LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon Terreur?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Anoniem bellen moet verboden worden

Ja
1
17%
Nee
5
83%

Totaal aantal stemmen: 6

Telefoonprobleem

Telefoon Terreur?

Ongelezen bericht door Telefoonprobleem »

Sedert lange tijd ervaar ik onaangename telefoontjes op mijn vaste telefoon. Het zijn telefoontjes vanaf een anoniem nummer en als ik opneem, en vraag met wie ik spreek, wordt er aan de andere kant niet gereageerd. Na 30 seconden wordt de hoorn erop gegooid, zonder dat er iets gezegd is.

Deze telefoontjes vinden dagelijks plaats op vaste tijdstippen. Eén keer in de ochtend, één keer in de middag en één keer in de avond. Het maakt niet uit welk gezinslid de telefoon beantwoord, we krijgen allemaal dezelfde reactie. Het lijkt er op dat er getoetst wordt of er iemand thuis is.

Herkent iemand deze gang van zaken? Weet iemand wat ik kan doen om er vanaf te komen?

Ik ben nu voornemens om anonieme gesprekken niet meer te beantwoorden. Het nadeel is dat veel betrouwbare bedrijven ook anoniem bellen en dat ik die liever niet mis.

Mini

Re: Telefoon Terreur?

Ongelezen bericht door Mini »

Klik HIER als je KPN voor de vaste lijn hebt.

Gesloten