LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalmpje toch ................ !!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 05 jul 2007 12:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

Miles79,

Denk niet dat u zich door 1 storingzender de mond moet laten snoeren.

Gewoon negeren.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Elias »

Miles79,
Ik meende zo te moeten reageren, omdat je bij je 1e reactie nogal "neerdalend" overkomt door ons hier als domme "Telegraaflezers " weg te zetten en je (gewiste) sporen geen duidelijkheid gaven over meer inhoudelijke motieven.

Wat het onderwerp Zalm betreft, blijft zijn zelf gecreerde schandvlek wat mij betreft op zijn rug hangen, omdat hij als volksvertegenwoordiger op een paar belangrijke punten niet gedaan heeft wat van hem werd/wordt verwacht, maar waarvoor hij wel was ingehuurd.
Ook al heeft ongetwijfeld de kennis en kwaliteiten om de DSB naar nog grotere ( vooral oncontroleerbare ) hoogte te brengen.
De DSB-keuze bevestigt de schaduwzijde van de heer Zalm.

Maar ik laat me verder onder het motto vrijheid blijheid graag verassen op je juridische visie en inbreng aangaande de aandelenleaseaffaire, -contracten, rechtsgang e.d.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door henkgeluk »

hallo nita,

bedankt voor je compliment.

zoals eerder geschreven ,moet je niet gaan schelden op een forum.
het zegt meer over jezelf dan over de ander.

ik respecteer altijd iemands mening,ook als is hij niet de mijne.
wie zegt dat mijn mening de enige juiste is?
je leert altijd( zij wijlen mijn vader)zelfs op je sterfbed.

maar to the point. ik had het echt niet verwacht van zalm .
ik schatte hem hoger in. toen ik het las dacht ik ,nee he niet de DSB bank .
alle andere banken of whatever had oke geweest, maar niet dik scheringa's imperium. die dus wel bewust mensen in de val laat lopen.
als je het hebt gevolgd weet je zijn werkwijze.

ik zelf heb vroeger ook een SER nummer gehad,dan mag je dus verzekeringen e.d verkopen.

ik heb een keer iemand blij ? nou ja ,kunnen maken. voor 450.000 gulden. het was een chauffeur die vroeg naar bed wilde ,en ik zijn levensverzekering af moest sluiten met zijn echtgenote. hij tekende alvast.

lang verhaal kort te maken ,volgende morgen reed ie zich dood.
envelop zat net op de brievenbus ja 450000 gulden rijker zijn weduwe.
kijk dat geeft toch een goed gevoel..

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Adne »

lang verhaal kort te maken ,volgende morgen reed ie zich dood.
envelop zat net op de brievenbus ja 450000 gulden rijker zijn weduwe.
kijk dat geeft toch een goed gevoel..
En ze was zo blij....vreselijk verhaal :shock: Ook een verkoper van verzekeringen ik ben blij dat ik een vak geleerd heb :roll:

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

Adne,het is maar hoe je dat wilt zien.Het is een verschrikkelijke ramp als zoiets je overkomt en het is een nog grotere ramp als je met je kinderen gelijk in de armoede wordt gestort.Dat papa ze in ieder geval"financieel gezien"goed heeft achter kunnen laten is een zekerheid voor hun toekomst.Dat is dus wat henkgeluk hiermee bedoelde.

En uh afzeiken is ook een vak.

Alsnog de vriendelijke groeten.....................Nita.
Laatst gewijzigd door Nita op 05 jul 2007 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door henkgeluk »

adne,

dat vroeger was bijna 40 jaar geleden!!

deze mensen hadden een hypotheek, je moet je voorstellen
dat zijn echtgenote in die tijd niet werkte.

hadden 3 schoolgaande kinderen.

als er geen verzekering was geweest?

vul maar in.


gr


henk geluk

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Janny »

