LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Vanmorgen de girofoon even gebeld.
Hé, die blijkt duurder te zijn geworden.
Was het eerst 5 eurocent per gesprek. Nu is het 10 eurocent per minuut.
Wat een schandalige prijsverhoging.
Ik betaal overal voor bij die rotbank.
Zomaar zonder aankondiging vooraf de tarieven fors verhogen.
Hé, die blijkt duurder te zijn geworden.
Was het eerst 5 eurocent per gesprek. Nu is het 10 eurocent per minuut.
Wat een schandalige prijsverhoging.
Ik betaal overal voor bij die rotbank.
Zomaar zonder aankondiging vooraf de tarieven fors verhogen.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Gewoon de normale gesprekskosten is het beste, geen koopnummer.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
@ renson
Heb je niet de beschikking over een pc??
ook niet op je werk??
Heb je niet de beschikking over een pc??
ook niet op je werk??
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Als je met sterretje 31 sterretje belt (eenmalig geen nummerweergave tijdens gesprek) dan kunnen ze je nummer ook niet achterhalen. Met GSM kunnen ze dat nog wel zien.
Dus we bellen allemaal
*31* 0 2 0 - 5 6 1 1 6 1 9
Girofoon optie 1
Dus we bellen allemaal
*31* 0 2 0 - 5 6 1 1 6 1 9
Girofoon optie 1
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Waarom zouden diensten gratis moeten zijn?
Voor niets komt de zon op.
Waar gaat het je nu eigenlijk om? Heb je een probleem met de prijsstijging, of met het feit dat je überhaubt moet betalen?
Voor niets komt de zon op.
Waar gaat het je nu eigenlijk om? Heb je een probleem met de prijsstijging, of met het feit dat je überhaubt moet betalen?
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Even voor de goede orde Mens:
een basispakket bij de giro kost 10,95 en dan krijg je geen afschriften en moet je betalen voor overschrijvingskaarten.
ik heb een
een betaalpakket kost ook geld
Ik vind dus dat ik ook recht heb op bellen tegen lokaal tarief. Mijnpostbank is nu nog gratis en heeft heel veel storingen. op het momnet dat postbank de overschrijvingskaarten afschaft dan heb je als klant geen keuze meer en moet je waarschijnlijk gaan betalen voor mijnpostbank.nl
een basispakket bij de giro kost 10,95 en dan krijg je geen afschriften en moet je betalen voor overschrijvingskaarten.
ik heb een
een betaalpakket kost ook geld
Ik vind dus dat ik ook recht heb op bellen tegen lokaal tarief. Mijnpostbank is nu nog gratis en heeft heel veel storingen. op het momnet dat postbank de overschrijvingskaarten afschaft dan heb je als klant geen keuze meer en moet je waarschijnlijk gaan betalen voor mijnpostbank.nl
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Je kiest toch zelf voor postbank?
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
en als je er zelf voor kiest moet je gewoon je mond houden als iets niet bevalt?
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Nee, dan kun je postbank vragen om het doen zoals jij hebt hebben wil.
Als ze dat niet doen, kun je voor een andere bank kiezen.
Of je schouders erover ophalen en doorgaan met je leven.
Ik bedoel dit niet vervelend naar jou toe, maar er is al een alternatief genoemd om gewoon tegen lokaal tarief te bellen. Gebruik dat dan, dan ben je zonder extra kosten van je probleem verlost.
Als ze dat niet doen, kun je voor een andere bank kiezen.
Of je schouders erover ophalen en doorgaan met je leven.
Ik bedoel dit niet vervelend naar jou toe, maar er is al een alternatief genoemd om gewoon tegen lokaal tarief te bellen. Gebruik dat dan, dan ben je zonder extra kosten van je probleem verlost.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Vraagje: Waarom hanteren bedrijven zoals Postbank een 0900-nummer voor 5ct of 10ct per minuut?
Ze maken er zelf geen winst op. Dat zal pas gebeuren bij nog hogere tarieven. Het kost alleen maar geld om een 0900-nummer in bezit te hebben.
Waarom kiezen ze niet gewoon voor een regulier telefoonnummer?
Het kost minder, geen irritatie bij klanten en ook geen problemen vanuit buitenland of mobiel.
Ze maken er zelf geen winst op. Dat zal pas gebeuren bij nog hogere tarieven. Het kost alleen maar geld om een 0900-nummer in bezit te hebben.
Waarom kiezen ze niet gewoon voor een regulier telefoonnummer?
Het kost minder, geen irritatie bij klanten en ook geen problemen vanuit buitenland of mobiel.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Je hebt vaste en variabele kosten. De kosten die je opnoemt vallen onder de vaste kosten. Het bellen met de girofoon vind ik onder de variabele kosten vallen, je betaalt per keer.Ik vind dus dat ik ook recht heb op bellen tegen lokaal tarief.
En ik vind het niet meer dan normaal, dat je daar een gering bedrag voor moet betalen, als je er gebruik van maakt.
En daarom maak ik er ook geen gebruik meer van, omdat ik met MijnPostbank.nl gratis en voor niets veel meer kan doen (als het werkt )
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Nou zoals je weet doet die site het heel vaak niet.
Straks kost het 40 eurocent per minuut.
Straks kost het 40 eurocent per minuut.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Heel vaak is wat overdreven. Er zijn de afgelopen weken inderdaad een paar stroringen geweest. Ik heb daarover ook gelezen, maar persoonlijk heb ik er geen last van gehad. Alle keren, dat ik ervan gebruik maak, kan ik er bij komen.Nou zoals je weet doet die site het heel vaak niet.
