LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten DONG

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
dijkmans
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 mar 2007 17:21

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door dijkmans »

ik heb vandaag de jaarafrekening van DONG ontvangen
heb alles nagekeken en het klopt helemaal, de begin en eindstand zijn precies zoals ik heb opgegeven, krijg ook nog geld terug maar dat zal verrekend worden met de nog (2) openstaande maandafschrijvingen
ik hoop dat de jaarafrekeningen voor iedereen net zo zal zijn
de op papier gezette gegevens zijn duidelijk en begrijpbaar opgegesteld
Laatst gewijzigd door dijkmans op 23 jun 2007 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

@dijkmans

mijn jaarafrekening v.w.b. begin en eindstand klopte ook precies, maar waarom ik inene een verhoging van 116 euro per maand zou moeten gaan betalen weet ik nog steeds niet... maar goed, ze hebben nog 5 werkdagen om me daarover terug te bellen........

Mvrgr. Tinne

dijkmans
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 mar 2007 17:21

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door dijkmans »

't is goed om te horen dat ook uw afrekening klopt, vwb het maandtarief
hoop ik dat ook dat in orde komt

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

ech wel..........................

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

nou, vandaag waren de 10 werkdagen om.............

En, helemaal niets.........nada, noppes, niente, rien, nothing, nichts(keiner) etc etc.........

maar ga dus ook nog even niet betalen, zo ben ik dan ook wel weer

Mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Heb ook nog steeds geen eindafrekening ,ga de 5e maand in.Ben def.overgestapt en laat het verder over aan de geschillencom.
GR....Nita

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

Nita, ik HEB een eindafrekening, de standen kloppen maar ze verhogen inene mijn maandbedrag met 116 euro, terwijl, als ze de (in mijn geval) laatste 2 maanden hadden geincasseerd, c.q. mij hadden laten betalen (wat ik geprobeerd heb) ik dus gewoon ca. 90 Euro terug had gekregen, kortom, ze kunnen het bedrag van de eindafrekening krijgen, en het bedrag aan voorschot wat ik gewend was te betalen. Euro 226

mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

hoy tinne, nog even .Ik las ergens dat jij ook in Brabant woont.Wil je nog even de aanwijzing geven.Nee niet PU.maar richting ES.
Ps.Als je nu gewoon je vorig voorschot bedrag betaald?? en het verder gewoon afwacht.?

GR..............Nita

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

hoi, Nita, jij woont dus in Nis..n, ? ik in een durpke wat heeeeeeeeeeeeeel gereformeerd is, en waar ik op dit forum al ben afgefakkeld, er bestaat niet zo'n dorp waar de braderie niet op zondag is.............

yeah, right. ik dus wel, en met veel plezier.

En geloof me Nita, dat is ook precies wat ik ga doen, zie ergens een aantal pagina's terug, kopietje van het mailtje wat ik aan Dong heb gestuurd.

Gr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Ja Tinne, Urk ook ger. las ergens hier dat je die met goed fatsoen geen hand kan geven. :wink:
GR.............Nita

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

nee Nita, ik woon in Kl.....t. Zelfde laken een pak.

Mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Dacht ik al Tinne.We zitten niet zo ver van elkaar af.Knap trouwens dat het met de foto"s is gelukt. :wink:
Gr..........Nita.

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Waarom blijven mensen niet gewoon bij de vertrouwde energieleverancier. UIteindelijk zijn zij degene die de energie daadwerkelijk leveren. Oxxio, Energiedirekt en DONG bv innen uw centjes dolgraag zonder dat zij instaan voor de gewenste kwaliteit.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Gerrit Dekzeil,
Noem eens een vertrouwde energieleverancier?
GR.....Nita.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

gerrit dekzeil, ik had nauwelijks een keuze he? Intergas (waar ik al jaren mijn GAS van betrek, is namelijk overgenomen door Dong.................

tis dus niet dat ik zo nodig wilde overstappen, wat mij betreft BEN ik niet eens overgestapt, alleen mijn leverancier heeft een andere naam gekregen.

Mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Hoi Tinne,ik heb wel de keuze gemaakt over te stappen,puur om de manier waarop ik bij Dong word behandeld .Bij e-mailen geen reactie op een aangetekende geen reactie bij tig keer bellen steeds hetzelfde antwoord.Zie dat dus voor de toekomst met deze leverancier niet meer zitten.Inmiddels 5 maanden achterstand.kan ik betalen maar blijf het schandalig vinden.betrek van Essent electra en heb straks alles op een rekeningoverzicht.Ook makkelijk.Bovendien zijn ze daar altijd te bereiken en is klantenservice bellen ook nog eens gratis.

VR.GR.Nita. :wink:

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

klopt inderdaad wel Nita, alleen ik heb lang geleden de keuze gemaakt: InterGAS levert GAS en Essent Elektra, heb nog nooit reden gehad om over te stappen (Vaak genoeg daarover gebeld, zou U niet, nee ik zou en zal niet (schoenmaker blijf bij je leest) Echter, ik HAD dus geen keuze, InterGAS is Dong geworden. Daar zal ik het nog even mee moeten doen, overigens zijn de 10 werkdagen die ze op hun site geven als reactie tijd op mailtjes afgelopen Vrijdag verstreken.... Je kunt misschien wel raden wat ik morgen ga doen......... BELLEN, al zal ik daar 4 uur in de wacht hangen ( a raison de ...... eurocent de minuut) interesseert me geen H..

Zit een goede speaker op mijn telefoon, doe ik tussendoor wel een wasje...........

Mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Ben ook erg honkvast Tinne en zit ook al jaaaaren bij Intergas zoals ik al jaaaren bij essent zit.Had geen zin meer in evt."toekomstproblemen".Problemen zat op moeten lossen en heb daar echt geen zin meer in.

VR.GR........Nita

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

snap ik maar al te goed Nita, bij mij is het een kwestie van: even probleem oplossen met Dong (hoewel, sec gezien heb ik geen probleem) en daarna maken dat ik wegkom.

Mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Tinne dit is even off topic.Speelt cybermaatje niet meer mee hier?

Gesloten