LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Eerste Kamer in Villa Arena Amsterdam - failliet?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
oplossing

Re: De Eerste Kamer in Villa Arena Amsterdam - failliet?

Ongelezen bericht door oplossing »

Nou marcus wij hebben dus contact gezocht met de leverancier...Het hele verhaal uitgelegd en kan je vertellen dat de garantie -afspraken nu onder hun vallen.... :lol:

eijsden168

Ongelezen bericht door eijsden168 »

Wij hebben ook een bestelling en aanbetaling gedaan bij de Eerste Kamer. Heeft iemand voor mij gegevens (van curator ofzo), zodat ik mijn spullen ook kan halen of in ieder geval mijn aanbetaling terug. Bedankt voor een reactie!!

eijsden168

@ oplossing: Zou je mij de telefoongegevens kunnen mailen van de eigenaar? Bij voorbaat hartstikke bedankt!!!

[email protected]

eijsden168

Na diverse telefoongesprekken ben ik erachter dat het hier niet gaat om een faillissement, maar om een algemene opheffing. Zowel bij de KvK als bij de arrondissementsrechtbank zijn deze gegevens bekend en is er dus geen sprake van een faillissement, want dan zouden deze partijen het in ieder geval moeten weten. Wie weet wat nu te doen?

Nooitmeer

Ongelezen bericht door Nooitmeer »

In februari een bestelling geplaats, e.e.a. zou binnen 2 weken geleverd worden. Daarna 1e telefoontje van Gijs (aardige jongen trouwens), met de mededeling dat het wat langer ging duren (8 weken), na 8 weken wederom geen bericht dus zelf maar weer gebeld. Conclusie weer geen levering, zou nog wel 8 weken duren, dit lag echter aan de fabrikant die had wat achterstand opgelopen (geen idee wie de fabrikant is ??).
Ook nu blijft het stil, terwijl de 8 weken allang om zijn. Sommigen van jullie krijgen tenminste nog een telefoontje, bij ons rest slechts radio stilte. Zelfs na het inspreken van de voicemail met het verzoek mij terug te bellen nog niks. Zou iemand mij het telefoonnummer van de eigenaar kunnen mailen. Het lijkt of ik me er makkelijk van afmaak, maar na al die maanden, ben ik het een beetje zat. Alvast bedankt. mailto:[email protected]

eijsden168

Gisterenochtend heb ik gebeld met de eigenaar Patrick v/d Matten. Hij gaf aan dat mijn spullen direct geleverd konden worden door de leverancier. Hij zou contact opnemen met de leverancier. Toen ik later die ochtend contact zocht met de leverancier had hij al gebeld en was alles geregeld. De eigenaar is echt van goede wil en probeert zijn klanten nog wel tevreden te stellen.

MNP1970

Ongelezen bericht door MNP1970 »

Ik heb stoelen bij de Eerste Kamer in Villa Arena besteld. Hiervoor heb ik een aanbetaling gedaan. Eigenaar heeft mijn voicemail ingesproken, maar vervolgens niets meer gehoord. Kan iemand mij een mail sturen ([email protected]) hoe ik hem kan bereiken. Alvast bedankt!

RPT

Ongelezen bericht door RPT »

UIT de FAQ van CBW voor diegenen die nog met vragen zitten. ________________________________________________________________
Ik heb iets gekocht en een aanbetaling gedaan. In de tussentijd is de ondernemer failliet gegaan. Wat nu?

Als de winkel waar u uw aanschaf hebt gedaan, een CBW-erkende winkel is, bent u uw aanbetaling (met een maximum van 25% of 15%) niet kwijt. Bij een andere CBW-erkende winkel kunt u een nieuwe aankoop doen waarbij uw eerdere aanbetaling wordt verrekend. Klik hier voor meer informatie.

Was de winkel niet aangesloten bij de CBW dan kunt u het beste contact opnemen met een rechtsbijstandverzekeraar, een bureau voor rechtshulp of de Consumentenbond (tel: 070-4454545).

PaulPP

Ongelezen bericht door PaulPP »

Beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb ooit bij De Eerste Kamer een booglamp gezien (met grote, witte stoffen kap) en deze kan ik tot op heden nergens anders vinden... Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Gesloten