LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Openbare verkoop

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
H.J

Re: Openbare verkoop

Ongelezen bericht door H.J »

beste mensen,

dat is waar niemand heeft een dagwaarding ontvangen, maar wil dexia heeft mij een incasso berict gekrijgen op 12-mei-2003 en zij hebben gereagerde en binnen kort zullen een van deze dagen een dagvaarding betekende bij dexia, als dit zo ver hebben jullie interse in de rechtbank aanwezige om te horen wat de rechter gaat zeggen.

onmiddels dexia hebben mij volledige uit de bkr gehaald en blijft de schade en de resterende bedrag tegoed dexia moeten mij terug betalen 8100euro.

v.g

H.J

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Zo, is er hier eentje door de mand gevallen...

Exit 'Marco'

Marco

Ongelezen bericht door Marco »

Ik heb nóóit verteld dat ík een afspraak gemaakt heb met de hypotheekgever. Dat maken jullie ervan.
En, Luc, we weten allemaal dat je voor pay-back werkt en dat je hier nog meer onschuldige mensen aan het ronselen bent. Ik vertel mijn levensverhaal en dat boor jij de grond in!!! Zonder schaamte ben je!!!

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Ja Marco en jij bent een opnaaier. Er klopt geen hout van je beweringen. Als Luc voor Pay-back zou werken wat bedoel je dan met dat hij onschuldige mensen aan het ronselen is ??

Als ik jou was, zou ik morgen even langs de paardendokter gaan.

J-W.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Marco,

Wil je nu ons zeggen dat je huis niet executoriaal verkocht wordt? Maar uit vrije wil?
Wat is het rolnummer van de rechtzaak?

Mvg Pieter
Ps Ik werk voor PAYBACK

abo

Ongelezen bericht door abo »

Kom op Marco als je verhaal ook maar iets met het Forum te maken heeft geef dan gewoon antwoord op de vragen van deze medegedupeerden, wie weet kunnen ze er iets mee.

abo

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Marco,

1. Ik werk niet voor Pay-Back. Ik hou alleen niet van flauwekul op dit forum;

2. Ik heb je nooit eerder hier zien posten dat die 'uitzetting' op stapel stond terwijl je toch kennelijk goed op de hoogte bent van o.a. mijn berichten hier;

2. Je schrijft hierboven ergens: "Pff, wat een vragen allemaal zeg." Vind ik nogal vreemd voor iemand die zijn huis uitgezet zou zijn. Je zou denken dat je dan toch graag je verhaal kwijt wilt zoals je eerder suggereerde;

3. Je geeft geen antwoord op de herhaalde vraag wat het rolnummer van de dagvaarding is.

Jij zou je moeten schamen om zó de bal terug te spelen hier en nog wel op een forum waar mensen die ernstig gedupeerd zijn dit soort berichten lezen en bang worden.

Schaam je.

quattro

Ongelezen bericht door quattro »

Ongepast om hier te gaan liegen en ook onzekerheid te zaaien onder de mensen die echt een probleem hebben. Ik geloof je niet Als je het over het verwijderen van onderwerpen hebt dan zou de Tros-redactie dit soort zaken ook eens onder de loep moeten nemen. Das het nadeel van een vrij toegankelijk forum. jan en alleman kan zijn onzin posten en je weet bij een aantal berichten nooit zeker of je het serieus moet nemen of niet. Bij deze lijkt me dat duidelijk.

Willem Granaatgooier

Ongelezen bericht door Willem Granaatgooier »

Marco,

Jij probeert gewoon mensen te overtuigen zodat ze ook gaan betalen.
Niets van gelezen in de kranten en er is nog geen jurispredentie..
Donder op vies dexia medewerkertje!!

Het zou best eens kunnen dat dit dexia consorten zijn.. mensen opgepast!!

j.moret

Ongelezen bericht door j.moret »

ik vind dat radar maar een sl;ot op deze discussie moet doen er is gewoon niks van waar hoe kan dexia nu met kpn samen werken kan nooit zijn dan al twee zaken en ja als je bij een sex order berdijf maar blijf kopen en bij de wehkamp ja je moet toch een keer betalen he ik gellof er niks van en ik ben echt niet de enigste en ik weet zeker ookal zou er een rechtzaak komen waar dan ook of ik het ben de eerste of een ander het komt echt hoe dan ook wel in de media tercht al zou ik het bv als ik het zou zijn zou stil zwijgen ze komen er toch achter gewoon onzin allemaal slot er op en doei

Ronald

Ongelezen bericht door Ronald »

groot geliek heur jefffffffffffffffffffffffffffffffffff

Loognom

Ongelezen bericht door Loognom »

Hallo allen,

Ik heb gewerkt op een advocatenbureau. De aanwezige
advocaten raadden mij aan te betalen, indien mogelijk,
maar geen lening of een Dexia-aanbod accepteren.
Aangezien wij het geld hadden hebben wij onder protest
en onder voorbehoud van alle rechten betaald. En dit Dexia
hierop via een aangetekende brief laten weten.Indien
men niet kan betalen moet( kan) men een aangetekend schrijven of een fax (met bevestiging) sturen waarin men vermeldt niet te betalen totdat er een gerechterlijke uitspraak heeft plaatsgevonden (vermeldt daarbij het vonnis/(rol)nr.van de rechtbank. Het schijnt verstandig te zijn de termijnen te betalen. Dit hebben wij ook gedaan.
Laat ik vooropstellen dat een ieder weer in een andere
situatie zit. Alle lotgenoten wens ik in ieder geval
heel veel sterkte toe.

Willem S.

Ongelezen bericht door Willem S. »

Hoi beste medewerkers van Tros....
Doe mij een lol en probeer eens uit te zoeken wie die Marco is.
Ik ben het echt zat om die onzin aan te horen! En voor Marco, als je dit leest, mail mij dan ff de bijzonderheden omtrent de gerechtelijke uitspraak. Ik ben hier zeer benieuwd naar, zoals iedereen dus.
Mzzls

Gesloten