LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN internet plus bellen zakelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
casanova

KPN internet plus bellen zakelijk

Ongelezen bericht door casanova »

Op 12 december 2006 heb ik in eerste instantie een verzoek ingediend om informatie aangaande dit product, dit aangezien ik 3 telefoon lijnen nodig heb.
Na twee maanden niets vernomen te hebben behalve een jufforuw die aan telefonische colportage deed deze op de openstaande vraag geattendeerd en weer een maand gewacht. Daarna per internet besteld, want experia box en monteur waren nog gratis tot 1 april en je bent een hollander of niet. Procedure zou zijn: je wordt teruggebeld met informatie etc, ook of het mogelijk zou moeten kunnen zijn, behoud van E-mail adressen, ga maar door. Dat telefoontje bleef uit, dus zelf gebeld. Antwoord eerst kan wel, vervolgens kan niet, vervolgens kan wel (klachtendienst) kan niet (installateur), kan wel (escalatie afdeling KPN), kan niet (afd multiplay KPN). Op het moment dadt ik dit schrijf is het 9 juli 2007. Conclusie Internet plus bellen van de KPN kan niet voor meer dan twee lijnen .... en zelfs dat is theoretisch, want inkomend telefoonverkeer is nu doorgeschakeld naar mobiele telefoons aangezien inkomend telefoonverkeer slechts een ingesprekstoon gaf. Daarnaast voor deze "fantastische service" van de KPN (maand tarief I+B € 50) een rekening van ruim €200 in één maand. Kortom maar een papieren brief aan de CEO van KPN in de hoop dat deze nog in staat is een papieren brief te (laten) lezen.

Inmiddels aan de KPN verzoecht om het hele verhaal maar terug te draaien en nu maar afwachten of dat kan.

Dirkie

Re: KPN internet plus bellen zakelijk

Ongelezen bericht door Dirkie »

Volgens mij is het theoretisch mogelijk om 3 lijnen te hebben, als je gebruik maakt van VOIP, namelijk 1 analoge telefoonlijn van de KPN en 2 VOIP lijnen op je ADSL modem. Maar het mooie van InternetPlusBellen is dat ze je bestaande nummer 'porteren' naar VOIP, waardoor het aantal van 3 lijnen niet meer mogelijk is. Je analoge lijn vervalt immers.

Bij andere providers is dit dus wel mogelijk, als je je bestaande KPN Analoge lijn maar laat bestaan.

En persoonlijk zou ik al afhaken, als ik binnen hetzelfde bedrijf meerdere antwoorden op dezelfde vraag krijg. En als ik iemand moet geloven, dan toch liever de installateur, want die zou het aan moeten sluiten en als hij het niet kan, wie dan wel :(

Gesloten