LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jet cars

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
sorayapeter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 21:49

jet cars

Ongelezen bericht door sorayapeter »

koop geen auto bij JET CARS!!!het zijn oplichters 1e klas wij hebben helaas wel al een auto daar gekocht maar nog geen 10 kilometer van de garage vandaan of de auto stopt er mee :shock: en ze komen je niet helpen en garantie geven ze ook niet!!kijk bij google en dan jetcars en dan kan je nog meer verhalen van slachtoffers lezen het zijn er een hoop

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: jet cars

Ongelezen bericht door DL3B »

kijk bij google en dan jetcars en dan kan je nog meer verhalen van slachtoffers lezen het zijn er een hoop
Waarom heb je dan niet eerder "gegoogled"? Maar ja dat zien we hier vaker, overal voor waarschuwen & dan koopt men nog bij de verkeerde, zonder garantie etc.etc.etc en dan...............lekker klagen.
Sorry, maar hier heb ik geen medelijden mee :P

sorayapeter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 21:49

Re: jet cars

Ongelezen bericht door sorayapeter »

nou sorry hoor dat er dan nog mensen bestaan die gewoon vertrouwen in mensen hebben!!!ja misschien had ik moeten googelen maar ik ga er vanuit dat mensen zo niet met elkaar omgaan maar ja blijkbaar ben jij het gewend dat mensen je in de **** nemen!!

hooplol
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:01

Re: jet cars

Ongelezen bericht door hooplol »

De tijd van elkaar vetrouwen is al een tijdje voorbij hoor
Welkom in de nieuwe wereld! :wink:

sorayapeter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 21:49

Re: jet cars

Ongelezen bericht door sorayapeter »

nou sorry kan er niet aan wennen!!en het zou ook niet normaal moeten zijn!!maar goed ik probeer alleenmaar mensen te waarschuwen en dat ze niet de (stomme) fout als ons maken!!

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: jet cars

Ongelezen bericht door DL3B »

Ik ben helemaal niet gewend dat mensen mij in de maling nemen.
Ik wáák er echter voor dàt ze het doen. En tja, in de autobranche is er véél kaf onder het koren. Evenals in de dierenhandel & zo ken ik er nog wel een paar.
Maar je moet wel héél naïef zijn bij Jet Cars te gaan kopen als er overal topics (zelfs hier op het Radarforum) over zijn. Overigens kun je best bij Jet Cars kopen: als je zelf handig bent, niet om een reparatie verlegen zit & de auto voor een schappelijke prijs koopt (oftewel: niet te veel er voor betaalt). Garanties moet je je daar niet druk over maken.
U zult de volgende keer gewoon een auto bij een Bovag garage aan moeten schaffen mèt Bovag-garantie; dan kunt u tenminste ergens op terugvallen.

sorayapeter
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2007 21:49

Re: jet cars

Ongelezen bericht door sorayapeter »

nou ja daar ben ik nu ook wel achter ja..misschien zijn we ook wel te naief geweest en had ik beter moeten kijken maar daarom wil ik voor mijn gevoel nog wel proberen om andere mensen te waarschuwen!!dan voel ik me tenminste niet helemaal teleurgesteld..maar ik zal zeker de volgende keer beter uitkijken..

simla
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 nov 2008 14:09

Re: jet cars

Ongelezen bericht door simla »

Hallo

Ik kocht mijn auto bij Jet cars
Ik ben ook opgelicht met een groene rover .
Niet eens een week had ik de auto.
Moest ik een koste gaan betalen van 500 euro.
In plaats van stuurolie was er remolie in het stuur.
En nog er waren gaten aan het pijpen en radeter en oliefilter.
Mm nog bij de APK keuring 550 euro betaald en nu de motor is defect.
De auto is nog niet klaar en de bumper is ook niet goed.
De auto zit al 4 manden stil in het grage.
En ik kocht de auto in november 2007 voor 1950 euro.
Niet eens een jaar heb ik 2500 euro kosten moeten aan besteden aan de auto.
Dus jammer maar bent wel opgelicht met de auto .
Mijn auto is nu in de garage tja zo veel kosten in totaal het aankoopprijs1950 euro.
Plus 2500 euro het besteden geld wordt in totaal 4450 euro .

MENSEN GEEN AUTO KOPEN BIJ JET CARS
HET GROOTSTE OPLICHTER TER WERELD

WIE EEN AUTO KOOP BIJ JET CARS EN MEEMAAKT MET HET OPLICHT DIE MENSEN WETEN HET HOE HET ZIT

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: jet cars

Ongelezen bericht door cliff »

Is laats nog op tv geweest bij undercover in nederland.

Dit is bekent over deze zaak.

