LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleding van Bonprix mag niet per acceptgiro betaald worden.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jolanda108

Kleding van Bonprix mag niet per acceptgiro betaald worden.

Ongelezen bericht door Jolanda108 »

Ik heb kleding gekocht bij Bonprix. Na 7 werkdagen gewacht te hebben verwachtte ik mijn pakketje. Nee hoor, helaas: ik ontving een brief dat ze mijn bestelling niet konden verwerken omdat ik gekozen had per acceptgiro te betalen. Ik wilde hier meer van weten. Gebeld en warempel ook nog contact gehad met iemand van Bonprix (normaal krijg je ze echt niet aan de veren hoor). Als antwoord kreeg ik: bedragen boven de 50 euro moest ik onder rembours betalen. Dat betekende ook nog eens 5 euro extra.
Hier wordt duidelijk met twee maten gemeten. De dochter van mijn vriendin heeft daar ook kleding besteld (voor een bedrag van 68 euro) en die kon wel gewoon via acceptgiro bestellen.
Ik heb gevraagd om duidelijkheid, maar dit laat nog op zich wachten. Ze praten zichzelf tegen. In de leveringsvoorwaarden wordt een bedrag van 150 euro genoemd. Dat je dus tot een bedrag van 150 euro per acceptgiro kunt betalen. Ik vind dit een slechte manier van omgaan met nieuwe klanten. Mij kunnen ze dus schrappen.

mylo1

Re: Kleding van Bonprix mag niet per acceptgiro betaald worden.

Ongelezen bericht door mylo1 »

hoi jolanda

Wat vreemd? ..ik bestel er ook regelmatig..en betaal altijd per acceptgiro .
Maar soms moet ik wel wat langer dan 7 dagen op mijn pakketje wachten
Dus zou het nog even afwachten :wink:

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ik bestel ook regelmatig wat bij BonPrix en betaal ook altijd achteraf met acceptgiro. Nog nooit problemen met of over gehad.

Het enige nadeel vind ik ook, dat het vaak wel langer duurt dan bij de concu, voordat je het in huis hebt.

avw72

Ongelezen bericht door avw72 »

Hoi,

Hier hetzelfde probleem !
Niet dat ik het zo erg vind, want dan koop ik gewoon niets bij bonprix, maar ik ben toch zeer benieuwd naar de reden ?
Dus daarom meerdere keren gebeld/gemailed maar tot op heden geen duidelijk antwoord ?
Behalve het standaard antwoord (Wegens richtlijnen van onze financiële afdeling vragen wij u de bestelling onder rembours (rechtstreeks aan de bezorger van Selektvracht) of voorafgand per creditcard aan ons te betalen.)
Het lijkt alsof ze ergens je gegevens checken ? maar waarom ik daar dan negatief uit zo komen is mij de vraag ? aangezien ik bij niemand schulden heb, en ook nooit heb gehad.
Maar het is toch zo dat als iemand gegevens van mij verzameld die een negatieve invloed kan hebben op mij dat ik daarvan op de hoogte word gesteld ? (wet bescherming persoonsgegevens)
RADAR stel dat eens aan kaak !

Jolanda108

Ongelezen bericht door Jolanda108 »

Ik ben het helemaal met jou eens, dit zou door Radar onderzocht moeten worden. Want ik ben ervan overtuigd dat dit bij veel meer mensen is gebeurd.
Ik vraag me inderdaad af waaraan het ligt. Heb ik de "verkeerde"naam, het "verkeerde"huisadres; woon ik in een "verkeerde"buurt"? Waren de vorige bewoners op dit adres wanbetalers? Het blijft nu steeds gissen, temeer omdat er geen duidelijk antwoord komt van Bonprix. Zij praten er steeds omheen. Ik heb nu een hele boze e-mail gestuurd dat ik never nooit meer iets met hun te doen wil hebben.
Dan koop ik liever iets bij Neckermann. Indien mogelijk bezorgen die mijn bestelling binnen 24 uur en uiteraard kan er betaald worden per acceptgiro.
Groetjes, Jolanda

laura71

Ongelezen bericht door laura71 »

hallo ik bestel vaker bij bonprix je moet soms langer wachten maar heb nog nooit van te voren moeten betalen en ik bestel vaker rond de honder euro.
en betaald dat dan met de acceptgiro.
dat we langer moeten wachten is geen probleem niet voor mij altans de prijs maat verhouding is bij bonprix in mijn voordeel maatje meer kost hier evenveel als maatje minder
en als ik telefonische contact leg heb ik altijd direct een medewerkster aan de lijn.
ik vindt het jammer dat het ook anders gaat alleen ik heb dat nog niet ondervonden.

groetjes laura

Gesloten