LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] royementsverklaring

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
oplettend

Re: royementsverklaring

Ongelezen bericht door oplettend »

ik zou zeggen kijk eens op www.budgetpolis.nl scheelt echt bakken met geld. het is simpel, eenvoudig en vooral zeer voordelig......... Ik ben er intussen wel achter dat verzekeraars goed geld aan autoverzekeringen verdienen

succes in je keuze.............

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

jo bedankt

die independent was een goeie site

ik heb vanmorgen een verzekering afgesloten bij ohra, orion direct viel 2 x zo duur uit dan de proefberekening

bij ohra zelfde dekking als elders, voor 26 euro per maand, was advieskeuze

oplettend

Ongelezen bericht door oplettend »

dat is mooi voor je, helaas heb je dan wel via indept budgetpolis gemist die vergelijkt men namelijk niet. Wellicht is daar geen commerciele afspraak mee................ had nog wel wat gescheeld denk ik :P

Joyyyyy

vruit, zoveel zal het er niet naast gezeten hebben denk ik, ik vind 26 euro per maand voor een auto op lpg van 1991 zonder schadevrije jaren heel netjes :)

Byob

Ongelezen bericht door Byob »

dacht dat iemand voor jou een en ander kon regelen bij Delta Lloyd, met het overnemen van de schadevrije jaren?

Heb je nu binnen een jaar of 3 een schuldschade zit je mooi in de negatieve jaren...

Vindt het hele verhaal zo langzaam maar zeker een beetje voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten...

Joyyyyy

ik ook

kan echt niet, willen besparen op wat voor manier dan ook, schandalig:)

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

Ik heb zonder royementsverklaring gewoon 2 kort na elkaar aangeschafte auto`s op nieuwe polissen verzekeren voor 65% korting (Fortis ASR via mijn tussenpersoon AAB in Arnhem). AAB verzekert ook speciale auto`s desnoods voor zakelijk en/of dagelijks gebruik, en heeft oldtimerverzekeringen zonder kleine lettertjes mbt eisen aan bv stalling en/of gebruik. En gaat er iets mis, trekken ze hard totdat zaken geregeld zijn. Heb inmiddels min hele pakket overgezet (bijna overgezet, de vorige tussenpersoon zit te kl**ien) AAB is overigens een goede voor MKB/ondernemers. Denkt toch wat verder door dan de meesten..

Byob

ik ook

kan echt niet, willen besparen op wat voor manier dan ook, schandalig:)
Besparen willen we allemaal, en is ook niks mis mee, maar het topic is begonnen om de schadevrije jaren, deze laat je nu toch schieten.

Daarnaast heb ik het idee dat er bijna altijd alleen naar premie en korting gekeken wordt, maar er speelt meer dan alleen dat....

Zoals ik al aangaf, een schuldschade binnen nu en 3 a 4 jaar geeft een negatief aantal schadevrije jaren. Hier zullen maatschappijen nog minder blij mee zijn... Ook je premie zal dan vors hoger uitvallen.
(met hoeveel korting start je bij OHRA?)

Met je 12 schadevrije jaren had je bij een schuldschade waarschijnlijk met de premie geen verschil gezien.

Wat ik mij nog wel afvraag is of de premie van Delta Lloyd toch nog tegenviel? Dit wordt je namelijk als optie aangeboden, met behoud van schadevrije jaren?

Joyyyyy

ja, het topic ging in 1e instantie over royementsverklaring, ik was pissig omdat ik mijn schadevrije jaren kwijt was , en als gevolg daarvan met ene veel hogere premie uitkwam, toen ik ging zoeken en vergelijken naar verzekeringen, ik kende independent.nl toen nog niet

de delta lloyd optie viel zon 200 duurder uit, met schadevrije jaren

nu zit ik zonder schadervrije jaren goedkoper, en ja, dat is het voornaamste waar ik naar kijk

voor de rest verschillen die pakketten niet zo veel

er zijn een hele hoop pakketten en de een is nog uitgebreider dan den ander, gek genoeg veelal met opties die ik nog nooit van mijn leven nodig heb gehad,maar die wel worden aangeboden om mensen aan te trekken

ik heb de polis nog niet binnen maar ik bouw met deze verzekering gewoon weer schadevrije jaren op

ik kan er mee leven

Byob

Kijk dit geeft al een heel ander beeld dan tot nu werd weergegeven...

Na de aangeboden hulp van Fundausta leek het wel erg kort door de bocht te gaan, en ging het ineens over Ohra.

Ja € 200,00 is toch een aardig verschil...

Joyyyyy

je kon ook niet weten dat ik met fusta prive wat op en neer gemeeld had om eea uit te zoeken, waarvoor dank :)

Gesloten