoek om beëindiging van uw abonnement ontvangen.
Dit verzoek is inmiddels in onze administratie verwerkt. Met ingang van vandaag is uw abonnement ontbonden.
Bedenkt u zich in de toekomst en besluit u om toch weer abonnee te worden? Bel dan even met onze klantenservice op 0900-1030103(0.20 cent per minuut) . Wij verwelkomen u natuurlijk graag terug.
Met vriendelijke groeten,
Hoshi-Sudoku
Klantenservice
Nu afwachten of het zo blijft of dat ik andere acties zal moeten ondernemen...
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Hallo PT00,
Mag ik vragen naar welk adres je hebt gemaild?
Ik heb namelijk weken terug ook zo'n mail gestuurd, maar helaas geen reactie gekregen. Misschien heb ik wel de verkeerde mailadres gebruikt.
Fijn dat u er waarschijnlijk nu vanaf bent!
Groet,
Dayenne
Mag ik vragen naar welk adres je hebt gemaild?
Ik heb namelijk weken terug ook zo'n mail gestuurd, maar helaas geen reactie gekregen. Misschien heb ik wel de verkeerde mailadres gebruikt.
Fijn dat u er waarschijnlijk nu vanaf bent!
Groet,
Dayenne
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ik heb gemaild naar [email protected] en naar [email protected].
Deze laatste valt onder hetzelfde bedrijf en hebben dezelfde telefoonnummers genoteerd staan onder hun domeinnaam.
Ze hebben mijn mail met [email protected] beantwoordt.
Succes ermee.
Groeten,
Peter
Deze laatste valt onder hetzelfde bedrijf en hebben dezelfde telefoonnummers genoteerd staan onder hun domeinnaam.
Ze hebben mijn mail met [email protected] beantwoordt.
Succes ermee.
Groeten,
Peter
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Heel erg bedankt!
Nou, ik ga gelijk mailen. Ben benieuwd.
Groet,
Dayenne
Nou, ik ga gelijk mailen. Ben benieuwd.
Groet,
Dayenne
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ik lees dat er velen door HOSHI NL genept zijn,
ik ook
Ik heb puzzelrijk gebeld en de mevrouw daar gaf me een nummer dat ik kon bellen.
er wordt daar opgenomen door een vrouw met een brabants accent
en ze neemt op met: hallo.....
als je dan vraagt of je spreekt met HOSHI zegt ze dat het klopt.
040-2302412
Ik hoop dat het andere gedupeerden verder helpt!!
ik ook
Ik heb puzzelrijk gebeld en de mevrouw daar gaf me een nummer dat ik kon bellen.
er wordt daar opgenomen door een vrouw met een brabants accent
en ze neemt op met: hallo.....
als je dan vraagt of je spreekt met HOSHI zegt ze dat het klopt.
040-2302412
Ik hoop dat het andere gedupeerden verder helpt!!
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ik heb gister een mail gestuurd met een vriendelijk verzoek om de 24,90 die ze ongevraagd van mijn rekening hebben afgeschreven zo spoedig mogelijk terug te storen én mij uit hun systeem te verwijderen. Ik had maanden terug al gemailt voor stopzetting van het abonnement, en daar kreeg ik geen reactie op.
Dit kreeg ik terug:
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat uw wens tot stopzetting niet correct is uitgevoerd. Wij zullen opdracht geven voor het terugstorten van dit bedrag op uw rekening.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Hoshi- Sudoku
Klantenservice
Tot nu toe ben ik tevreden. Nu maar afwachten of ze werkelijk het geld terugstorten.
Dit kreeg ik terug:
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat uw wens tot stopzetting niet correct is uitgevoerd. Wij zullen opdracht geven voor het terugstorten van dit bedrag op uw rekening.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Hoshi- Sudoku
Klantenservice
Tot nu toe ben ik tevreden. Nu maar afwachten of ze werkelijk het geld terugstorten.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 jun 2007 14:54
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
ook ik ben gebeld door hoshi sudoku.
ik zou in een laatste ronde zitten om een vakantie cheque te winnen.
ik heb ook telefonisch toezegging gedaan om het boek van 4,95 op te laten sturen. meteen nadat ik ophing had ik al spijt en heb ik meteen al mijn geld behalve die 5 euro op mn spaarrekening overgezet. omdat ik bang was dat ze meer af zouden schrijven.
Het boek zou binnen 2 weken op de mat liggen, dat is dus niet gebeurd. en ik heb ze gemaild dat ik de telefonische afspraak nietig verklaar omdat hun zich niet aan de afspraken houden.
ik ging nog is op internet kijken en kwam toen dit tegen. ik schrok hier egt ontzettend van.
