LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service ANWB
slechte service ANWB
In twee jaar heb ik drie maal om de hulp van ANWB moeten inroepen: een lekke band, twee keer lege accu. De auto's (twee auto's) is altijd keurig onderhouden, 5-6 jaar oud.
De eerste keer kwamen ze pas na 3 uur. De tweede keer waren ze sneller: 2 uur en 15 minuten.
De derde keer heb ik ze afgebeld na 1,5 uur en een garage gebeld. De garage was er binnen 7 minuten. Dit omdat ik geen zin had met een dikke zwangere buik nog langer tre wachten.
Wat ze op zijn minst kunnen doen is even bellen dat het allemaal langer gaat duren en indien het te lang duurt een maatregelen nemen.
Ze vertelden wel doodleuk dat het kan gebeuren dat je 4 uur moet wachten!
Hebben ze er een boodschap aan als ik mijn lidmaatschap niet betaal en doodleuk vertel dat ik wellicht over 4 maanden ga betalen?
Ze proberen binnen 60 minuten hulp te bieden maar dit hebben ze nooit gehaald. Ze willen ook niet zeggen hoelang je wel zult moeten wachten, extra wagens inzetten is geen opties, ze laten je doodleuk langs de weg stikken. Wat ze wel willen doen is de chauffeur laten bellen als hij richting mijn pech vertrekt. Wat heb ik daar nou aan? Dat hij na uren even belt en zegt "ik kom er aan". Ik sta langs de weg en kan nergens naartoe.
He bah!. Wettelijk zijn ze toch verplicht service te levren tegenover een betaling. Het is toch gewoon een koop-verkoop verhaal. Maar ANWB houdt het service wel erg optioneel. Dat je 4 uur wacht op hulp is toch geen service?
De eerste keer kwamen ze pas na 3 uur. De tweede keer waren ze sneller: 2 uur en 15 minuten.
De derde keer heb ik ze afgebeld na 1,5 uur en een garage gebeld. De garage was er binnen 7 minuten. Dit omdat ik geen zin had met een dikke zwangere buik nog langer tre wachten.
Wat ze op zijn minst kunnen doen is even bellen dat het allemaal langer gaat duren en indien het te lang duurt een maatregelen nemen.
Ze vertelden wel doodleuk dat het kan gebeuren dat je 4 uur moet wachten!
Hebben ze er een boodschap aan als ik mijn lidmaatschap niet betaal en doodleuk vertel dat ik wellicht over 4 maanden ga betalen?
Ze proberen binnen 60 minuten hulp te bieden maar dit hebben ze nooit gehaald. Ze willen ook niet zeggen hoelang je wel zult moeten wachten, extra wagens inzetten is geen opties, ze laten je doodleuk langs de weg stikken. Wat ze wel willen doen is de chauffeur laten bellen als hij richting mijn pech vertrekt. Wat heb ik daar nou aan? Dat hij na uren even belt en zegt "ik kom er aan". Ik sta langs de weg en kan nergens naartoe.
He bah!. Wettelijk zijn ze toch verplicht service te levren tegenover een betaling. Het is toch gewoon een koop-verkoop verhaal. Maar ANWB houdt het service wel erg optioneel. Dat je 4 uur wacht op hulp is toch geen service?
-
Re: slechte service ANWB
Beste,
ik moet zeggen dat mijn ervaringen anders zijn. Ik heb de ANWB 2 keer nodig gehad, en ze waren er binnen een uur.
ik moet zeggen dat mijn ervaringen anders zijn. Ik heb de ANWB 2 keer nodig gehad, en ze waren er binnen een uur.
Hier hetzelfde. Twee of drie keer nodig gehad en steeds binnen het uur ter plaatse.
Ook ik heb ze er altijd binnen een uur bij.
Ik heb dezelfe ervaring als de andere binnen 45 a 60 min ter plaatse, en keurig gebeld dat men er bijna was. Prima service dus
-
Ik heb op zondag 1 juli de anwb gebeld ik had pech met mn auto.
Na controle bleek er iets met het verlengstuk van de uitlaat te zijn. Hierdoor maakte hij een enorm hard geluid. Waar niet mee gereden mag worden.( Na gevraagd bij politie)
Ik moets de volgende dag op mn werk zijn om half 7 s,morgens
De anwb vond het niet nodig om voor vervangend vervoer te zorgen volgens hun kan ik hier wel mee rijden.
Ik heb hierdoor 2 dagen zonder auto gezeten en heb 2 adv dagen moeten inleveren. Dit terwijl ik het duurste lidmaatschap heb bij de anwb van 80 euro ieder jaar.
Beste mensen word aub geen lid van de anwb want u gooit u geld op straat. GR Danny De Jong
Na controle bleek er iets met het verlengstuk van de uitlaat te zijn. Hierdoor maakte hij een enorm hard geluid. Waar niet mee gereden mag worden.( Na gevraagd bij politie)
De anwb vond het niet nodig om voor vervangend vervoer te zorgen volgens hun kan ik hier wel mee rijden.
Ik heb hierdoor 2 dagen zonder auto gezeten en heb 2 adv dagen moeten inleveren. Dit terwijl ik het duurste lidmaatschap heb bij de anwb van 80 euro ieder jaar.
