LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Axxion navigatiesysteem van Kruidvat
Re: Axxion navigatiesysteem van Kruidvat
tomtom draait dus prima, alleen vroeg ik me af welke instellingen je voor de gps ontvanger gebruikt? Andere NMEA ontvanger neem ik aan? En welke baud-rate en welke com-poort?
Ik ontvang de navigatie pas volgende week maar ben vast informatie aan het inwinnen over het ding omdat iedereen er problemen mee heeft.
Daarom wil ik hem op tomtom laten draaien en zoek hiervoor dus de informatie.
B.v.d. kai
Daarom wil ik hem op tomtom laten draaien en zoek hiervoor dus de informatie.
B.v.d. kai
-
Het apparaat zelf heeft nooit problemen gegeven. Enig nadeel is dat Medion geen opdates geeft. Dus op een gegeven moment zijn de gegevens verouderd. daarom is hij ook gaan zoeken naar een oplossing. En die heeft hij dus gevonden na een zoektocht op het net. Ik denk niet dat hij veel trek zal hebben om zijn ervaringen te delen omdat je nooit weet wie je voor je hebt.. Tenslotte is en blijft het natuurlijk illegaal.
@kai - heeft Kruidvat je gemaild over de levering ?
Wat ik niet zo goed snap, het gaat hier toch om een axxion navigatiesysteem, hoe kom je dan bij medion? En het enige wat ik graag van je zou horen is als je tomtom opgestart hebt op je axxion, en je "tapt" rechtsonder op de 5 oplopende balkjes voor sateliet signaal, en je tapt dan nogmaals rechts (weer de 5 oplopende balkjes), dan zit je in het menu waar de instellingen van de gps ontvanger staan... Als je dan tapt op: "stel in", welke instellingen krijg je dan vervolgens?
En zie je als je tomtom gebruikt wel het aantal satelieten? Want ik heb ook al berichten gelezen dat tomtom het wel doet, maar dat het aantal satelieten niet zichtbaar is... Dank!
En zie je als je tomtom gebruikt wel het aantal satelieten? Want ik heb ook al berichten gelezen dat tomtom het wel doet, maar dat het aantal satelieten niet zichtbaar is... Dank!
Kruidvat heeft me gemaild na een vraag van mij wanneer ik hem kon verwachten de levering zou deze week zijn is ook nog eens telefonisch bevestigd.
Bedankt.
Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer de levering nu eigenlijk plaatsvindt :
2-5 weken na de daadwerkelijke ingang van de verzekering of 2-5 weken vanaf het moment dat de polis in bezit is.
Weet jij dat misschien ?
bvd.
Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer de levering nu eigenlijk plaatsvindt :
2-5 weken na de daadwerkelijke ingang van de verzekering of 2-5 weken vanaf het moment dat de polis in bezit is.
Weet jij dat misschien ?
bvd.
Je kunt het beste even met het kruidvat klantenservic bellen dan kunnen ze je vertellen in welke week je de navigatie ontvangt.
Gr.
Gr.
De verzending is dus binnen 2 tot 5 weken NA get afsluiten van de autoverzekering, maar ze lopen iets achter met de verzending omdat ze afhankelijk zijn van de leverancier.
Mij is dus beloofd dat de levering van het navigatiesysteem vorige week zou plaatsvinden
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de levering van dit systeem?
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de levering van dit systeem?
Heb net ook gebeld met de ks, volgens zeggen krijgen alle gegadigden het systeem deze week of uiterlijk begin volgende week geleverd.
Dit beloven ze mij nu al 4 weken en ze vertellen mij steeds hetzelfde verhaal, wat ze U ook vertellen.Ik geloof ze niet meer!!!!
Het was een mooie axie, maar zo krijg je zeker ontevreden klanten, ik zit erover te denken de verzekering te annuleren omdat ze hun afspraken niet nakomen en heb geeeeeeeeeeeeeeen vetrouwen in dit soort bedrijven!!!!