Wernerfiliz
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2013 09:11

Re: jet cars

Ongelezen bericht door Wernerfiliz »

Hallo ook wij zijn bij jetcars in Rotterdam geweest.
We zagen op internet een Mooie auto staan zijn daar gaan kijken en de mooie auto op internet bleek niet zo mooi te zijn als op de foto.
Dus keken we even over het terrein verder en zagen een mooie opel staan.
Sleutels gevraagd en proef gereden voor zover dat mogelijk was (op het terrein )
De auto wilde niet starten en hij zei dat komt omdat hij stil staat hier.
Gestart met kabels en we konden rijden.
Niks op aan te merken ....ik dacht ik heb de auto gevonden!!!
En we hebben op 20-09-2013 hier de auto gekocht een opel Zafira voor 1550 euro. Bj 2000
De auto was 4 dagen geleden gekeurd! Af en toe ging er een oranje lampje branden maar ook gelijk weer uit,dit is normaal en is niks! Keek in het boekje en ook daar staat als hij gelijk uit gaat het geen kwaad kan.
1,5 week later sta ik bij school en mijn auto starte niet terug....naar kwikfit voor een accu meting en ja hoor nieuwe accu gekocht 140euro.
Maar nu 5 weken later een vreemd geluid tijdens het remmen....
Auto naar garage gedaan en die heeft ook naar dat oranje lampje gekeken en ja hoor

1 Remblokken helemaal versleten ...160 euro makers kosten.
2 overmatig olie lekkage .... ??? Kosten.
3 motorstoringen 3 stuks kosten reparatie tussen de 600 en 900 euro. En 93 euro voor uitlezen.
Nou ja...ok. Hij had wel tijd om de remblokken te vervangen en dan volgende week nog maar eens de rest.
Later belt de garage op ik krijg een bout van het wiel niet los dus moet ik die uitboren en kijken of ik het schroefdraad er weer wat op krijg maarrrrr als dat niet gaat moet ik er weer wat vernieuwd worden en dat kost ook wel een paar honderd euro........conclusie ik voel me zwaar opgelicht!!!!
Want de woorden bij jetcars waren: dit is een goede keus mevrouw,is echt een goede sterke auto.
Terwijl de garage nu zegt zou toch maar eens kijken of je hem wel wilt houden.

Mensen koop niet bij jetcars!!!!

Frits Bband
Berichten: 66
Lid geworden op: 30 dec 2011 07:46

Re: jet cars

Ongelezen bericht door Frits Bband »

Ongelofelijk dat mensen een auto in die prijsklasse kopen bij zo'n tent en dan verbaasd zijn dat ze kosten krijgen...zucht!

abi01
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2013 12:14

Re: jet cars

Ongelezen bericht door abi01 »

Beste mensen het zal je maar gebeuren en achteraf ben een loser zachtjes uitgederukt.Maar Ik ben opgelicht door deze garage Jet Cars..Het zujn de smerigste en onmenselijke figuren die ik ooit in mijn leven mee te maken heb gehad..Wij'' mijn gezin dus''hebben een leuke Opel zafira zien staan bij hun.We wilden omruilen en nog wat bij betalen,zegt die Engerd oke.Een kleine proefrit je gemaakt bleek de auto naar mijn mening wel oke.Dus wij rijden weg daar onderweg kwam die still te staan midden op de snelweg om 21:00 uur.Anwb gebeld leen auto gekregen hun auto wordt gesleept.Wij rijden volgende dag naar Jet cars ik eis mijn geld terug +mijn ingeruilde auto kwam die man heel bedreigend over en laat ie ook nog een hele grote hond op ons af. mijn vrouw huilend op de grond,Uiteindelijk wilde die 1000 Euro terug geven en niets meer...Ik ben er nog steeds kapot van en laat staan hoe mijn vrouw er van voelt.Dus A.U.B Mensen koop niets van deze Oplichters..Wees gewaarschuwd...

witte angora
Berichten: 32135
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: jet cars

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vraag me, als ik dit soort verhalen lees, altijd af hoe een bedrijf als Jet Cars toch altijd aan die wrakken komt...

autoservice H
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2013 08:12

Re: jet cars

Ongelezen bericht door autoservice H »

Als je ziet in welke prijsklasse jet cars adverteerd dan is het niet zo raar dat er gebreken zijn.

Maar de prijs is wat de mensen aanstaat en ze weten natuurlijk niet wat er allemaal aan elke auto mankeerd, vandaar geven ze geen garantie.

Dus zonder verstand van zaken, geen auto kopen daar !

