Hoi Dicxnl,
Ik begrijp dat jij je niet zo blij bent met betrekking tot de kwaliteit van de beide voorveren van je Smartjes, maar je reacties en met name de erg agressieve toonzetting naar correcte antwoorden zijn m.i. ongepast.
Zoals je schrijft kent elk verhaal drie waarheden, die van jouw ligt het verste af van wat betamelijk en wettelijk juist is.
Groeten,
Bert
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onze smart ging kapot, het drama
Re: onze smart ging kapot, het drama
Ik zeg niets, maar....
de lease prijzen van Smart, alle type's zijn meer gestegen dan de gemiddelde auto!
Dus geen lease in Smart Center, maar online te vinden bij grote lease firma's die alle merken leasen!
Dit is het bewijs dat ze meer kosten, en lagere restwaarde hebben!
Dit doen ze niet zomaar.
Een plaatselijk makelaars kantoor is daarom overgestapt op een auto met ruim €3.000,- hogere nieuwwaarde als de Smarts...en toch voordeliger per maand uit!
Ik lease nooit als prive persoon, maar gelijke Hyundai Tucson, Kia Sportage en Mitsubishi Outlander Sport met nieuwwaardes tussen de €25.700,- en €26.100,- rijklaar incl metallic en afl kosten...
En de lease prijzen hebben een verschil van €80,- per maand, dus een echte Japanner is goedkoper dan die Koreanen!
Restwaarde en onderhoud is dus duidelijk!
Dus wie is het betrouwbaarste? Ik geloof in de prijsopbouw en expertise van diverse lease firma's, zij weten wat een auto kost!
DicXnl.... ik reageerde op alle voorgaande, dus waarom smart zo duur en onbetrouwbaar zou zijn, niet ik maar lease firma's die er meerdere hebben het noodzakelijk duurder gemaakt!
Ze hadden dus betere verwachting, en nu dus duurder wegens......
de lease prijzen van Smart, alle type's zijn meer gestegen dan de gemiddelde auto!
Dus geen lease in Smart Center, maar online te vinden bij grote lease firma's die alle merken leasen!
Dit is het bewijs dat ze meer kosten, en lagere restwaarde hebben!
Dit doen ze niet zomaar.
Een plaatselijk makelaars kantoor is daarom overgestapt op een auto met ruim €3.000,- hogere nieuwwaarde als de Smarts...en toch voordeliger per maand uit!
Ik lease nooit als prive persoon, maar gelijke Hyundai Tucson, Kia Sportage en Mitsubishi Outlander Sport met nieuwwaardes tussen de €25.700,- en €26.100,- rijklaar incl metallic en afl kosten...
En de lease prijzen hebben een verschil van €80,- per maand, dus een echte Japanner is goedkoper dan die Koreanen!
Restwaarde en onderhoud is dus duidelijk!
Dus wie is het betrouwbaarste? Ik geloof in de prijsopbouw en expertise van diverse lease firma's, zij weten wat een auto kost!
DicXnl.... ik reageerde op alle voorgaande, dus waarom smart zo duur en onbetrouwbaar zou zijn, niet ik maar lease firma's die er meerdere hebben het noodzakelijk duurder gemaakt!
Ze hadden dus betere verwachting, en nu dus duurder wegens......
Laatst gewijzigd door D1RK op 08 jul 2007 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ha Bert, fijn dat jij dat zo goed weet.
ha Dirk, tussen jouw verhaal en het mijne zie ik geen relatie. verkeerde knopje?
ha Dirk, tussen jouw verhaal en het mijne zie ik geen relatie. verkeerde knopje?
zat ik laatsts op de snelweg met een gangetje van zon 140, wordt ik ingehaald door een smartje
ik denk, die heeft erg veel lef of wil gewoon dood
en dat met de beruchte voorveren
ik denk, die heeft erg veel lef of wil gewoon dood
en dat met de beruchte voorveren
Of hij was Hop, naar zijn nieuwe job!
de laatste keer dat ik niet in mun smartje reed [in d'land] was ik gelijk mun rijbewijs kwijt...
en terecht, als je in zo'n appareet de weg op durft is er absoluut een steekje los:)