Het was een mooie axie, maar zo krijg je zeker ontevreden klanten, ik zit erover te denken de verzekering te annuleren omdat ze hun afspraken niet nakomen en heb geeeeeeeeeeeeeeen vetrouwen in dit soort bedrijven!!!!
Laatste bericht wat ik heb gekregen via de de mail is dat het systeem uiterlijk 25 juli geleverd wordt (was al eerder beloofd op 6 juli en 13 juli).
Grootste ergernis is dat Kruidvat slecht reageert op mails en telefoontjes en vooral geen enkele keer uit zichzelf aankondigd dat er vertraging is ontstaan. Dit is een zeer slechte start van het Kruidvat en schakel volgend jaar dan ook gewoon over op een andere firma.
Als alleen het aantal verzekernemers bij de BoBo's telt en niet het servicelevel dan is dit de enige manier om ze te laten merken dat deze actie een zooitje is.
Grappig dat laatst nog op Internet stond dat de service bij bedrijven op een bedroevend laag niveau is.
Grootste ergernis is dat Kruidvat slecht reageert op mails en telefoontjes en vooral geen enkele keer uit zichzelf aankondigd dat er vertraging is ontstaan. Dit is een zeer slechte start van het Kruidvat en schakel volgend jaar dan ook gewoon over op een andere firma.
Als alleen het aantal verzekernemers bij de BoBo's telt en niet het servicelevel dan is dit de enige manier om ze te laten merken dat deze actie een zooitje is.
Grappig dat laatst nog op Internet stond dat de service bij bedrijven op een bedroevend laag niveau is.
Heb hem dus zoals beloofd deze week weer niet ontvangen en heb zojuis de verzekering beeindigd omdat ik geen vertrouwen meer in hun heb. en hoop dat meerdere mensen mij zullen volgen ze zijn dus totaal onbetrouwbaar in het nakomen van verplichtingen.
Laten ze zich maar bezig houden met de verkoop van luiers en wegwerp-zakdoekjes, daar zijn ze goed in.
Laten ze zich maar bezig houden met de verkoop van luiers en wegwerp-zakdoekjes, daar zijn ze goed in.
Als ze je beloofd hebben dat je hem deze week weer niet zou ontvangen, zijn ze hun afspraak wel degelijk nagekomen !
Ze hadden dus wel degelijk beloofd dat hij zou komen had het alleen dus fout geformuleerd
Ik weet het is een domme vraag maar toch..........is er al iemand die em ontvangen heeft
Ik heb hem in iedergeval nog niet ontvangen .
Ik heb maar een tomtom gekocht omdat ik op vakantie ga.
Deze werkt tenminste goed en is op tijd volgens afspraak geleverd.
Deze werkt tenminste goed en is op tijd volgens afspraak geleverd.
Vandaag biedt Kruidvat op haar site een Mio C250 aan voor tig Euro. Ironie ten top staat er een vermelding bij dat het systeem indien gewenst binnen 24 uur geleverd kan worden !!!!!!
WAAROM KAN HET BIJ MIJ NIET BINNEN 24 DAGEN NA BELOOFDE LEVERDATUM VAN 2 ULI ?????????????????????????????????????????????????????????????
WAAROM KAN HET BIJ MIJ NIET BINNEN 24 DAGEN NA BELOOFDE LEVERDATUM VAN 2 ULI ?????????????????????????????????????????????????????????????
kai
Volgens mij gebruikt de bezorger hem zelf en is hij al
drie weken aan het zoeken.Je weet het wel he Nu omkeren-omkeren
laatste kans OMKEREN.Vervolg de weg na 500 mtr. omkeren.
Dus wees maar blij dat je hem niet heb.
.
Geplaatst op 25 Jul 2007 13:51 door kai
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb hem in iedergeval nog niet ontvangen .
Deze werkt tenminste goed en is op tijd volgens afspraak geleverd
Volgens mij gebruikt de bezorger hem zelf en is hij al
drie weken aan het zoeken.Je weet het wel he Nu omkeren-omkeren
laatste kans OMKEREN.Vervolg de weg na 500 mtr. omkeren.
Dus wees maar blij dat je hem niet heb.