LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalmpje toch ................ !!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Elias, lees de naam goed! Procesvoerder met een punt is (denk ik) Idemdito of CvdH.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door CvdH »

Moderator wilt u deze valse beschuldiging afstraffen :!:

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 04 jul 2007 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Miles79 heeft er wel tijd en moeite in gestoken om zijn mening over het een en ander te berde te brengen.
Terug naar de kern: Zalm. Waaruit bestaat dan wel die echt "grote verdienste" van deze boekhouder die zich als minister van financiën manifesteerde? Ik waag mij hier PAL ( :D ) tegenover te staan: Zalm met zijn vette lach blinkt misschien wel uit in flipperen en het verkopen van grappen en grollen, feit blijft dat hij de conversiekoers van de gulden naar de euro veel te laag stelde en dat daardoor het Nederlandse volk in zijn totaliteit in één klap minstens 10% armer werd.
Als klap op de vuurpijl probeerde gladjanus Zalm dit in eerste instantie ook nog te ontkennen, waarbij hij al vrij snel door de mand viel en zelfs Nout Welling van DNB hem hierin niet steunde.
De "grote verdienste" van Zalm? Laat me niet lachten! We mogen de Heer danken dat we van deze vent zijn verlost. Laat hij zijn streken maar voortzetten bij DSB, daar verkeert hij in het goede gezelschap van Dirk met zijn goedprater Klaas. We weten nu in ieder geval waar het gevaar op de loer ligt: in West-Friesland!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Janny »

Myles79,
Je zal helemaal gelijk hebben. Ik begrijp wat je schreef en onderschrijf veel dingen, echter! Ik hou niet van mensen die draaien. Mijn liefde gaat uit naar mensen die me recht voor de raap de waarheid van zaken verkondigen, maar daar ook zelf naar willen handelen.En in de Houding van Dhr Zalm mis ik die echte rug die ik zo in mensen waardeer.
Ik heb bij de aanschaf van de contract steken laten vallen, dat ontken ik zeker niet. als er één rondloopt met schuldgevoelens ten opzichte van mijn partner ben ik het wel, maar! ook ik mag vechten voor mijn recht naar Nederlands recht. en dat zal ik doen ook. Echter! met eerlijke wapens.
En hoe de uitslag zal zijn, van de rechtzaak , dat zal ik moeten accepteren.
Mag je graag pokeren? :roll:
janny

Procesvoerder.
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder. »

Prachtige uitleg Miles
Je zal er alleen op dit forum nauwelijks niemand mee bereiken, de meesten zijn verblind door wrok en hebben een verwrongen beeld doordat ze geen afstand kunnen nemen.
Jammer voor hun echter niet iets om bij verder bij stil te staan. iedereen is veantwoordelijk voor de eigen handelingen zowel bank als afnemer.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door B17 »

Wij moeten daarbij ook niet uit het oog verliezen dat de verkopers
wel heel mooie praatjes hielden omtrent de winstverwachtingen, en het
werd telkenmale verzwegen dat je je inleg geheel kwijt kon raken en
bovendien zou eindigen in schulden.

En iedere maal wordt je gedwongen een afstandverklaring te ondertekenen om je rechten volledig te verliezen zo is en wordt er
gespeeld. Deze leasebank lapt alle regels aan zijn laars.

BK17

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 04 jul 2007 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door CvdH »

Nu is er eindelijk iemand op het forum met juridische kennis en deze wordt in één topic met de grond gelijk gemaakt door Procesvoerder zonder .

Wanneer wordt deze onbeleefde man nu eens geweerd van dit forum :shock:
Geplaatst op 02 Jul 2007 19:32 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

Miles79, u lijkt mij niet meer dan een geborneerde opschepper te zijn.




Geplaatst op 02 Jul 2007 20:43 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

Gelooft u zelf echt dat de hier aanwezige gedupeerden op uw pro-Dexia en pro-Zalm praatjes zitten te wachten, Miles79? Dan bent u minder slim en bovendien nog een stuk verwaander dan ik al aannam.


Geplaatst op 02 Jul 2007 22:37 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

De echte gedupeerden hebben slechts één belang: hun geld terugkrijgen, dat hen door malafide banken en verzekeraars onder valse voorwendselen werd ontfutseld. Zalm heeft dit onrecht tegen beter weten laten voortduren en de oplichters van allerlei pluimage de hand boven het hoofd gehouden. De aap is nu uit de mouw gekomen: aan deze oud-minister kleeft een vies luchtje. Niet alleen is de man volkomen onbetrouwbaar - kijk maar hoe hij ons allen letterlijk heeft genaaid met de te lage conversiekoers van de gulden naar de euro en de wijze waarop hij daarover ook nog loog - ook heeft hij al tijdens zijn ministerschap zijn bed gespreid en de banken te vriend gehouden om daar op een later tijdstip privé de vruchten van te kunnen plukken.
Helaas staat hij daarmee niet alleen: denk aan W. Kok met zijn valse praatjes over exorbitante zelfverrijking (gold natuurlijk niet voor hemzelf), H. Hogervorst (naar de AFM) en nog enkele van deze onfrisse figuren.
Er wordt gezegd "ieder volk krijgt de regering die het verdient", maar dat dit voor Nederland tot zulke extremen moet leiden wil ik mij niet laten welgevallen zonder tenminste mijn bek daartegen open te gooien!

