LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 wat een bende

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bert37

Tele2 wat een bende

Ongelezen bericht door bert37 »

Nou, ik heb er ook 1.
Tele2 compleet besteld ging allemaal keurig postcode check gedaan ook goed.
Dus maar besteld 3 weken gewacht,maar niks gehoort van tele2.
Een formulier ingevuld over de order status.De volgende dag werd ik terug gebeld en wat blijkt de wijkcentrale zit vol.vind ik een leuke, maar goed.
Inmiddels wel mijn contract opgezegd bij mijn huidig provider.
En dan nu het antwoord van tele2.
Hartelijk dank voor uw e-mail. inmiddels tweede email.

Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen op 01 juli omstreeks 17:10 uur. Dit is helaas niet gelukt.

Hierbij kan ik u melden dat wij uw abonnement van Speedling niet over nemen.

De reden dat wij uw abonnement op dit moment niet voor u kunnen activeren, komt omdat Kpn poorten heeft in een wijkcentrale, waarvan wij een aantal van deze poorten van in beschikking krijgen om een adsl signaal te kunnen leveren op uw adres.

Echter is er op dit moment geen poort vrij in de wijkcentrale en hierdoor kunnen wij helaas uw order niet opleveren.

Op dit moment zijn er echter helaas maar twee oplossingen:

Optie1 > U kunt wachten totdat er een poort vrij komt in de wijkcentrale, zodat wij uw order kunnen activeren. ( Dit kan helaas uitlopen tot een wachttijd van weken tot maanden, dit is helaas niet van te voren te voorspellen.)

Optie2> U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, om uw contract kosteloos bij ons te beindigen.
Vervolgens zou u eventueel op zoek kunnen gaan een andere profider.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nou deze is leuk, met andere woorden zoek het maar uit.
Naar mijn weten wordt het signaal van de provider er afgehaald en de andere er op.
Neem tele2 dus niet.
Waardeloze provider dus we willen wel groeien maar niet met de klanten meedenken.
Als ik zelf geen actie had ondernomen zat ik nu zonder inetrnet FIJN HE.

Dus kijk uit waar je aan begint.
Ga zo door TELE2 1 WOORD GEWELDIG?????????????????? :evil:

RADonker

Re: Tele2 wat een bende

Ongelezen bericht door RADonker »

Tele2 kan er niks aan doen als er geen poorten vrij zijn in een KPN centrale. Dit moet je KPN aan rekenen, want die horen er voor te zorgen dat er voor iedere provider ruimte is. KPN maakt gewoon misbruik van hun macht die ze hebben omdat hun de centrales bezitten en zo beschermen ze hun eigen providers. Providers die niet van KPN zijn krijgen de klachten ondanks het KPN zijn schuld is, want hun gaan over de centrales en moeten zorgen dat ze goed en voldoende poorten heeft. Jij denkt toch niet dat Tele2 blij is als ze een klant moeten laten schieten omdat er te weinig poorten zijn.

bert37

Ongelezen bericht door bert37 »

Natuurlijk kan tele2 daar wat aan doen.
bijvoorbeeld de opta inschakelen,de klanten goed informeren.
Als ik zelf niet had na gevraagd had nu zonder internet gezeten.
En dit heb niks met kpn te maken.
De klantenservice is gewoon slecht.
Jij heb zeker tele2 of werk erbij.
Wacht maar tot het jouw overkomt.

Gr.Bert.

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

@bert:
Reageer je nou zo bot omdat RADonker iets zegt wat je niet wil horen??

Gesloten