LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RaboMobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sjefviersel
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2007 09:52

RaboMobiel

Ongelezen bericht door sjefviersel »

:oops: "Eindelijk een bank die het anders doet" :twisted:

Getriggerd door deze slogan en een leuke aanbieding dachten wij snel een prapaid mobiel in huis te halen. Jammer maar helaas.

Leveren binnen de beloofde 4 werkdagen = nee dus.
Weten waar verzonden telefoons zijn = nee dus.
Echt aktie ondernemen en terugbellen = nee dus.

Op 12 juni een prepaid telefoon besteld. Na een week was deze nog niet geleverd, kan, foutje misschien!!. Na twee weken nog steeds geen telefoon, was bij de coerrier, verkeerde leverdatum ingevoed. Jonge organisatie, jammer nog maar een week wachten. Zou diezelfde dag nog geregled worden met de meest grote excuses. Weer een week gewacht.

Nu inmiddels 29 juni nog steeds geen telefoon.
Order annuleren kan niet omdat telefoon bij coerrier afgegeven is. Waneer de telefoon geleverd wordt kan men niet zeggen.
Kortom ik heb betaald en na drie weken heb ik nog steed geen telefoon. Vandaag maar boze brief naar directie gestuurd en mijn ongenoegen geuit. :oops: :oops: :P :oops: :oops:

Eindelijk een bank die het nog slechter doet dan alle overige telecom aanbieders.


Groeten
Sjef van Iersel

kiddykick1
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jun 2007 21:16

Re: RaboMobiel

Ongelezen bericht door kiddykick1 »

bij belcompany op voorraad rabo prepaid pakketten oa

de nokia 6070
de sony ericsson z310
en k320i

doe je dat toch

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: RaboMobiel

Ongelezen bericht door Dragoon »

Aan je verhaal te lezen ligt het dus niet aan de bank, omdat het toestel al bij de koerier is.

Dus moet je de schuld bij de koerier leggen en niet bij de bank :wink:

Evenals nog vervelend!

Ik hoop dat je je toestel snel krijgt

pelepro
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2007 22:29

Re: RaboMobiel

Ongelezen bericht door pelepro »

Om te beginnen hoop ik dat je telefoon binnen is.

Ook ik heb een klacht over Rabo Mobiel. Op 29 juni heb ik een online opwaardering gedaan via overschrijving, omdat ik (nog ) geen Ideal bank heeft. Tot en met 20 augustus nog steeds geen beltegoed ondanks vele telefoontjes naar de klantenservice ( wat achteraf gezien een call-center is).

Na een persoonlijke mail naar de directeur marketing en klantenservice is op 21 augustus mijn beltegoed erbij.

Ik heb jouw klacht als bijlage erbij gestuurd naar de persoon hierboven.

Gesloten