Beste mensen word aub geen lid van de anwb want u gooit u geld op straat. GR Danny De Jong
Geplaatst op 01 Jul 2007 14:10 door dannydej1980
--------------------------------------------------------------------------------
Mvrgr. Tinne
--------------------------------------------------------------------------------
Nu weet ik natuurlijk niet in welk jaar dat is geweest........ en anders was het dus vandaag, Zondag 1 juli.. Dus misschien alvast in de toekomst gekeken hoeveel dagen dat gaat kosten? Overigens, iets kan misschien wel niet mogen, maar ik zou graag een Euro krijgen voor elk barrel wat op de weg te vinden is met gebreken die ZEKER niet mogen en ook nog eens levensgevaarlijk zijn. Mijn ervaringen met de ANWB zijn totaal anders en heel positief.Ik heb op zondag 1 juli de anwb gebeld ik had pech met mn auto.
Mvrgr. Tinne
Hmm die mener werkt zeker bij de "ANWB concurent" daar hebben ze ook van die vooruitziende blikken die niet de bewaarheid worden. Droom maar lekker verder Danny de JIk heb op zondag 1 juli de anwb gebeld ik had pech met mn auto.
Bah, ANWB-klagers! Dat zijn dezelfde gasten die klagen dat er een extra kassa open moet en voordringen bij de slager. Flikker op!
Wees blij dat er een ANWB bestaat, ga anders zelf je auto van de snelweg naar je garage duwen!
Wees blij dat er een ANWB bestaat, ga anders zelf je auto van de snelweg naar je garage duwen!
en denk je dat Route Mobiel zo geweldig is?
De ANWB komt in ieder geval nog met een monteur, Route Mobiel stuurt alleen een hele grote gele bergingswagen met een chauffeur die geen verstand heeft van auto's en dus maar weer weggaat.
Ik stap dus over naar de ANWB. Voor Route Mobiel geldt echt goedkoop is duurkoop.
Zie ook door het mij ingebrachte onderwerp "slechte ervaring Route Mobiel"
De ANWB komt in ieder geval nog met een monteur, Route Mobiel stuurt alleen een hele grote gele bergingswagen met een chauffeur die geen verstand heeft van auto's en dus maar weer weggaat.
Ik stap dus over naar de ANWB. Voor Route Mobiel geldt echt goedkoop is duurkoop.
Zie ook door het mij ingebrachte onderwerp "slechte ervaring Route Mobiel"
ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij de ANWB en nog nooet de neiging gehad om over te stappen.......
Mvrgr. Tinne
Mvrgr. Tinne
-
hallo beste mensen ik heb hier wel 2 dagen voor moeten inleveren. En nee heb geen vooruit ziendeblikken en werk niet voor route mobile.
Ik heb zondags de auto op laten halen door een vriend van mij die een auto bedrijf heeft en deze heeft mij verteld dat ik de auto 2 dagen moest missen. Omdat de uitlaat besteld moest worden WANT HIJ HAD GEEN ALFA UITLAAT OP VOORAAD. HIERDOOR MOEST IK DUS 2 DAGEN INLEVEREN OM DAT IK DAN NIET OP MN WERK KAN KOMEN.
En als er mensen zijn die heel erg blij met de wegenwacht zijn.
Moet je erbij blijfen ik baal er wel van gr Danny de j
Ik heb zondags de auto op laten halen door een vriend van mij die een auto bedrijf heeft en deze heeft mij verteld dat ik de auto 2 dagen moest missen. Omdat de uitlaat besteld moest worden WANT HIJ HAD GEEN ALFA UITLAAT OP VOORAAD. HIERDOOR MOEST IK DUS 2 DAGEN INLEVEREN OM DAT IK DAN NIET OP MN WERK KAN KOMEN.
Slaap lekker verder als je nu nog reageert.......
Je bent waarschijnlijk net zo snel met onderhoud verrichten aan je autootje... Wat had je eigenlijk verwacht, dat de ANWB je uitlaat ter plekke had gerepareerd, terwijl je vriend dat ook niet kan?
Je kan beter gaan fietsen!
Je bent waarschijnlijk net zo snel met onderhoud verrichten aan je autootje... Wat had je eigenlijk verwacht, dat de ANWB je uitlaat ter plekke had gerepareerd, terwijl je vriend dat ook niet kan?
Je kan beter gaan fietsen!
Flauwekul natuurlijk om daar twee dagen voor in te leveren.... bij de kwikfitter zit er binnen een half uur een uitlaat onder.
Zo is het maar net!
Met een gebroken uitlaat laten ze je heus niet verder rijden. Met een gat in de uitlaat echter wel. Hier gaat geen auto van kapot en als het geluid je wel stoort gewoon even lang de halford voor wat stopmiddel...... (sommige betalen ervoor en krijgen ee "sportuitlaat")
en bij de kwikfitter zit je uitlaat er schots en scheef onder
altijd lachen, je haalt ze er zo uit, de autoos op de weg die bij kwik fit zijn geweest, bij de helft hangt de uitlaat zowat op de grond
altijd lachen, je haalt ze er zo uit, de autoos op de weg die bij kwik fit zijn geweest, bij de helft hangt de uitlaat zowat op de grond
En deze "feiten" baseer je op het feit dat....?Dikke duim?
kijk wie daar weer komt aangekakt
m'n radarschatje! mun forumsletje!
waar was je!
m'n radarschatje! mun forumsletje!
waar was je!
Je wilt vor je verdriet toch geen Alfa uitlaat in voorraad hebbenhallo beste mensen ik heb hier wel 2 dagen voor moeten inleveren. En nee heb geen vooruit ziendeblikken en werk niet voor route mobile.