LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LINEA 7 Afslank capsules

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
miran100
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jun 2007 21:38

Re: LINEA 7 Afslank capsules

Ongelezen bericht door miran100 »

je geld terug krijgen doe je niet ik stuur een al een maand lang elke dag een fax maar nog steeds niets ontvangen.er moet toch iemand zijn die achter hun e-mail adres kan komen?mijn man was er bij een ander bedrijf voor 800 euro ingegaan maar die heeft ze elke dag een mail gestuurd en na 7 mnd.toch zijn geld terug gehad.dus niemand een hacker in de familie? :x

miran100
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jun 2007 21:38

Re: LINEA 7 Afslank capsules

Ongelezen bericht door miran100 »

yes!!!!het elke dag versturen van een fax heeft geholpen.
het geld stond net op mijn rekening!! :lol: :lol: :lol:

sonny1
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2007 19:09

Re: LINEA 7 Afslank capsules

Ongelezen bericht door sonny1 »

wow !!

tof zeg . dat geeft hoop!!

groetjes

margreet-22585
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2007 13:36

Re: LINEA 7 Afslank capsules

Ongelezen bericht door margreet-22585 »

Hallo, ik heb ook linea7 geprobeert en natuurlijk zonder resultaat zoals iedereen volgens mij.
Ik heb een week geldeden een aangetekende brief naar hun toegestuurd met de lege verpakking en het garantiebewijs.
Met het verzoek om 70 euro op mijn rekening terug te storten. Nog geen reactie op gehad maar een paar dagen later kreeg ik weer exact dezelfe reclame + bestelformulier van hun.
En het waren trouwens ook geen capsules zoals beloofd maar bruistabletten die ik in 1 liter water moest oplossen. Echt heel vies en ze losten niet eens goed op.
ceru, hoe lang duurde het bij jou voordat je eindelijk je geld terug kreeg?
En is je dat gelukt via telefoon, brief of fax?
En via wat voor een manier zijn jullie in aanraking gekomen met Linea7? want niet iedereen krijgt hun reclame.

Groetjes van Margreet

miran100
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jun 2007 21:38

Re: LINEA 7 Afslank capsules

Ongelezen bericht door miran100 »

hoi margreet,kreeg de folder op mijn naam in de bus,heb voor 7 dgn
besteld maar totaal geen effect,heb netjes op tijd een briefje gestuurd op 7 mei want ik wilde mijn 39 euro terug.
niets gehoord!toen heb ik elke dag een fax gestuurd met daarin de mededeling dat ik ze als bedriegers op internet zou zetten en aangifte zou doen en dat ik alle instantie"s zou benaderen zoals radar,opgelicht e.d.
na 1maand elke dag een fax te hebben verstuurd kreeg ik mijn geld terug!!!dus doe je best dreigen helpt.
veel sucses miranda

Mike89
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2008 04:14

Re: LINEA 7 Afslank capsules

Ongelezen bericht door Mike89 »

Ik kreeg vanmorgen een boekje met van alles en nog wat er in, oa met dit product. het is maar goed dat ik op deze form tereg kwam want zo te lezen klopt er niet veel van hun afvalproduct.
ik blijf maar mooi bij de meds van de doktor die wel helpen :D -25kilo in 6-12maanden :) Ik gebruik ze nu alleen nog maar om mijn gewicht op pijl te houden... tijdens die vervelende tijden van het jaar :? zomervakantie

Gesloten