Ik neem aan, dat je hiermee de girofoon bedoeld. Waarop is deze prijs gebaseerd? En zelfs al is het echt zo, dan kun je altijd nog besluiten om er geen gebruik (meer) van te maken.Straks kost het 40 eurocent per minuut.
Laatst kreeg ik ook een brief van de Postbank, dat mijn Basis pas van de onze tweede girorekening komt te vervallen. Ik zou een gewone pas krijgen, die een bepaald bedrag kost. Ik heb dus gekozen om geen pas nemen voor die rekening. Als ik geld van die rekening nodig heb, dan schrijf ik het wel (gratis via MijnPostbank.nl) over naar onze betaalrekening.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Gezien alle bovenstaande waar ik het 99% mee eens ben, maar wat gebeurt er straks als het ING word?
Wat als het plaatselijke kantoor alle Postbank klanten krijgen, aan de balie, want dat mag dan....
Op het postkantoor waren ooit deskundige mensen, en nu is het daar bij TNT postkantoor wel erg rustig geworden.
Ik heb gelukkig een beter werkende rekening bij Argenta, rente vergoeding en gratis pasjes, alleen zelf de afschriften uitprinten!
In ruil voor 0,5% rente moet je wel zelf printen, maar of je het per week,maand, kwartaal of nooit doe bepaal je zelf!
Verder die Bolus rekening, nee, geen tikfout, want ik word misselijk van die rentepunten... en krijg minder dan 3,65% zoals bij Argente, en als je tijdelijk geld nodig hebt, in April reis betaald en kreeg in Mei vakantie geld, en dan is de bonus..... dus dure maand?
Ze zijn bij Argenta erg blij met deze stuur alle klanten weg aktie!
Wat als het plaatselijke kantoor alle Postbank klanten krijgen, aan de balie, want dat mag dan....
Op het postkantoor waren ooit deskundige mensen, en nu is het daar bij TNT postkantoor wel erg rustig geworden.
Ik heb gelukkig een beter werkende rekening bij Argenta, rente vergoeding en gratis pasjes, alleen zelf de afschriften uitprinten!
In ruil voor 0,5% rente moet je wel zelf printen, maar of je het per week,maand, kwartaal of nooit doe bepaal je zelf!
Verder die Bolus rekening, nee, geen tikfout, want ik word misselijk van die rentepunten... en krijg minder dan 3,65% zoals bij Argente, en als je tijdelijk geld nodig hebt, in April reis betaald en kreeg in Mei vakantie geld, en dan is de bonus..... dus dure maand?
Ze zijn bij Argenta erg blij met deze stuur alle klanten weg aktie!
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
ja en dan?
Via internet is het gratis en veiliger!
Via internet is het gratis en veiliger!
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Ga toch naar ARGENTA Internet-bank !!!
Goede rente op bank- en spaarrekening en alles gratis.
Ze hopen nog dit jaar met een credit-card te komen.
Goede rente op bank- en spaarrekening en alles gratis.
Ze hopen nog dit jaar met een credit-card te komen.
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
@ Indalo
huh?? dan weet jij méér dan ik....
ík weet alleen dat het "direct updaten pinautomaten" (zoals RABO doet), op hun verlanglijstje staat... maar dan GRATIS
huh?? dan weet jij méér dan ik....
ík weet alleen dat het "direct updaten pinautomaten" (zoals RABO doet), op hun verlanglijstje staat... maar dan GRATIS
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Beste Noble,
Je kunt niet alles weten !!!
Wij zijn maar mensen.
De credit-card zal beslist NIET gratis zijn.
groetjes Indalo
Je kunt niet alles weten !!!
Wij zijn maar mensen.
De credit-card zal beslist NIET gratis zijn.
groetjes Indalo
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Niet gratis?
Wat een oplichters!!!
Die argenta bank die verdient al genoeg aan het feit dat ik daar mijn geld onderbreng. En dan moet ik ook nog betalen als ik een creditcard zou willen?
Dit moeten we niet pikken!!
Wat een oplichters!!!
Die argenta bank die verdient al genoeg aan het feit dat ik daar mijn geld onderbreng. En dan moet ik ook nog betalen als ik een creditcard zou willen?
Dit moeten we niet pikken!!
Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Weer storing bij Postbank
De afgelopen weken was er ook al sprake van toen langer durende en hardnekkig optredende storingen voor klanten van mijnPostbank.nl. Absoluut dieptepunt was daarbij toen het op zondag 3 juni gedurende de hele dag niet mogelijk bleek om via het internet transacties te doen middels de Postbank. Naar aanleiding van die storing beloofde de Postbank beterschap, en liet men weten zo’n 40 miljoen euro te zullen investeren in verbeteringen van het netwerk en extra personeel te zullen inschakelen in geval van een storing.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/665912 ... html?p=6,1
Ik vind de girofoon reuze handig en je neemt de Postbank werk uit handen dus waarom zou je daarvoor extra moeten betalen?
De afgelopen weken was er ook al sprake van toen langer durende en hardnekkig optredende storingen voor klanten van mijnPostbank.nl. Absoluut dieptepunt was daarbij toen het op zondag 3 juni gedurende de hele dag niet mogelijk bleek om via het internet transacties te doen middels de Postbank. Naar aanleiding van die storing beloofde de Postbank beterschap, en liet men weten zo’n 40 miljoen euro te zullen investeren in verbeteringen van het netwerk en extra personeel te zullen inschakelen in geval van een storing.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/665912 ... html?p=6,1
Ik vind de girofoon reuze handig en je neemt de Postbank werk uit handen dus waarom zou je daarvoor extra moeten betalen?