LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
J. Bovens
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2007 17:30

Vakantiekaart

Ongelezen bericht door J. Bovens »

Het lijkt wel of Dio in dienst is van Vakantiekaart, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Het is toch fantastisch dat Vakantiekaart die korting verstrekt, maar bij de meeste deelnemers aan dit Forum speelde de handelwijze van Vakantiekaart een rol, hoe ze mensen proberen te strikken en aan zich te binden, dreigen met deurwaarders omdat je zogenaamd niet tijdig geannuleerd hebt, etc. Het begon op een gegeven moment op stalking te lijken, toen werd ik het beu en ben via Internet op dit Forum gekomen.
Maar nu lijkt het erop dat ze zich rustig houden, ik hoor in ieder geval niet veel negatiefs meer de laatste dagen. Dus dit Forum werkt dan wel in positieve wijze mee!
Het is goed als mensen kritisch zijn en het Internet draagt een flink steentje mee in het bewustwordingsproces.
Voor de mensen die op vakantie gaan en willen boeken via Vakantiekaart: een prettige en voordelige vakanie gewenst!

dionysos
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jun 2007 14:32

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door dionysos »

@ J. Bovens

Ik heb mijn berichten op het forum nog eens teruggelezen en het lijkt er inderdaad wel op! Nee, ik werk niet voor vakantiekaart. Ja, ik werk wel in de reisbranche en vind het concept (en ken het via een collega) gewoon erg goed. Een simpel idee waar veel mensen baat bij hebben.
De handelswijze m.b.t. het werven van leden is ook niet helemaal mijn stijl maar ik heb gegrepen dat dit uitbesteed wordt aan callcentra. Tja, en we weten allemaal dat die bedrijven soms behoorlijk agressief kunnen overkomen.

Maar ach, wil je een voordeel(tje) op je vakantie, dan neem je zoiets op de koop toe!

Fijn weekend!

Groeten,
Dio

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Marco Polo »

....Nee, ik werk niet voor vakantiekaart....
Eh...hoe was de uitdrukking ook alweer?!!
Iets van..."die is ook niet in z'n eerste leugen gestikt"!

Gesloten