Ik ga dadelijk proberen dat telefoonnummer te bellen. en ik wil ook even langs de bank zodat ze die 5 euro niet meer afschrijven. maar ik heb geen rekeningnummer van hen dus heeft iemand enig idee hoe dat ik dat dan moet doen??
Met vriendelijke groet
Renske van HElvoirt
ik zou in een laatste ronde zitten om een vakantie cheque te winnen.
ik heb ook telefonisch toezegging gedaan om het boek van 4,95 op te laten sturen. meteen nadat ik ophing had ik al spijt en heb ik meteen al mijn geld behalve die 5 euro op mn spaarrekening overgezet. omdat ik bang was dat ze meer af zouden schrijven.
Het boek zou binnen 2 weken op de mat liggen, dat is dus niet gebeurd. en ik heb ze gemaild dat ik de telefonische afspraak nietig verklaar omdat hun zich niet aan de afspraken houden.
ik ging nog is op internet kijken en kwam toen dit tegen. ik schrok hier egt ontzettend van.
Ik ga dadelijk proberen dat telefoonnummer te bellen. en ik wil ook even langs de bank zodat ze die 5 euro niet meer afschrijven. maar ik heb geen rekeningnummer van hen dus heeft iemand enig idee hoe dat ik dat dan moet doen??
Met vriendelijke groet
Renske van HElvoirt
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Hoi Renske,
Ik heb het rekeningnummer voor je: 43.37.76.927
Ze hebben bij mij 24,90 van mijn rekening gehaald, dus hou het maar goed in de gaten.
Succes!
Groetjes Dayenne
Ik heb het rekeningnummer voor je: 43.37.76.927
Ze hebben bij mij 24,90 van mijn rekening gehaald, dus hou het maar goed in de gaten.
Succes!
Groetjes Dayenne
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 jun 2007 14:54
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
hartstikke bedankt ik ga er meteen achteraan. rijd nu nog naar de bank!
groetjes renske
groetjes renske
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Het boek is overigens nog eens geen 4,95 waard.
Hier zijn nog enkele gegevens die ik in de loop van de tijd dat ik ermee te maken had verzameld heb uit dit topic.
Of ze kloppen weet ik niet.
Telefoon:
040-2302412
09000430430
+31 (0)402647762
Rekeningnummers:
P000272649
235548600
433776927
Hoshi Sudoku
Postbus 325
5680 AH Best
adres klantenservice:
Hoshi Sudoku
Postbus 214
5500 AE Veldhoven
isomos bv
Speelhuislaan 173
4815 CD Breda
kvk 17160469 0000
Hier zijn nog enkele gegevens die ik in de loop van de tijd dat ik ermee te maken had verzameld heb uit dit topic.
Of ze kloppen weet ik niet.
Telefoon:
040-2302412
09000430430
+31 (0)402647762
Rekeningnummers:
P000272649
235548600
433776927
Hoshi Sudoku
Postbus 325
5680 AH Best
adres klantenservice:
Hoshi Sudoku
Postbus 214
5500 AE Veldhoven
isomos bv
Speelhuislaan 173
4815 CD Breda
kvk 17160469 0000
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 jun 2007 14:54
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
hallo
ik heb al diverse nummers van de klantenservice die op deze site van radar staan gebeld. Maar krijg in alle gevallen op alle tijdstippen bandjes dat ze niet bereikbaar zijn of je niet snel genoeg kunnen helpen. Heb ook al gemaild maar nog geen reactie.
MVG
ik heb al diverse nummers van de klantenservice die op deze site van radar staan gebeld. Maar krijg in alle gevallen op alle tijdstippen bandjes dat ze niet bereikbaar zijn of je niet snel genoeg kunnen helpen. Heb ook al gemaild maar nog geen reactie.
MVG
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Probeer eens 0900-1030103 (€ 0,20 p/m)
Dit is hun klantenservice telefoonnummer.
Althans, dat staat in hun brief.
Dit is hun klantenservice telefoonnummer.
Althans, dat staat in hun brief.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 aug 2007 17:12
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Bij deze wil ik ook even mijn stem laten horen.. Ook ik ben de dupe geworden van hoshi NL.. Ook ik heb het geld laten stoneren en bekijk het verder nog even. Als ze nog verder af gaan schrijven, stoneer ik dat ook weer.. Bedankt voor de verschillende genoemde rekeningnummers, ik zal het in de gaten houden!!
Groetjes Monique
Groetjes Monique
Re: Global Collect BV en HOSHI NL
Ik heb wel het puzzelboekje gehad en de triple white. Maar je moet goed luisteren wat ze vertellen. Als je geen vervolgzendingen wilt ontvangen moet je binnen een bepaalde tijd contact met ze opnemen om het af te zeggen, dat staat ook in de brief die je bij je eerste zending krijgt.