Daartegen helpt geen "Miles79"!

Laatst aangepast door Procesvoerder op 02 Jul 2007 22:38, in totaal 1 keer bewerkt


Geplaatst op 04 Jul 2007 13:48 door Procesvoerder


--------------------------------------------------------------------------------

Elias, lees de naam goed! Procesvoerder met een punt is (denk ik) Idemdito of CvdH.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door henkgeluk »

miles79,

kijk nou zie ik de echte miles79. je hebt vwb euro etc ,
volkomen gelijk.

laten we op dit forum met juiste argumenten met open vizier elkaar te gemoet treden. als u het daar mee eens bent ,dan sta ik aan u
kant. maar ik neem niets terug wat ik gezegd heb!

daarvoor heb ik teveel meegemaakt met de witte boorden(ook met andere lagen van de bevolking)

ik zal hier op dit forum niet over uitweiden, dat is te prive.

maar op juiste gronden zoals u nu schrijft bent u mijn man.


vrgr

henk geluk


ps: blijf aub op dit forum!!

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door B17 »

Wij moeten daarbij ook niet uit het oog verliezen dat de verkopers
wel heel mooie praatjes hielden omtrent de winstverwachtingen, en het
werd telkenmale verzwegen dat je je inleg geheel kwijt kon raken en
bovendien zou eindigen in schulden.

En iedere maal wordt je gedwongen een afstandverklaring te ondertekenen om je rechten volledig te verliezen zo is en wordt er
gespeeld. Deze leasebank lapt alle regels aan zijn laars.

BK17

Martinvdm

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik kan heel ver met Miles meegaan maar onderstaande uitspraak is voor mij een erg bijzondere waar ik graag wat meer over wil weten:
Dat echter ook de gehele inleg teruggekomen is, is natuurlijk winst via een juridische sluiproute.
Ik ben gek op sluiproutes... :wink:

Wil je dit verduidelijken voor een leek zoals mij?

Groet,
Martin

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Nu lopen jullie weer als een eendengroep achter die 'miles' aan.
Mijns inziens een student die last heeft van schrijfdwang. De inhoud is er geen, het betoog is algemeen, de ervaring erachter is leeg.
Maar dit spreekt de groep hier aan.

B+

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

Sluit me bij henk geluk aan.Lees dit onbevooroordeeld ondanks,een naast fam.lid ook de dupe is geworden.Prachtige en eerlijke discussie.Complimenten voor deze forumleden.
Laatst gewijzigd door Nita op 04 jul 2007 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Navarre »

Zo hebben we de zaak van mijn ouders gewonnen omdat mijn vader niet had getekend op het contract terwijl hij voornamelijk kostwinner is. Dat neemt niet weg dat zij destijds precies wisten dat ze dit wel samen aanggingen.
Waarschijnlijk doelt Miles79 op dit stukje tekst, Martin.

Hier wordt door de wet een mooie sluiproute aangeboden, want iedereen weet natuurlijk dat deze wet bedoeld is om de onwetende partner te beschermen.

Men maakt op dit moment gretig gebruik van deze wet en waarom niet, als de mogelijkheid geboden wordt moet je deze met beide handen aangrijpen.
Gewoon in blijdschap aanvaarden en verder niet al te veel afgeven op anderen lijkt me op z'n plaats.

Verder kan ik me heel goed vinden in de bespiegelingen van Miles79, maar dat lijkt me duidelijk.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

Kijk dat bedoel ik .Al lezende steek ik hier een hoop op.

Martinvdm

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Waarschijnlijk doelt Miles79 op dit stukje tekst, Martin.
Dat zou kunnen inderdaad....
Maar Miles mag dat zelf uitleggen..

Martinvdm

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Nu lopen jullie weer als een eendengroep achter die 'miles' aan.
Nee hoor....Ik loop achter niemand aan...

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Belegger+ »

En de euro; hoe zeer ik de euro steun en ook een Europese markt, hier heeft de politiek ons flink bedonderd, of ze zijn zo laf geweest de fout nooit toe te hebben willen geven. Net als Irak waar een parlementair onderzoek is tegengehouden, net als Afghanistan
koorts praat.
Alles door elkaar.
Een koud compres kan rust brengen bij zo'n spraakwaterval.
Wel leuk, dat jullie er achteraan lopen als een dwaallicht.

B+

Martinvdm

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Wel leuk, dat jullie er achteraan lopen als een dwaallicht.
Nogmaals...nee hoor....
Al vind ik zijn bijdrage van meer kennis en inzicht getuigen dan het meeste geleuter wat jij hier op dit forum geplettert heb....

Maar ik loop achter niemand aan (spreek alleen voor mezelf)..

Gesloten