Navara,
Je hebt ten dele gelijk dat het hierom een sluiproute zou gaan.
Maar! je vergeet, en dat stel ik met nadruk, zeer velen wisten niet dat achter de mooie constructies van het contract een lening met hoge rente verscholen zat. en van de lening wist ik maar zeker mijn echtgenoot niets. Dus niks sluiproute. Maar een eerlijk verweer .
Iedereen zal in het gebeuren zijn/haar eigen redenen hebben om te gaan procederen, maar wat niemand doet, is procederen voor de lol.
Schelden en neerhalen is niet mijn stijl, maar aversie uiten tegen bepaalde personen kan inderdaad soms te persoonlijk worden, en ontaarden in woorden die beter ingeslikt hadden kunnen worden.
Een open en eerlijk verweer, met goede argumenten, daar wil ik voor gaan. en daar voor heb ik ook de advocaat opdracht gegeven. niet om sluiproutes te zoeken en te bewandelen..
En als er dan van sluiproutes en gebruik maken van oneerlijke argumenten gesproken wordt ga ik daartegen zeker in het verweer. dan voel ik me wel aangevallen omdat ik die niet zoek maar mijdt. Ik voel me overigens best wel eens flink boos.
--
En ook in het assurantievak kun je eerlijk werken! Dat er rotte appels in de mand zitten wil niet zeggen dat al het andere bedorven is.
Janny

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 05 jul 2007 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Dat die berichten zijn verwijderd is niets te vroeg. Het enige waar de gedupeerden van de roofbank belang bij hebben is een spoedige afwikkeling van hun procedure. Alle argumenten zijn intussen al door een legioen advocaten - waaronder niet de minsten! - nageplozen en bekend gemaakt, zodat iedere gedupeerde nu wel kan weten wat hij kan verwachten.
Alle debatten die hiermee niets uitstaande hebben, vertroebelen alleen maar de echte issues. Nieuwe gezichtspunten door "voortschrijdend inzicht" teweeg gebracht zijn er momenteel niet. Het wachten is op de komende vonnissen. Dat die er snel mogen komen!

Procesvoerder.
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder. »

Jammer dat je je berichten weghaalt Miles79, overigens wel begrijpelijk als je de opmerkingen aan jouw adres in aanmerking neemt.

Wederom wordt weer eens duidelijk dat dit nauwelijks een forum is, het is meer een klaagbak van een paar gedupeerden zoals procesvoerder zonder.

Heel jammer dat deze gefrustreerde man iedere bijdrage die ook maar enigzins afwijkt van wat hij en z'n medestanders denken, de grond in denkt te moeten boren.

In ieder geval bedankt voor je bijdragen op dit forum, Miles!

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

procesvoerder (zonder .) is een heel zielig mannetje die zijn frustraties uitleeft op forumbezoekers. Voor de rest heeft hij hier totaal niets te zoeken want hij is zelf helemaal geen gedupeerde.

Martinvdm

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

De 'sluiproute' waar Miles het over had is dus het 'egaargument'...

Dit is naar mijn mening geen sluiproute maar gewoon een bepaling zoals die in het Nederlands recht is opgenomen. De manier waarop er gebruik van wordt gemaakt, is voor mij niet relevant.

Wat voor mij wel relevant is, is de manier waarop Dexia zijn praktijken heeft kunnen uitoefenen en een waterval van kritiek heeft gecreëerd die nu over diezelfde bank wordt uitgestort en alle ellende die de gedupeerden ervan ondervinden.

Als er ooit nog eens een film komt, of een goed boek, zal duidelijk worden welke wetten en regels Dexia aan zijn laars heeft gelapt en dan zal de 'sluiproute' in het niet vallen in het totale geheel van 'Leasegate'....

Groet,
Martin

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Janny »

"sluiproute" kan ook betekenen, men neemt bedachtzaam een route.
niet met vaandels en trommels, maar met doordachte argumenten.
Juist Martin, niet "ons" doel is boosaardig, maar de aanval op de onwetenden door aanvechters van deze route'

Oké we weten wat de werkelijkheid van dit alles is, en eigelijk wil ik me niet eens meer verdedigen tegen deze achterhoede aanvallen omdat ik
open een eerlijk naar mijn doel ga.
Janny

Gesloten