LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] economy holydays

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: economy holydays

Ongelezen bericht door sprookje »

Geplaatst op 01 Jul 2007 00:04 door gangstababe



Stinkt naar de misdaad......SPROOKJE!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------

Sorry hoor het zal wel aan mij liggen maar ik kan eventjes niet volgen.

zondag
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 dec 2005 16:17

Re: economy holydays

Ongelezen bericht door zondag »

hebben jullie het volgende gelezen op de site van E.H.??

Vanaf heden is Economy Holidays niet meer actief.
Bestaande boekingen zullen telefonisch cq. schriftelijk worden benaderd.
Alle reizigers dienen onmiddellijk contact op te nemen met SGR



een goede reis en hopen dat alles goedkomt is geloof ik nu niet meer van toepassing!!! :cry:

jannux
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2007 01:11

Re: economy holydays

Ongelezen bericht door jannux »

Ja wij kregen vandaag ook zo'n brief in de bus. Gevoelloze egoistische geldwolf(ven) is dan je eerste reactie, met de nadruk op gevoelloos. En nu maar denken dat je een hele piet bent. Jammer dan. Gewoon heel laag bij de grond. Maar waarschijnlijk ben je te dom om dat te beseffen. Mensen belazeren is helemaal geen kunst. Je hebt er alleen maar mee laten zien waar toe je in staat bent. Nogmaals heel laag bij de grond. Nee mij heb je echt niet gekloot dombo. OK, Bodrum met de kids in de herfstvakantie gaat niet door. Heb net als alternatief Rhodos geboekt (Arke), en ook nog goedkoper) en als we naar Bodrum willen huur ik wel een vliegtuigje of gaan we met de boot voor die paar kilometer. Hebben we jouw soort echt niet voor nodig hoor.
vervelend voor die mensen die hun centjes voor een vakantie opzij hebben gezet en die jij nu dupeert. Echt iets om trots op te zijn. Als je echt vervelend hebt zorg je dat je die mensen schadeloos stelt. Dan ben je pas een echte vent. Een ondernemer ben je in elk geval niet. Jouw soort mogen ze van mij levenslang schorsen bij de kamer van koophandel.

Voor alle gedupeerden: Boek aub via bonafide reisbureaus, Tui, Arke, etc.

Met groet Jannux

Misha1977
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2007 11:23

Re: economy holydays

Ongelezen bericht door Misha1977 »

Ook wij hebben de beruchte brief ontvangen.
Maar wat schetst mijn verbazing:

De betaalde reissom is gisteren (12 juli) al door de SGR teruggestort op mijn rekening :!:



Nu alleen nog afwachten of unigarant ook zo vlot handelt met het terugbetalen van de reis- en annuleringsverzekering
Maar er zijn dus toch organisaties die doen wat ze moeten doen

Gesloten