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: jet cars

Ongelezen bericht door Quark »

Nu lees ik zo vaak dat mensen een auto kopen voor en laag bedrag.
Vaak koop je andermans ellende.
Het is natuurlijk ook zo, als er wat kapot gaat de reparatie kosten de waarde van de auto behoorlijk overstijgen.
Handelaren zullen dan bij zulke "goedkope"auto's niet staan te springen deze te repareren.
Mijn eigen garage verkoopt deze auto's bij inruil dan ook direct door aan de handel.
Alleen als hij de auto zelf altijd in onderhoud heeft gehad en bijna zeker weet dat er geen kosten aan komen wil hij nog wel eens een auto zelf verkopen.

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: jet cars

Ongelezen bericht door peteroo »

Probleem met goedkope, oudere auto's is dat het onderhoud vaak verwaarloosd is. Ook in een oudere auto kun je nog jaren met plezier rijden en nog goedkoop ook. Maar de onderhoudskosten overtreffen al snel de dagwaarde en dan is de keuze voor weer een ander oudje snel gemaakt. Je koopt inderdaad andermans ellende.

Jet Cars zal niet opzettelijk rommel verkopen, maar zoals voor alle autohandelaren geldt, je kunt er beter niet zonder deskundig advies mee in zee gaan.
Mijn vaste onafhankelijke garagist heeft altijd wel wat auto's van diverse merken staan, voor de beter gevulde en voor de krappere beurs. Zijn prijzen liggen altijd wat hoger dan bij handelaren, maar je voorkomt een hoop ellende achteraf. Een goedkopere auto is alleen een goed idee als je zelf goed kunt sleutelen.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: jet cars

Ongelezen bericht door Wubo »

@ autoservice H

makkelijker gezegd dan gedaan.

wij hebben 5 jaar terug onze auto daar ter mogelijke inruil gebracht en terwijl zij keken wat de mogelijkheden waren, deden wij een proefrit.
Binnen 2 min. wisten wij... dit klopt niet en zijn teruggegaan.

Wij hebben namelijk wel verstand van auto's maar zagen bij voor onderzoek geen info over Jetcars.

Komen terug na de proefrit en vragen waar onze auto staat om terug naar huis te gaan.

Waren ze nog bezig en zou eraan komen.
Binnen 5 min. werd de auto voorgereden.

We rijden weg en merken na 1000 mtr. dat de auto afwijkt en nog meer voor problemen.

Blijkt dat die gasten gewoon even een snelle pitstop banden wisseling hebben uitgevoerd en met een koevoet de banden met brute force van de velgen af hebben getrokken.
Schade aan de velgen en 2 totaal verschillende banden erop.

Niet alleen dat maar ze dachten de banden ook wel even goed op te pompen, dik ei in een van de banden.

Moesten hele weg nog terug.

Waarom terug zonder te melden, die gasten kijken je weg en als je niet snel op pleurt of je zo deze melding maken, dan slaan ze je eruit.

Bij politie aangifte gedaan en nu 5 jaar verder niet helemaal NIETS gedaan of gehoord!

Kan me nu niet meer bommen maar Jetcars?

NOOIT je auto daar kopen, het is troep en oplichting

drestar
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 apr 2013 11:52

Re: jet cars

Ongelezen bericht door drestar »

wubo ik snap je verhaal niet helemaal. je hebt proefgereden en daarna weer in je eigen auto gestapt omdat je de auto niet nam waarin je proef reed? en ze hebben ondertussen aan de banden van je eigen auto zitten klooien terwijl jij de proefrit deed??? waarom zouden ze dat doen?? zolang de inruil niet is gedaan mogen ze toch niet aan jou spullen komen? stel ik kom ergens met mijn auto naar een andere auto kijken en ga proef rijden om te kijken of ik in wil ruilen en ondertussen gaat de garage aan mijn auto dus mijn eigendom zitten. dat kan toch niet? beetje raar verhaal van je

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: jet cars

Ongelezen bericht door Frantic2 »

drestar, dat is een bericht uit 2013.... waarom nu nog omhoog schoppen?

stofzuigertje

Re: jet cars

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ja, als je tijdens een proefrit de sleutels van je auto geeft zonder enige controle om voor hun de inruil waarde te laten onderzoeken .......

Ik ben tevreden, prima koffie en tussen de 95% rotzooi staat nog wel eens een goede die net is ingeruild.
Wel goed zoeken en niet online, klopt vaak niet, al verkocht of oude foto...

Gewoon rustig rond wandelen en vraag de sleutel voor rondje op hun parkeerplaats, verder weg mag niet....

Als je weet hoe ze zijn, en parkeer je auto nooit op hun terrein....
Laat hem op slot staan en pas na iets gevonden te hebben aanbieden en erbij blijven...

Het zijn goedkope handelaren die alle rommel verkopen die ze elders kwijt willen.
Dus leuk voor doe het zelf jongens die graag sleutelen, en zolang je weet hoe zij zijn is er niets aan de hand, maar niet voor onschuldige kopers zonder technische ervaring!

Gesloten